Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TE5 schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het topic liever houd zoals het is,
ik vind het altijd moeilijk om meer dan 1 HKtopic bij te houden...
Ook vind ik het wel goed zoals het nu is:
af en toe een beetje onzinklets, maar het overgrote deel echt nagelklets...
Maar goed, zo te zien wil de meerderheid HK

Persoonlijk hou ik het liever gewoon hier en bij nagelpraat alleen 
* TE5 schreef:laura1987 schreef:We kunnen toch zelf de regel instellen dat we niet te erg offtopic gaan? Zelfs als we in de HK zitten moet dit te realiseren zijn.
Dan ben ik absoluut voor
Kijk, het is niet dat ik jullie niet gezellig vind,
maar ik vind het nu juist zo leuk dat we echt met die nagels bezig zijn,
als je een HKtopic wordt dwaal je toch al snel van het onderwerp
(of roep ik nu wat geks?
) 
Borrie verzamelt al de foto's uit de topics op haar site, dus even een collage in elkaar zetten valt denk ik ook wel mee?
En een discussie van 10 pagina's over wie de volgende opent hoeft toch helemaal niet?
Bij het openen van het nieuwe topic meteen iemand aanwijzen die de volgende mag doen en die dus ook op tijd de nieuwe opening klaar kan hebben en dan heb je daar verder ook geen omkijken meer naar
Ben gewoon een beetje bang dat dit topic in de hk in de grote massa verdwijnt en dat zou zonde zijn
Daarbij gaat het nu al ónwijs hard en is bijlezen na een dag werk/school/whatever haast niet te doen. Nu wordt dat over het algemeen nog wel gedaan en dat is juist zo leuk, maar als het straks echt té snel gaat omdat mensen ook korte niet echt nuttige berichtjes mogen plaatsen dan is er grote kans dat mensen niet meer gaan bijlezen en dat iedereen straks langs elkaar heen zit te praten..
Met voor en tegen argumenten? En niet alleen een stom lijstje zonder uitleg van het hoe of waarom iemand dat vind?

TE5 schreef:Nogmaals, ik ben voor HK,
maar alleen als we - net als nu - de regel houden niet offtopic te gaan
En dan bedoel ik niet dat je helemaal niks meer offtopic mag posten,
maar bijv. alleen onderaan je ontopic berichtje
O, enneh, had ik al verteld dat mijn nagels op het moment knalroze zijn?
Er zit een heel subtiel blauw/paars glimmertje in de lak (Essence),
ben er uiteindelijk toch wel erg blij mee, deze dekt ook goed (in één laag).

Charlois zelf daarin tegen ken ik totaal niet. Ik ga proberen te komen naar tinks, maar beloof niks

heb gister al teveel uitgegeven, ben nog naarde DA geweest maar die hadden 3x niets, jammer want ik verdien meer lakjes vind ik
gelukkig krijg ik als het goed is die van tinks binnen vandaag.. 

Maar is doet in ieder geval hardstikke zijn best. 
Dus strakjes foto.
Misschien kunnen we de belangrijke posts door een mod in de openingspost laten zetten zo nu en dan? Zoals uitslagen van wedstrijden enz? 
Misschien vanavond even 
Heb wel een van de planken van mijn kast ingeruyimt als "nagellak uitstalling"
Zal er van de week eens een foto van maken! 
En dan lekker slapen.. Dan heb je de dag erna superzachte, gevoedde handen en nagels
Iessie schreef:Ik vind dat enchantra er wel bij mag. Tinks mag van mij dan wel groter/duidelijker in beeld als ze dat wil.
HK vind ik geen probleem, ik pas me wel aan.
Gisteravond had ik het opeens heel moeilijk...Hendrikje doet zo zijn best en hij is zo lief, maar het is Bruno niet.
Ik weet dat het niet eerlijk is om te vergelijken maar ik betrap mezelf er steeds weer op. Arm beest. Dan denk ik: ''Hendrik doet het zo en zo, en Bruno deed dat niet, of Bruno deed het anders''.
Ben mijzelf er gelukkig wel bewust van.
Als ik het weiland in loop kom ik ook steeds langs de plek waar Bruno dood is neer gevallen, dus dan komt het wel weer een beetje omhoog, dan zie ik steeds van die korte ''beeld flitsen'', van toen hij daar lag.
Het zal toch wel een tijd nodig hebben voordat ik echt een band met hem krijg.Maar is doet in ieder geval hardstikke zijn best.
Ik ga zo mn nagels laten bijwerken bij de nagelstyliste.Dus strakjes foto.
Misschien heb jij dat gewoon nodig om het los te laten!
SusaSuus schreef:Hey RG,
ik heb het starterspakket met de stempelaar, schraper en witte en rode stempellak. Daar zat imageplate m3 bij. (en nog een bruin met glitterstriper)
Erg leuk met die bloemetjes
Maar zitten nog meer leuke plaatjes op die ik ook nog moet uitproberen!
Ben erg benieuwd hoe jouw nagels eruit komen te zien!
Ik moest wel even oefenen, maar ben uiteindelijk wel blij met het resultaat..