Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kytha schreef:Voor degenen die ook de Yaz 24+4 slikken:
Ik slik deze pil nu 4 maanden. Normaal ben ik een dag of 5 ongesteld. Vorige maand maar 1,5 dag.
En nu gewoon helemaal niet ongesteld geweestis dit normaal?? Ben inmiddels alweer 7 dagen de normale pillen aan het slikken.
Dacht in eerste instantie dat ik mss zwanger was, aangezien ik 2 zware AB kuren gehad heb. maar m'n testje was gelukkig negatief.
Komt het vaker voor dat je gewoonweg niet ongesteld wordt?? Vind het verder heerlijk hoor, maar geeft wel een boel stress
WillemYntJee schreef:Volgens mij ben je gewoon beschermd hoor CrazyladyKijk even in je bijsluiter.
Daniella, ik weet alleen dat je door overgewicht je cyclus van slag kan raken, maar ik kan me best voorstellen dat de pil dan ook minder betrouwbaar is. Even aan de dokter vragen misschien?
crazylady schreef:Heb de MAP geslikt voor safe, maar nu word ik niet ongesteld...
Ben zwaar gestresst
Wietse_07 schreef:Iemand enig idee of dit normaal is?
LiiNd_Y schreef:ik wil graag op maandags ongesteld worden..
op welke dag kan ik dan het beste beginnen met de pil?
POLLO schreef:Eruit schijnt een peuleschil te zijn.
Wat zijn de beweegredenen om geen nieuwe te nemen?
Romyv schreef:POLLO schreef:Eruit schijnt een peuleschil te zijn.
Wat zijn de beweegredenen om geen nieuwe te nemen?
Ik heb eigelijk altijd pijn in mn onderbuik na het vrijen en meerdere malen last gehad van zware infecties. Volgens de gynaecoloog is er geen verband te vinden met het spiraaltje, dus daarom heb ik op zijn advies besloten toch weer een nieuwe te nemen..
Eruit halen gaat nog wel een klus worden, moet in de OK gebeuren onder verdoving. Er zit een zwelling op mn baarmoedermond/hals ofzo waardoor ze er niet bij kunnen.. Ze hebben allerlij testen gedaan, eerst uitslagen afwachten en als alles goed is een afspraak maken.. vind het vreselijk eng!! hahahaha mn mam vond me gister zo zielig dat ze bijna in staat was terug te vliegen vanuit aruba om er dan bij te zijn, wel lief!