, krijg je hier geen spijt van qua dystro? Wel altijd lekker als je huisje weer schoon is. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, krijg je hier geen spijt van qua dystro? Wel altijd lekker als je huisje weer schoon is. 
Alles is in huis, maar heb ruzie met lijf
Ben dagelijks aan het vegen en dweilen, door Mees, sloopt haar sloopmateriaal goed dennenappels/maiskolf. Na vannacht was het goed raak. Ze hebt overal gepiest
Denk dat het van de onweer kwam en dat ze daardoor niet naar buiten durfde.
En die anderen die hier even hun neus laten zien en vervolgens hoor je daar ook niks meer van, jammer
Zou wel interessant zijn om van meer mensen te horen hoe het met hun gaat en waar ze tegen aanlopen, hoe het weer effect heeft op hun en ga zo door. judith_irene schreef:phillien:, krijg je hier geen spijt van qua dystro? Wel altijd lekker als je huisje weer schoon is.
, ben bekaf en heb het ijskoud.............. moet vanavond nog 2 uur trainen met de honden

Maar moet nog wachten. Bijrijdster komt nog vanaaf, waarom weet ik niet 't is geen weer.
, dat is niet niks allemaal! Heeft diegene jou bewust geprobeerd aan te rijden? Heel veel sterkte met alles

Verkeerd voer beleid misschien
Dikker voeren dat kind, hoeft dat euh strijkgeval niet meer.
En, was het eten lekker?
Da's even te veel van het goede DDD. Sterkte
Van je kind en hond wist ik al, maar de rest
Geeft niet dat niet alles blijft hangen je hebt genoeg aan je hoofd. Wel blij te horen dat je nog meeleest
, en dan ook nog een surinaamse kok, zij kookt 2 x per week voor me en brengt/geeft mee voor 4 dagen per keer
.
, is het een bekende?
.

Of te wel opstijgen en stil blijven staan en om je heen kijken en kijken en kijken
En dan even een paar rondjes stappen en dat ook de andere kant op en weer stil staan en kijken en kijken
En dat een half uur. Pony moet ook leren dat rijden niet altijd vol gas moet en dat de bak geen straf is om in te rijden. 
Ikke is blij
Kan Vlees op het aanrecht laten zonder dat het opgevreten word, een pan met nog eten op het gasstel laten met de bedoeling het de volgende dag weer te eten en dan staat het er nog!!!!! Nooit geen hond met basset bloed meer