Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
svdijk schreef:zo, ik kom even klagen hoor....gadverdamme, wat baal ik van mezelf!![]()
m'n gevoelens slingeren van links naar rechts, van onder naar boven en van voor naar achter...
het lijkt wel een achtbaan en ik word er zo vreselijk moe van.
er komt niets uit m'n handen, ben al blij als ik heel de dag wakker kan(moet) blijven.
ik kan me niet concentreren, ik voel me enorm depri.
verdorrie, ik wil gewoon mijn leven leiden, gewoon een beetje happy zijn.![]()
vidya schreef:Ook ik herken dat wel Crazyhorse. Bijvoorbeeld zelfs gisteren tijdens de afwas en op weg naar de supermarkt, dan ben ik bezig alsof er op dat moment iemand tegen me schreeuwt: EN NU AFWASSEN JIJ!! EN SNEL!(ik trek het in t belachelijke natuurlijk, maar t komt er wel zon beetje op neer)
Op zulke momenten proberen ik meteen in te passen wat ik geleerd heb. Als je de rustig de ene voet voor de ander zet, loop je vanzelf een kilometer. (werkt ook heel goed als ik compleet lamgeslagen ben). Dus ik stop meteen met wat ik aan t doen ben, en pak het weer langzaam op. Ga ik weer over de touren, stop ik weer.
Langzaam je verkeerde routines verbreken, dat is toch wat op de lange duur het verschil zal uitmaken, maar het is vallen en opstaan hierin... en ik ben er ook nog lang niet.