Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:15

Tuurlijk, ieder op z'n eigen tijd en eigen tempo. Heb je niet het idee dat de stappen vooruit te snel gaan? Kan je het bijhouden, of over zie je het niet meer?
Je hoeft ook niet perse te weten wat/hoe je precies wilt, er over nadenken is al de eerste stap! Je denkt nu na over wat JIJ wilt, wat JIJ leuk vindt en wat bij jou zou passen. Je denkt dus na over jezelf in de toekomst. Precies weten wat je wil komt later vanzelf wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:20

Maaaike schreef:
Ondanks dat het je onrustig maakt, is het al wel iets dat je nadenkt en na kunt denken over de toekomst. Dat had je tijden geleden echt niet gekund. Maakt je wel onrustig, maar je bent al wel zo ver dat je naar de toekomst kunt kijken :).
Super dat je je zo sterk voelt. Vind dat je zooo vooruit gaat, nog steeds! +:)+

Hier ga ik helemaal in mee!

Sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos, ben bezig met wat nieuwe dingen, die me veel energie kosten. Ik ben nog niet bezig met iets concreets, maar het twijfelen er over vermoeid me.

Pollewoppy

Re: Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:26

Maaike: Ik heb niet het idee dat het te snel gaat. Ik heb nu gewoon een grote stap vooruit gemaakt en heb ook de rust en ruimte om daar even van te genieten. Ik kan het dus goed bijhouden :j Het is ook heel fijn dat die nieuwe deeltijd niet per 1 maart gestart is en ik volgende week pas het gesprek heb. Dat zorgt ook voor het stukje rust. Ik heb zelf ook het idee dat doordat ik meer rust ben gaan zoeken de laatste tijd, dingen van de afgelopen maanden op zijn plek zijn gevallen en daarom de vooruitgang nu extra groot lijkt, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Angela: Wil je vertellen met wat voor nieuwe dingetjes? Je maakt me wel heel nieuwsgierig?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:28

Ik begrijp je helemaal. Ben blij voor je, dat je het zo kan ervaren. Hartstikke goed!
Hou dit gevoel vast!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:31

Ben ik zeker van plan :D

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:33

:D +:)+ *\o/* !

Weltrusten alvast meiden, ik val haast om, dus ga m'n bedje opzoeken!
Fijn weekend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:33

En PW, met af en toe een grote stap is helemaal niks mis mee! Soms lijkt het alsof je een poosje geen vooruitgang maakt, en dan ineens een megastap. Hoort er allemaal bij!

Nou... ik heb me dus laatst aangesloten bij een politiek partij. Is een beetje raar, maar ik vind zulke dingen dus bereinteresant. (ik schaam er nog steeds een beetje voor, merk ik, daarom heb ik het nooit eerder durven doen) En nu zoeken ze daar iemand voor in de redactie van het jongerenblad wat 3 keer per jaar uitkomt, en voor de website van het jongeren gedeelte. En aangezien ik vrijwilligerswerk wilde gaan doen, waar ik niet hele dagen mee bezig hoef te zijn leek me dit wel wat. En nu ben ik bang dat ik te slecht ben, het niet kan enz, je kent het vast wel. Schijt onzekerheid!

Daarnaast ben ik uitgenodigd om langs te komen op de ledenvergadering, ze waren enthousiast over mijn aanmelding omdat er uit mijn dorp/gemeente niet veel leden zijn. Ik vind dit dus echt dood en doodeng!

dus tja.. Dit vreet energie, die twijfel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:34

Welterusten Maaike!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:37

Ik begrijp je twijfel maar het is zo ontzettend sterk dat je dit doet!! Dat je deze stap neemt!!!!

Ik ben zo trots op je!!! Echt heel erg leuk!!!! Goed dat je je twijfel en angsten aan gaat. Ik ben er van overtuigd dat je er positieve ervaringen gaat op doen!!!!

Whoee *\o/* *\o/* *\o/* Ik vind het zoooooo goed van je! Het is juist iets om trots op te zijn, niet om je voor te schamen gekkie!!! Go Angela!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:40

hihihi, thanks meid, zit even met traantjes in mijn ogen nu..

Ik denk dat ik er eens een mailtje aan ga wagen. Even heel eerlijk he, vinden jullie dat mijn uitdrukkingsvaardigheid en taalvaardigheid goed genoeg is voor zoiets? En zijn mijn stukken die ik bv op bokt schrijf of in mijn blog helder en prettig te lezen? Even heel eerlijk zijn he?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:44

Lieve meid, geloof in jezelf.
Maar als je toch mijn oordeel wil horen: Ik vind je manier van schrijven heel fijn en lees altijd heel graag je blogs e.d. Als iemand het kan, dan ben jij het!!!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 13:15

Goedemiddag meiden :)
Hoe is het met iedereen?

Angela; wat super van je! Iets gaan doen waar jij interesse in hebt! Daar hoef je je dus niet voor te schamen! Is juist iets om trots op te zijn! Die redactie van dat jongerenblad, gewoon doen! Ik vind je stukken, en op je blog die ik soms lees, helder en goed verwoord. Denk dat je dat makkelijk moet kunnen! Eerlijk waar. Heb vertrouwen in jezelf!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 13:42

Ik ben vanochtend met Dinky naar de boerderij geweest. Dinky vond het super en is nu helemaal gaar. We gaan zo samen op de bank :)

De schimmel is trouwens van de week goed gekeurd. Ze is aangewezen voor de veiling en is nu dus ook helemaal goed gekeurd. Maandag moet ze vrijspringen voor de foto. Ik heb besloten om mee te gaan en de groep een keer over te slaan. Is lang geleden dat we op pad geweest zijn...

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 13:55

Leuk dat Dink zo van het struinen op de boerderij heeft genoten :)

Maarre.. een schimmel? Heb ik iets gemist? Wel leuk dat je mee op pad gaat, leuke dingen doen kan nooit kwaad ;)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 14:01

Ik denk dat dat voor jou tijd was ;) Is één van de paarden bij ons op stal.

Afbeelding

Ze is zelf gefokt. Dit was ze als veulen:

Afbeelding

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 14:04

Leuk dier, denk inderdaad dat dit voor mijn tijd was, want er gaat nog geen lichtje branden ;)
Maar leuk dat je meegaat :)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 14:07

Ga eigenlijk altijd overal mee naar toe. Kom er al 14 jaar en ik ging altijd mee op concours. De eigenaar is in 2008 onder het paard gekomen en rijdt niet meer. We hebben nu alleen nog maar fokmerries. We komen dus niet meer zo vaak van huis, dus deze kans laat ik niet voorbij gaan. Even gezellig weer als vanouds samen op pad ;)

zwelgje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 15:01

Sorry, kan nu even niet alles bijlezen en reageren, dat doe ik later wel even.. Vandaar hier even een kort berichtje tussendoor Ben vanmorgen met een vriendin over de hei gaan wandelen en ik ben helemaal kapot, dus ga nu slapen.
Tot snel en succes iedereen met alles!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 13:46

Wat een rust hier, hopelijk een goed teken!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:34

:z
En toen was het weekend bijna alweer voorbij!

zwelgje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:40

Ah Maaike.. Jij wilde even een luisterend oor of reactie en het is inderdaad rustig hier!
Ik ga even bijlezen en proberen kort te reageren op iedereen..
Hoe is het met je..?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:56

Hallo dames!

Hoe is het met jullie? Hoe zijn jullie het weekend door gekomen?

PW: Wat een gaaf dier, hoe groot is ze?

Er zijn hier in totaal 4 kids (inclusief die van mezelf) ik word hier echt gillend gek. Moet echt op mijn handen gaan zitten om ze niet bij de oren te pakken |o

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 20:35

Mistral; kan me voorstellen dat je gek wordt. Heb je logees, of gaan er straks weer een aantal weg?

Zwelgje, vond het gewoon zo stil hier. Verveelde me een beetje, kan nog niet zo goed m'n rust pakken, dus kwam af en toe kijken of er hier iemand was, maar helaas ;)!
Beetje bijgekomen van het lopen over de hei? Lekker he, een stuk wandelen?

Ik had een rustig weekend. Gisteravond wat bij een vriendin wezen eten. Vandaag een rustig dagje, beetje met de hond gewandeld etc.
Voel me wel redelijk. Het is alleen heel druk in m'n hoofd. Tigduizend flarden van dingen die ik moet doen, wil doen, moet onthouden, door m'n hoofd spoken etc. Heb een boekje naast m'n bed om dingen op te schrijven die ik niet moet vergeten ofzo. Maar dan kan ik niets opschrijven, zo klein zijn de flarden.. Ach.. hoop een beetje meer rust te krijgen in m'n hoofd..
Met jullie?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 21:31

Gelukkig zijn ze weg, we zijn met de hele familie wezen bowlen vanmiddag ivm de verjaardag van mijn moeder. Maar de rust is terug, mijn meisje ligt ook op bed dus kan eindelijk rustig zitten :+
Verder ving ik wat moeilijkheden op tussen mijn oom en tante, krijgen we die ellende er ook nog bij. Heb me er verder buiten gehouden maar ik hoop dat het allemaal goed komt tussen die 2.

Maaike: Wat goed om een boekje bij je bed te hebben, schijnt toch wel te werken dat je dingen op kunt schrijven. Al is het in jou geval lastig als je niet precies kunt omschrijven wat je niet vergeten moet.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 21:37

Ohja, je had het feestweekend van je moeder, had ik kunnen weten. Sorry, vergeet gewoon erg veel!
Je hebt het weekend in ieder geval overleefd! Is het je meegevallen? Of was het toch erg moeilijk?