Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tineke90

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 07:34

hahahaha hele goeie deal :P

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 07:35

TE5 schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het topic liever houd zoals het is,
ik vind het altijd moeilijk om meer dan 1 HKtopic bij te houden...
Ook vind ik het wel goed zoals het nu is:
af en toe een beetje onzinklets, maar het overgrote deel echt nagelklets...
Maar goed, zo te zien wil de meerderheid HK :P

Hier ben ik het wel mee eens :o
Kom echt in dit topic voor het nagelgebeuren en het gaat al ónwijs hard en kan het al moeilijk bijhouden. En grote kans dat als het straks eenmaal in de HK staat dat er een hoop 'onzingeklets' bij komt en het topic helemaal niet meer te volgen is :o Persoonlijk hou ik het liever gewoon hier en bij nagelpraat alleen :)

*verder bijlezen :)) *

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 07:38

TE5 schreef:
laura1987 schreef:
We kunnen toch zelf de regel instellen dat we niet te erg offtopic gaan? Zelfs als we in de HK zitten moet dit te realiseren zijn.

Dan ben ik absoluut voor :j

Kijk, het is niet dat ik jullie niet gezellig vind,
maar ik vind het nu juist zo leuk dat we echt met die nagels bezig zijn,
als je een HKtopic wordt dwaal je toch al snel van het onderwerp :)

Is het niet een idee anders om dit topic hier te laten staan voor echt alleen de nagelpraat en dan nog een ánder topic in de HK te openen voor gewoon gezellige praat onderling over andere dingen ofzo? :) (of roep ik nu wat geks? :D )

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 07:44

ik vind het dan to much worden... ik bedoel zoals al gezegd is, het zal gewoon over nagels doorgaan hoor... alleen het is zo vervelend elke keer een nieuw topic.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 07:47

Hoezo is het vervelend elke keer een nieuw topic? :)
Om weer een openingspost te maken? Een heel deel van de opening kun je toch meenemen uit het oude topic? Gewoon even kopiëren/plakken :P Borrie verzamelt al de foto's uit de topics op haar site, dus even een collage in elkaar zetten valt denk ik ook wel mee?
Ben bang dat als het naar de hk gaat dat het érg onoverzichtelijk wordt.. Maar ok, is mijn mening :)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 07:50

Ik vind het ook teveel worden om elke 2 weken een nieuw topic te openen. Als we het verplaatsen naar de HK en als regel stellen niet offtopic te praten dan denk ik dat iedereen zich daar wel aan houdt. Nu heb je ook dat we af en toe offtopic praten, maar toch blijven we hoofdzakelijk ontopic. Dit moet in de HK ook te realiseren zijn.
Bovendien heb je nu elke keer al min 10 pagina's met wie de volgende openingspost moet maken enz, dat heb je dan ook niet meer. We hebben gestemd zoals je zag en tot nu toe ben jij dan de enige tegen/ Ik vrees dus dat we gewoon HK worden.

@misslollie gefeliciteerd :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 07:55

Er waren nog een paar mensen die het niet een heel fijn idee vonden las ik, maar dat werd meteen afgekapt :) En een discussie van 10 pagina's over wie de volgende opent hoeft toch helemaal niet? :) Bij het openen van het nieuwe topic meteen iemand aanwijzen die de volgende mag doen en die dus ook op tijd de nieuwe opening klaar kan hebben en dan heb je daar verder ook geen omkijken meer naar :) Ben gewoon een beetje bang dat dit topic in de hk in de grote massa verdwijnt en dat zou zonde zijn :) Daarbij gaat het nu al ónwijs hard en is bijlezen na een dag werk/school/whatever haast niet te doen. Nu wordt dat over het algemeen nog wel gedaan en dat is juist zo leuk, maar als het straks echt té snel gaat omdat mensen ook korte niet echt nuttige berichtjes mogen plaatsen dan is er grote kans dat mensen niet meer gaan bijlezen en dat iedereen straks langs elkaar heen zit te praten.. :)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 07:59

Ik snap niet waarom we zouden moeten veranderen met manier van praten alleen maar omdat we naar de HK gaan. Dit kan toch zo blijven?
Maar waarom quote je de lijst niet met de mensen die voor en tegen zijn? zo zien we op pagina 100 wat we moeten doen :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:01

Er moet toch ruimte zijn voor overleg? :) Met voor en tegen argumenten? En niet alleen een stom lijstje zonder uitleg van het hoe of waarom iemand dat vind? :+

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:01

hahahhaa wat een gedoe zeg :P

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:09

Nogmaals, ik ben voor HK,
maar alleen als we - net als nu - de regel houden niet offtopic te gaan :)
En dan bedoel ik niet dat je helemaal niks meer offtopic mag posten,
maar bijv. alleen onderaan je ontopic berichtje :)

O, enneh, had ik al verteld dat mijn nagels op het moment knalroze zijn? :))
Er zit een heel subtiel blauw/paars glimmertje in de lak (Essence),
ben er uiteindelijk toch wel erg blij mee, deze dekt ook goed (in één laag).

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:17

foto?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:32

TE5 schreef:
Nogmaals, ik ben voor HK,
maar alleen als we - net als nu - de regel houden niet offtopic te gaan :)
En dan bedoel ik niet dat je helemaal niks meer offtopic mag posten,
maar bijv. alleen onderaan je ontopic berichtje :)

O, enneh, had ik al verteld dat mijn nagels op het moment knalroze zijn? :))
Er zit een heel subtiel blauw/paars glimmertje in de lak (Essence),
ben er uiteindelijk toch wel erg blij mee, deze dekt ook goed (in één laag).

hier ben ik het helemaal mee eens.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:36

Ik ben het met TE5 eens,... maargoed... de meeste waren er al overuit dat het een HK kon worden ;)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:37

Tinks schreef:
Oh ik weet trouwens inmiddels waar de markt in Charlois R'dam precies is.

We staan op de Wolphaersbocht.

OWWWWW, dat is gewoon letterlijk bij Tallie om de hoek! :D

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:45

Ik moet nog gaan zoeken waar in charlois dat dan is. Ken er echt de weg niet :D

Kunnen we trouwens ook even verder discussieren of we alleen tinks vermelden of ook enchantra i.v.m 10% korting die je daar krijgt?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:46

Ik ken daar helemaaaaaal de weg niet :')
Ben 1 keer in hoek van holland geweest, keertje in Amsterdam, Scheveningen en Den Haag en anders kom ik nooit aan die kant van het land :+

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:57

Haha ik kom uit Ridderkerk en werk in Rdam hoogvliet dus weet ongeveer waar charlois is :P Charlois zelf daarin tegen ken ik totaal niet. Ik ga proberen te komen naar tinks, maar beloof niks :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:00

laura1987 schreef:
Ik zou trouwens gewoon als titel doen "hoe zien jouw nagels eruit deel IIII"

Dan zou ik deel IV doen :D

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:05

Is het een optie om tinks te noemen voor de konad spullen ed
en enchantra alleen te vermelden voor china glaze?

Dat is nl wat wij zelf ook doen. Als ik bestel ga ik naar Tinks, alleen voor china glaze ga ik naar Enchantra.
En Tinks zou ik dan wel eerder noemen, misschien vaker.
Maar goed, dat is aan hafjegek omdat zij de nieuwe openingspost maakt.

Verder sluit ik me bij TE5 (dacht dat zij het zei) aan over het feit dat we niet te veel offtopic moeten gaan. Maar goed, dat doen we nou ook niet, dus dat zal vast geen probleem moeten zijn.
Markt in R'dam wordt m voor mij niet. Iets te ver weg, en al andere plannen :P

TE5, welk kleurtje is dat van essence? Ik heb nl ook knalroze op mijn nagels, kan alleen niet echt glimmetje erin ontdekken. Ben wel benieuwd of we dezelfde hebben.

Zo nou is het wel weer lang genoeg. Ik zal niet meer posten totdat we groen licht van hafjegek hebben, weet niet hoe ver de openingspost is en we hebben nog maar 6 pagina's :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:10

ik heb ook een knalroze van essence, en hoewel ik er altijd fan van ben is deze minder... net wel weer 2 mooie gescoord bij de hema, zag nog een mooie bij douglas in het limegroen, perfect voor bij me nieuwe hesje, alleen weer 5.50, en was 5 ml ofzo :') heb gister al teveel uitgegeven, ben nog naarde DA geweest maar die hadden 3x niets, jammer want ik verdien meer lakjes vind ik :') gelukkig krijg ik als het goed is die van tinks binnen vandaag..

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 09:13

Ik vind dat enchantra er wel bij mag. Tinks mag van mij dan wel groter/duidelijker in beeld als ze dat wil. :)
HK vind ik geen probleem, ik pas me wel aan.

Gisteravond had ik het opeens heel moeilijk...Hendrikje doet zo zijn best en hij is zo lief, maar het is [**] niet.
Ik weet dat het niet eerlijk is om te vergelijken maar ik betrap mezelf er steeds weer op. Arm beest. Dan denk ik: ''[**] doet het zo en zo, en [**] deed dat niet, of [**] deed het anders''.
Ben mijzelf er gelukkig wel bewust van.
Als ik het weiland in loop kom ik ook steeds langs de plek waar [**] dood is neer gevallen, dus dan komt het wel weer een beetje omhoog, dan zie ik steeds van die korte ''beeld flitsen'', van toen hij daar lag. :\
Het zal toch wel een tijd nodig hebben voordat ik echt een band met hem krijg. :(:) Maar is doet in ieder geval hardstikke zijn best. :)

Ik ga zo mn nagels laten bijwerken bij de nagelstyliste. :) Dus strakjes foto. *-:)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:16

Ik ben overigens ook gewoon voor een HK topic :) Misschien kunnen we de belangrijke posts door een mod in de openingspost laten zetten zo nu en dan? Zoals uitslagen van wedstrijden enz? :)

Ik ben even lakloos :) Misschien vanavond even :D

Heb op dit moment 3 korte stompjes aan mijn rechterhand en links is alles lang, dus vandaar dat ik dat niet al te veel wil benadrukken door alles te lakken :') Heb wel een van de planken van mijn kast ingeruyimt als "nagellak uitstalling" :') Zal er van de week eens een foto van maken! :D

trouwens, ik zag jullie over handcreme.. Welke ik helemaal fantastisch vind, is de hennephandcreme van de bodyshop.. En wat helemaal zalig is, is je handen dik onder de smurrie smeren en dan de katoenen handschoentjes van de bodyshop aandoen. :D En dan lekker slapen.. Dan heb je de dag erna superzachte, gevoedde handen en nagels :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:17

Iessie schreef:
Ik vind dat enchantra er wel bij mag. Tinks mag van mij dan wel groter/duidelijker in beeld als ze dat wil. :)
HK vind ik geen probleem, ik pas me wel aan.

Gisteravond had ik het opeens heel moeilijk...Hendrikje doet zo zijn best en hij is zo lief, maar het is Bruno niet.
Ik weet dat het niet eerlijk is om te vergelijken maar ik betrap mezelf er steeds weer op. Arm beest. Dan denk ik: ''Hendrik doet het zo en zo, en Bruno deed dat niet, of Bruno deed het anders''.
Ben mijzelf er gelukkig wel bewust van.
Als ik het weiland in loop kom ik ook steeds langs de plek waar Bruno dood is neer gevallen, dus dan komt het wel weer een beetje omhoog, dan zie ik steeds van die korte ''beeld flitsen'', van toen hij daar lag. :\
Het zal toch wel een tijd nodig hebben voordat ik echt een band met hem krijg. :(:) Maar is doet in ieder geval hardstikke zijn best. :)

Ik ga zo mn nagels laten bijwerken bij de nagelstyliste. :) Dus strakjes foto. *-:)

Heey meis!! Als je dit nou blijft houden, is het dan niet wijs om een andere stal te zoeken waar jullie samen een frisse start kunnen maken? :(:) Misschien heb jij dat gewoon nodig om het los te laten! :(:)

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:19

SusaSuus schreef:
Hey RG,

ik heb het starterspakket met de stempelaar, schraper en witte en rode stempellak. Daar zat imageplate m3 bij. (en nog een bruin met glitterstriper)
Erg leuk met die bloemetjes :D
Maar zitten nog meer leuke plaatjes op die ik ook nog moet uitproberen!

Ben erg benieuwd hoe jouw nagels eruit komen te zien!

Ik moest wel even oefenen, maar ben uiteindelijk wel blij met het resultaat..

Die is wel echt heel leuk zeg! Als het me bevalt ga ik die ook gelijk bestellen :)
Hoop dat ik het setje snel binnen heb, kan nu al niet meer wachten haha.