dus ik ga het zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Issy schreef:@loveidefix, het is zeer ongepast als jij komt posten dat jijzelf heel goed oplet en het daarom niet erg vind. Dit is een topic voor mensen die besmet zijn, zelfs door muggen, steekvliegen en ook teken, het heeft niks met goed opletten te maken. En over de ongesteldheid, door de ziekte van lyme en velen cystes heb ik middels een operatie mijn eileiders moeten laten verwijderen waardoor ik niet meer ongesteld kan worden, en ook geen kinderen kan krijgen. Dus bedankt voor je domme opmerking, het blijkt wel dat je de ziekte vreselijk onderschat.
Issy schreef:Doxycycline is in de zomer geen aanrader, want je kan niet eens onbeschermd in de schaduw zitten dan verbrand je al, je huid wordt door de doxy heel dun, en je loopt echt zware verbrandingen op als je wel in de zon hiermee gaat. Vraag voor de zomer een andere antibiotica, waar je geen reactie van krijgt in de zon.
Issy schreef:Doxycycline is in de zomer geen aanrader, want je kan niet eens onbeschermd in de schaduw zitten dan verbrand je al, je huid wordt door de doxy heel dun, en je loopt echt zware verbrandingen op als je wel in de zon hiermee gaat. Vraag voor de zomer een andere antibiotica, waar je geen reactie van krijgt in de zon.
juudii5 schreef:Ik zit helemaal niet meer aan de anitbiotica..
helpt geen ene zak voor mijn gevoel..
juudii5 schreef:Ik heb 7 maanden lang 3 zware AB kuren geslikt..
Sinds feb gestopt en zit nu aan natuurlijker AB.. Maar is erg zwaar
Hierin merk ik een kleine vooruitgang.. dus ga ermee door
juudii5 schreef:Rapido dat is dus ook altijd wat ik zeg
AB helpt je niet van de lyme af...
Alternatief alleen ook niet.. ik slik nog veel medicatie ernaast...
Maar het helpt... duurt alleen erug lang