Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:52

Citaat:
En hoeveel extensions had je dan als ik vragen mag :) ?

Ik had er 120 :)

_Kimmm

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:53

En je betaalde 360 euro :) ? Of lees ik het nou verkeerd dat vind ik wel een hoop geld

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:57

_Kimmm schreef:
En je betaalde 360 euro :) ? Of lees ik het nou verkeerd dat vind ik wel een hoop geld

Nee ik betaalde geen 360 euro, dat betaalde Soulxsister. En ik vond dat dus ook belachelijk vandaar...

ik betaalde 240 euro. :)

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:01

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:02

briitje schreef:
_Kimmm schreef:

Nee ik betaalde geen 360 euro, dat betaalde Soulxsister. En ik vond dat dus ook belachelijk vandaar...

ik betaalde 240 euro. :)

Dat klinkt al beter ja , kan niet wachten tot dat ik de mijne weer inzet :) Eigenlijk deze maand maar even een financiele tegenvaller, dus denk komende of die erop :D
Ik mis ze heel erg :o

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:03

BertBaley schreef:
Als ik zo brutaal mag zijn:

[LZP] Wat is een goede krultang?

Ik heb er toen dertijd 1 gekocht vn phillips, zit een een blauw/paars mapje, met verschillende opzet stukjes werkt prima. Maar sinds ik kan krullen met me stijtang, doe ik dat lekker. Veel mooier!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:16

Sassy4barrel schreef:
Ik bedoelde niet de kwaliteit van de extensions, maar die van de kapper (voor t inzetten). De ene kapper is nu eenmaal duurder als de andere. En misschien zijn bij jou in de buurt meer kappers die met socap werken en daarom de prijs lager houden (ivm concurrentie) als bij haar in de buurt.. Wat ik bedoel is dat als zij tevreden is (en ze heeft hartstikke mooi haar dus terecht) dan is het toch goed !

Dan nog ben je als kapper dan niet eerlijk bezig toch? Vind ik hoor.
Want die 't bij ons zet, draait echt geen verlies :n

Ik vind 100 euro verschil gewoon heel veel geld :j En dat zal idd ook te maken hebben met het feit dat het in een salon is, en waar wij het hebben gezet thuis. Dan betaal je gewoon 100 euro voor het feit dat het in een salon is (huur, etc).
Daarom zal ik ook nooit snel naar een salon gaan, aangezien ik die 100 euro dan weggegooid geld vind :P

En 100 euro benzinegeld.. Das wel erg veel hoor :P Voor 1x heen en terug. Ja misschien als er een paar zouden uitvallen om terug te rijden.. Maar ook dat is bij mij nog steeds niet gebeurd (1e keer niet, heb ze nu voor de 2e x.. Nog niets gelukkig)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:06

't is toch logisch dat je zoveel mogelijk winst maakt als kan :') Als je maar het beloofde product levert... Ik bedoel, als de ene kapper merkt dat die door het goedkoper te maken heeft meer klandizie heeft en daardoor meer winst... Zal die dat doen. Als de ander merkt dat die door het product/dienst duurder te maken, meer verdient met minder werk is dat geen oplichting hoor :') Gaat met wel meer producten zo :Y) En je bent er nog altijd zelf bij waar je het laat doen en of je de prijzen vergelijkt en alles.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:11

Frozenstar schreef:
Op e-bay, welke verkoper is goed?

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:13

Menino schreef:
't is toch logisch dat je zoveel mogelijk winst maakt als kan :') Als je maar het beloofde product levert... Ik bedoel, als de ene kapper merkt dat die door het goedkoper te maken heeft meer klandizie heeft en daardoor meer winst... Zal die dat doen. Als de ander merkt dat die door het product/dienst duurder te maken, meer verdient met minder werk is dat geen oplichting hoor :') Gaat met wel meer producten zo :Y) En je bent er nog altijd zelf bij waar je het laat doen en of je de prijzen vergelijkt en alles.

Ja dat je er zelf bij bent klopt. maar ik zou nooit meer geld uitgeven dan nodig is.. en dan word er beweerd dat je bij een durdere kapper meer kwaliteit krijgt, ben ik het gewoon weg niet mee eens. en daar ging t om.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:23

briitje schreef:
Menino schreef:

Ja dat je er zelf bij bent klopt. maar ik zou nooit meer geld uitgeven dan nodig is.. en dan word er beweerd dat je bij een durdere kapper meer kwaliteit krijgt, ben ik het gewoon weg niet mee eens. en daar ging t om.

:j

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:26

Ik ben het er ook niet mee eens hoor dat je bij een kapper altijd maar betere kwaliteit geleverd krijg ik heb genoeg rotzooi gezien dat door een kapper gezet is. :n

snoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 01:01

is er iemand hier die extensions heeft laten zetten door middel van micro-rings? en eventueel een aanbeveling van een salon? ik woon zelf in zuid-limburg, maar kom redelijk vaak in de buurt van brede/rotterdam/den haag, en vind het ook geen probleem om een stuk te rijden voor mooie haartjes *\o/*

ik heb zelf 3 setjes met clip-ins ( :')) maar ik ben nu heel erg aan het twijfelen om gewoon vaste te laten zetten. (zeker nadat ik net naar de kapper ben geweest en mijn haren 20cm korter zijn |( )

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:31

Marjolein:

Ik zou je vanmiddag als ik thuis kom/vanavond (moet na ziekenhuis word geopereerd)
even een link sturen van die verkoper waar Tammy en ik het haar van hebben! :)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:33

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:02

snoetie schreef:
is er iemand hier die extensions heeft laten zetten door middel van micro-rings? en eventueel een aanbeveling van een salon? ik woon zelf in zuid-limburg, maar kom redelijk vaak in de buurt van brede/rotterdam/den haag, en vind het ook geen probleem om een stuk te rijden voor mooie haartjes *\o/*

ik heb zelf 3 setjes met clip-ins ( :')) maar ik ben nu heel erg aan het twijfelen om gewoon vaste te laten zetten. (zeker nadat ik net naar de kapper ben geweest en mijn haren 20cm korter zijn |( )

Waar ik gewees ben zet ze geloof ik ook met microrings, en zij zet ze echt super netjes.
In iedergeval mijn waxjes zaten super!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 13:12

Thanks Linsjeee :D!!!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:26

snoetie schreef:

briitje heeft microrings gehad.. Die was er niet tevreden over geloof ik..
Ik heb er geen ervaring mee. :)

snoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:37

_Kimmm schreef:
Waar ik gewees ben zet ze geloof ik ook met microrings, en zij zet ze echt super netjes.

waar heb jij ze laten zetten? Ik heb gister namelijk alle 95 pagina's doorgespit, en ik ben je zeker al een paar keer tegengekomen, maar om nu weer helemaal opnieuw alles te gaan lezen :+ (offtopic wat een amazing foto met een amazing paard heb jij in je profiel <3 )

DeadxStar schreef:

is brittje degene die ook de extensions heeft laten zetten in zoetermeer? (met dat blonde haar) (en waren die microrings ook in zoetermeer?)

ik ben namelijk sterk aan het twijfelen, na die foto's om toch maar gewoon waxjes te laten zetten, . En dan ook bij Nikita, aangezien zij erg goedkoop is (zelfs met benzine ben ik dan nog goedkoper uit)

Ik kan hier in Landgraaf wel micro-rings laten zetten, maar voor 150 stuks zou ik dan 450 betalen, en dat vind ik toch iets teveel. hetzelfde geldt voor waxjes. (er is hier zelfs een salon die 4,50 per pluk vraagt!)

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 16:45

xSOULSISTER schreef:
Ik heb vaste extensions geen clip ins.
Die zie je als het goed is nooit zitten. :))

Sorry, ik bedoelde niet de extensions maar hoe je je krullen zo krijg vanaf de aanzet :P
Of heb je van jezelf krullen?
Ik heb zelf ook vaste extensions, maar met de krultang krijg ik de krul nooit zo dicht bij mijn hoofd.

Ik wil ook weer nieuwe extensions, deze zitten nu bijna 2 maanden maar mijn haar is snel gegroeid :|
Ik wil weer VERSE!!!

Ga mijn luxy's pas gebruiken als mijn eigen haar langer is zodat ik niet alles erin hoeft te doen.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:37

snoetie schreef:
_Kimmm schreef:

waar heb jij ze laten zetten? Ik heb gister namelijk alle 95 pagina's doorgespit, en ik ben je zeker al een paar keer tegengekomen, maar om nu weer helemaal opnieuw alles te gaan lezen :+ (offtopic wat een amazing foto met een amazing paard heb jij in je profiel <3 )

DeadxStar schreef:

is brittje degene die ook de extensions heeft laten zetten in zoetermeer? (met dat blonde haar) (en waren die microrings ook in zoetermeer?)

ik ben namelijk sterk aan het twijfelen, na die foto's om toch maar gewoon waxjes te laten zetten, . En dan ook bij Nikita, aangezien zij erg goedkoop is (zelfs met benzine ben ik dan nog goedkoper uit)

Ik kan hier in Landgraaf wel micro-rings laten zetten, maar voor 150 stuks zou ik dan 450 betalen, en dat vind ik toch iets teveel. hetzelfde geldt voor waxjes. (er is hier zelfs een salon die 4,50 per pluk vraagt!)

Ja die heeft vorige keer haar wax extensions ook in Zoetermeer laten zetten. En die microrings waren ergens anders :)

Ik ben nog steeds erg tevreden over m'n haar, dit is de 2e keer :j

4,50 per pluk := := Hoe lang is dat dan??

@ Rebec: Wel is met de stijltang geprobeerd? Dan krijg ik mijn krullen ook vanaf de aanzet :j

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 19:28

oke, het besluit is genomen, weet iemand waar ik indian gold extensions kan kopen? via internet maar het liefst nog in de winkel, zodat ik de kleur kan zien. alvast bedankt!! (kreeg vandaag de opmerking; goh wat heb jij dun haar zeg!)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 20:37

snoetie schreef:

ik heb weer micro rings sinds dinsdag, foto's staan een paar pagina's terug :j die heb ik via eBay uit hongkong (zie link van Liins), en heeft m'n zusje voor me ingezet in ruil voor een zak chips :')

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 21:02

In ruil voor een zak chips :') ? Kan ze dat wel dan? vind je dat niet moeilijk ofzo? :+ Want je moet toch precies vergenoeg van de haarlijn afzitten aan de zijkant? :oo

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 21:32

ze heeft het al eens eerder voor me gedaan :) heb dr eerst geïnstalleerd voor de laptop met youtube filmpjes hoe je ze in moet zetten, totdat ze ze kon dromen :')
soms glijd er wel eentje uit, maar die maak ik dan weer open, schuif 'm terug omhoog en klem m weer vast :) de zijkanten heb ik wel zelf gedaan, en wat extra opvullen ook, maar achterkant kan ik echt niet zelf :n