[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 00:18

Nymphadora schreef:
Ik wilde hem meer naar boven, echt in het hoekje bij mijn sleutelbeen maar daar had ik niet genoeg vel :')
En tussen mijn borsten had ik ook wel tof gevonden, maar bij een collega' is hij daar uitgegroeid en ik wilde dat risico niet nemen :n
Dus dat is mijn plekje geworden dus :D

Bij RS hier is hij uitgegroeid op de plek waar jij hem nu hebt :D

zegt dus vrij weing ligt geheel aan je lichaam :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 00:21

Nymphadora schreef:
Hadden degene die een MD hebben ook uitstraal pijn?
Ik heb toch een partijtje last van mijn schouder, elleboogholte en rug :=
Plek zelf doet niet echt pijn, dus ik gok maar dat het komt van verkeerd tillen op mijn werk, maar vind het wel heel typisch dat het nu dan ineens pijn gaat doen :')

als hij bij een spier zit kan dat wel, de eerste 2 dagen had ik verschrikkelijke buikspier pijn van mijn MD's. :)

Meisje201

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 00:30

Thanks DQ voor de 'geruststellende' woorden. ;)
*doet liever aan struisvogelpolitiek*

Dank je Pharagirlke, dan ga ik er maar vanuit dat dat het is.
Zo maar eens een hete douche nemen, is een vervelende zeurderige pijn al de hele dag :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 00:40

Nymphadora schreef:
Thanks DQ voor de 'geruststellende' woorden. ;)
*doet liever aan struisvogelpolitiek*

Dank je Pharagirlke, dan ga ik er maar vanuit dat dat het is.
Zo maar eens een hete douche nemen, is een vervelende zeurderige pijn al de hele dag :=

:)) sjorry... maar bedoelde er alleen maar mee te zeggen dat het niets hoeft te betekenen omdat het bij één iemand niet ging :j gewoon de volgende tussen je boobs :))

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 05:01

Ik heb, helaas geen voor en na foto's, maar geloof het of niet, ondanks dat ik nog maar kort aan het smeren ben is mijn oor echt al beduidend minder dik := Het is ook een stuk soepeler waar het eerst keihard was.... Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik aan het proberen ben met littekenzalf.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 09:33

Nee klopt, het hoeft ook niks te betekenen :D
Maar bij nader inzien ben ik ook echt blijer met dit plekje :j

Het is wel verslavend want ben echt nu al aan het bedenken waar er nog meer eentje kan :')

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:50

Nymphadora schreef:
Hadden degene die een MD hebben ook uitstraal pijn?
Ik heb toch een partijtje last van mijn schouder, elleboogholte en rug :=
Plek zelf doet niet echt pijn, dus ik gok maar dat het komt van verkeerd tillen op mijn werk, maar vind het wel heel typisch dat het nu dan ineens pijn gaat doen :')

Ik heb totaal geen pijn gehad. Niet ervoor en niet erna. :n

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:51

Nymphadora schreef:
Het is wel verslavend want ben echt nu al aan het bedenken waar er nog meer eentje kan :')

Dat ken ik ergens van. :D

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:52

Stomme helixpiercing is alweer ontstoken grrr.

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 13:53

Jodie_ schreef:
Hmm, ik kom er nu na 5 dagen en een paar keer goed kijken toch achter dat mijn navelpiercing scheef is gezet. Niet héel erg, en ik heb ook een wat opbollende navel waardoor ik eerst dacht dat hij gewoon opzij werd geduwd (ik kan 'm als het ware ook rechttrekken, maar dan gaat hij vanzelf weer terug in de originele houding), maar hij is wel echt scheef. Zo'n 2mm naar links denk ik, maar het stoort me toch wel. Wat kan ik nu het beste doen? Teruggaan naar de piercer? En wat kan die voor mij betekenen?
No way dat ik dat ding eruit haal als ik een jaar ofzo moet wachten om 'm opnieuw te zetten :') en om dat opnieuw te moeten betalen haha!

Mijne is ook ietsje scheef hoor, maar niemand die er naar gaat staren of ie wel recht is.

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 13:54

Hier een tragus die af en aan ontstoken is :? Zit er zo min mogelijk aan, er zit nu een geweldig mooie blaar om heen!
Hij lijkt nu wel weer dunner te worden, de opening in mn oor is weer wat groter geworden...

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 13:58

Mijn Navelpiercing lijkt ook een klein beetje scheef.. niet heel erg hoor..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 17:54

Mii_Jessica schreef:
Jodie_ schreef:
Hmm, ik kom er nu na 5 dagen en een paar keer goed kijken toch achter dat mijn navelpiercing scheef is gezet. Niet héel erg, en ik heb ook een wat opbollende navel waardoor ik eerst dacht dat hij gewoon opzij werd geduwd (ik kan 'm als het ware ook rechttrekken, maar dan gaat hij vanzelf weer terug in de originele houding), maar hij is wel echt scheef. Zo'n 2mm naar links denk ik, maar het stoort me toch wel. Wat kan ik nu het beste doen? Teruggaan naar de piercer? En wat kan die voor mij betekenen?
No way dat ik dat ding eruit haal als ik een jaar ofzo moet wachten om 'm opnieuw te zetten :') en om dat opnieuw te moeten betalen haha!

Mijne is ook ietsje scheef hoor, maar niemand die er naar gaat staren of ie wel recht is.

toch degelijk wel, toen ik er 1 had merkte je het niet, maar toen kwam er een kaarsrechte onder, en mén wat irriteerde dat! dan lijken die 2 millimeters wel kilometers, hij is er dan na 8 jaar ook uit...alleen de onderste zit er nog in.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:49

Mijne zit ook iets scheef, maar het valt niet heel erg op. Mijn helix gaat trouwens ook goed :j Ben er erg blij mee! Mijn oor is ook al niet meer dik of gevoelig.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 23:36

Ik wil graag een tongpiercing laten zetten binnenkort, en ik zie hier allemaal topics met echt super vette goedkope tongpiercings, en ik kom nu toch wel in de verleiding om er al een paar te kopen O:)
Maar 16 mm is de standaard maat ofzo, die iedereen heeft? Niet dat ik straks 3 piercings voor niks heb, omdat ze niet passen :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 23:40

welke maat je uiteindelijk gaat krijgen hangt een beetje van je tong af. :)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 23:44

Ok, dus het zou best dom zijn als ik er al een paar koop, he jammer, ze zijn zo leuk :')
Trouwens nog een vraagje, omdat metaal/ijzer niet zo goed is voor je tanden, wil ik graag iets anders hebben. Wat voor materiaal kan ik het beste nemen? Ja kunststof maar wat moet ik daar precies onder verstaan? Iets als, acryl of echt plastic ofzo?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 23:57

Ahh gelukkig maar dat het niet iets is dat weinig voorkomt dan :D Maar ik baal er alsnog wel goed van, als je zoiets overlaat aan een professional mag je toch op z'n minst hopen dat zo'n ding er recht in zit, neem er desnoods een lineaal bij, ik bedoel, daar betaal je toch voor? Kleine moeite om dan even te kijken of hij wel recht zit.
Maargoed, ik kan 'm ietsjes recht trekken en het valt inderdaad niet zo heel erg op, maar ik irriteer me er zelf wel gruwelijk aan. Heeft het uberhaupt zin om even terug te gaan naar de shop? Misschien alleen al zodat ze bij de volgende op kunnen letten, maar of het verder wat uithaalt..

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 11:10

Ik ga straks piercing zetten, half 1 :=

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:45

En hoe is het gegaan?

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:54

ik heb hem!!! :D

Eerste stukje deed niet zo zeer.. maar toen wou die niet verder en dat deed wel even beetje pijn..
Voel hem nu wel iets maar niet ernstig :)

Ben blij dat ik het gedaan heb

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 19:15

Yeahh, superleuk :D Foto?

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 22:42

Afbeelding

Wel beetje groot en met webcam gemaakt..

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 01:05

mooi hoor! Mooi buikie ook ;-)

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 01:30

hij doet nu alleen pijn.. drukte hem iets omhoog, en dat voelt nu niet zo fijn.. ;)