Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 08:02

Goedemorgen %) Is te veel rose gisteren denk ik :+

Ik ga vanavond weer even een rondje, even een klein loopje om de spieren soepel te houden :j

Vanaf vandaag ook weer serieus bezig met afvallen :j Heb een challenge met mijn moeder. Elke week wegen we en wie het minst afgevallen is moet betalen..... goede stok achter de deur voor zo'n gierigaard als ik :D

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 08:04

Oh das balen Sjuutje!

Haha rosé is niet altijd handig Sak... :D

Lis heeft gister nog even laten zien wat een topper het was. Vrij heet in het rijden en ik stap de bak ff uit om iemand wat te vragen krijgen we gezellig een baby (7 maanden) van een stalgenootje voor me op het zadel. Lis dus meteen stil staan, amper meer bewegen en heel de tijd die oortjes gericht op dat kind he. Wilde nog ff paar stappen vooruit doen, maar dat doet ze dan amper meer, en de passen die ze zet zijn supervoorzichtig! Ben dan zo trots op m'n knol... <3

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 08:13

Ik zou dan wel eens willen weten wat zo'n paard dan denkt.........

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 08:17

Ik heb zelf altijd het gevoel dat het een soort "oerinstinct" is waardoor ze zorgzaam zijn voor alles wat baby is. Maar die van mij spoort sowieso niet hoor, ging later nog helemaal driftig doen omdat er een onzekere merens in de bak liep en madam wilde per se naar hem toe. Alles wat klein is (kleine pony's, veulens, jaarlingen) of duidelijk onzeker is "van haar". Daar trekt ze enorm naar toe, geen idee wat dat is, maar lastig kan het wel zijn...

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 08:57

Wat lief WenK! Mijn paard (een ruin) heeft het niet zo op kinderen, vooral drukke kinderen wordt hij echt chagerijnig van. Maar toch.. een lief buurjongetje van 3 die mag hem bij zijn hoofd omhelsen (terwijl hij er echt niet van houdt wanneer je zíjn hoofd aanraakt). Hij kijkt wel verschrikt :D maar blijft doodsstil zijn, bij mij of bij een volwassene had hij allang met zijn hoofd ons van hem afgeduwd!

Ik ga vandaag ook een klein rondje aan de jog. :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 09:45

Balen sjuutje dat je je schoenen was vergeten.

Hoeveel gaan jullie nog trainen voor de 4 mijl?

Sakkia, ik ben ook weer bezig om er op te letten, op mijn gewicht. Ik heb een week best lopen (vr)eten. Maar ik moet nu gewoon echt weer even pas op de plaats. :j

Gisteravond voelde ik mijn linkerkuit weer, heel maf, ene moment is het weg en het andere moment heb ik er weer goed last van.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 09:49

Ik ga vandaag nog en donderdag. Zaterdag moet ik de hele dag werken. Baal er wel van, maar goed, ik heb gevraagd of ik eerder weg mag. Dat eerder weg zal wel zo rond 10 uur zijn en dan heb ik alsnog 10 uur gestaan en gelopen..

Balen van je kuit, MB!! Weet je zelf wat het is?

Ik probeer ook op mijn gewicht te letten, maar ik vind het zo lastig := Ik ben niet veel te zwaar, maar sommige plekken moet echt wat meer af :oo

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 09:52

Oei wat balen van je kuit MB!

Stom he, dat je niet ongestraft alles kunt eten? Alhoewel, afgelopen tijd ben ik natuurlijk retedruk geweest, heb eigenlijk alleen maar ongezond gedaan, vaak gesnaait, pizza etc gegeten als avondeten en weinig gesport, maar toch maar 3 ons in 3 - 4 weken aangekomen... En ik heb echt al die tijd schandalig gevroten hoor... :o

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:05

hahaha.. ik merk wel dat door het vele lopen mijn honger gevoel meer wordt opgewekt .. Hebben jullie dat ook?

Voor de 4mijl ga ik zo nog een rondje doen van 6,4 en wil morgen graag heuvels lopen en vrijdag een rondje van 10 km .. dan zaterdag rust en zondag de 4 mijl .. :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:16

Ik hoop vandaag nog ff te kunnen lopen. Maar moe werken tot 18u, eten, naar stal (mesten +rijden) en dus nog lopen...Benieuwd of t lukt!
Misschien wil vriendjelief me wel naar stal brengen, ga ik weer terug lopen. Best leuk eindje is dat!

@sakk: Da's idd goeie stok achter de deur!
@dreetje: Nee, heb ik eigenlijk niet. Eet veel beter juist. Lekker schemaatje nog voor deze week; succes!
@wenk: Ah, je paardje is dus altijd aan het moederen := Dat valt idd mee met wat je bent aangekomen!

Ik heb al paar weken niet meer op de weegschaal gestaan, ben eigenlijk wel nieuwsgierig.
Is in anderhalf jaar nu zo'n beetje wel bijna 12kg vanaf, maar heb nog klein stukje te gaan. Zal wel niet op gewicht aankomen, maar op cm's denk ik ;)
Nadeeltje: Mn favobroeken worden nu te groot, heb al paar jurkjes aan mn zus gegeven enzo....Moet dus wat nieuws hebben (juist voordeel), maar ja, als de portemonnee t niet toelaat wordt t lastig..... :\

Heb middagpauze. Zo ff lekker eten en spullen voor de gym bij elkaar zoeken.
Heb nogal gehaast gevoel, dus ga ff niet nakijken. Komt later wel weer ohr... :o

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:44

Ik denk dat het ook komt omdat ik met die voet (over)proneer en ik heb mijn schoenen nu bijna 1 jaar en dus aan vervanging toe, dat denk ik. Maargoed, het zal ook altijd wel een zwak puntje blijven.

WenK, dan ben je niet veel aangekomen hoor! :n

Moeilijk he, dat gewicht, dat blijft altijd zeuren. ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:46

Nee, daarom. Was ik wel verbaast over. Maar goed, ik zal het wel nodig gehad hebben denk ik dan maar...

Oh dat gewicht/lijn is zo'n drama altijd. Zo jammer is dat...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:48

Is toch juist fijn! :j

Afgelopen week was echt zo'n week dat ik lekkere dingen heb genomen en ik het er maar even van moest nemen van mijzelf... Hoe slecht ook maar dan had ik het weer geproefd. :D

Nu eet ik weer bewust maar dat valt nog niet mee. :n

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:49

SAKKIA: ik heb mijn startnummer en shirt binnen voor de 4 Mijl :)
Mijn nummer is: 7431.
En ik loop in een rood shirt waar dan gewoon het logo van de 4 mijl op staat.
Wat voor shirt had jij ook alweer?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:50

Ik heb ook mijn startnummer binnen trouwens, net gekregen! Zal eens kijken!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:57

Nummer 15383! :')

Ik moet starten rond 14.45 uur geloof ik.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:58

Ik ben zo druk geweest dat ik echt de kracht niet had om op m'n eten te letten en te sporten. Zeker fijn dat ik het blijkbaar nodig had, of beter; dat ik er niet van aangekomen ben. Maar ik vind dat hele opletten en bewust eten zo'n drama. Heb al zo veel wat vastligt/geplant moet worden in m'n leven, jammer dat dat met eten dan ook zo is... :o

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 13:21

Zo, daar ben ik dan ook weer.:D Man man, wat een gedoe hier op het werk. Onze hele dienst is dit weekend verhuisd en gister hadden we een team start up dag zoals dat zo mooi mag heten. Vanochtend dan eindelijk naar mijn nieuwe werkplek en wat een zooitje. Overal dozen, bureau's die niet goed stonden, kasten dien nog vol zaten met rotzooi van een ander. Maar inmiddels begint er wat structuur in te komen.

En ik hoop vanmiddag of vanavond nog even mijn training te kunnen doen. En ook al jullie berichten bij te lezen, heb ik nu even geen tijd voor.

Tommy_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 13:37

Zo al een hele tijd hier niet meer gereageerd.. al pagina 94, Gaat snel hierzo :P
Inmiddels ben ik bij les 23 en het gaat echt super goed, ben nog steeds heel gemotiveerd en hou het goed vol terwijl ik echt geen conditie had. Ook ben ik bij mijn middel heel wat cm's kwijt terwijl ik er niet bij aan het lijnen ben. Dus dat is helemaal leuk natuurlijk :D
Nu alleen even weekje rust want ben door me enkel gegaan. Daar baal ik dan wel weer van..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 14:08

Pebblesther schreef:
SAKKIA: ik heb mijn startnummer en shirt binnen voor de 4 Mijl :)
Mijn nummer is: 7431.
En ik loop in een rood shirt waar dan gewoon het logo van de 4 mijl op staat.
Wat voor shirt had jij ook alweer?

Dan staan we bij elkaar in het startvak :')
Wit met blauw en op de achterkant staat: Alfa-college, laat je talent groeien (maar pin me er niet op vast :+ )

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 14:52

WenK schreef:
Ik ben zo druk geweest dat ik echt de kracht niet had om op m'n eten te letten en te sporten. Zeker fijn dat ik het blijkbaar nodig had, of beter; dat ik er niet van aangekomen ben. Maar ik vind dat hele opletten en bewust eten zo'n drama. Heb al zo veel wat vastligt/geplant moet worden in m'n leven, jammer dat dat met eten dan ook zo is... :o

Ik vind het ook jammer hoor, ik heb er nooit op hoeven letten maarja... Nu wel! :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 15:05

Precies, het is ook niet anders...

Oooh, ik heb 2 dingen waar ik nu echt heel hard voor ga sparen:

1) ik wil heul graag met Lis een keer zo'n week op Academy Bartels doen
2) een springzadel voor Lis...

Van de week maar weer eens kijken wat er nog te verkopen ligt in de schuur enzo...

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 15:12

Zoooo ik heb weer lekker gelopen!!! gemiddeld 10 km/h waarvan ook nog 2 minuten gelopen .Kijk, daar is de ouderwetse bekende snelheid van mij :)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 17:13

10 km/h .. das echt heel snel .. hoeveel km heb je gelopen dan mirkim ?

Ik heb vandaag bijna 7 km gelopen op een snelheid van 9 km/h en was echt kapot hoor .. :=

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 17:21

dit was een rondje van een kleine 4 kilometer, ik denk 3.7 ofzoiets. en ik doe die 7 km nog niet na hoor :D 6.4 vind ik lang genoeg!