me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:30

:wave:

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:46

Woensdag naar Amsterdam :)

Hoe is het met jou HWK?

arabella2000

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:52

@paula: ik denk niet dat ik dit ga redden nee, als ik met school begin is ook mijn contract afgelopen, en deze krijg ik niet vernieuwd. Dus ga ik nu alleen nog op de zondag werken de eerste tijd, en dan na 2 maanden ofzo ga ik ook de zaterdag doen, want de zondag is misschien maar 1 keer in de 2 weken ofzo.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:23

zo ik heb me toch een baal dag pff.begon gister avond zat naar me arm te kijken en dacht die lijkt wel dikker dan me andere arm.en hij is heel warm me vriend kijken ja je heb gelijk we zien het morgen wel ik zeg ja idd.dus ik vanacht bijna niet geslapen arm ging best pijn doen en steeds dikker dus om half 8 toch maar de dokterspost gebelt.ik alles verteld en dat ik ook op MRSA morgen word getest. toen schrokken ze en gingen ze overleggen.nou na 10 mocht ik toch komen.dokter handschoenen aan laaste kamer hij zei ik moet voor zichtig zijn kon er wel om lachen eigenlijk.tot hij aan me arm ging zitten toen was het lachen snel over.nu blijkt peesontstekening maar mag geen antibiotica dus zit ik nu aan de pretnison jeej wat is dat troep zeg.morgen weer terug komen en dan gaan ze verder kijken.dus gaat weer lekker ;( hoop niet dat ik in het gips moet want ze zetten mij vanwegen me reuma vaak in het gips bij onstekingen maar ja kan ook wat anders zijn nu dus afwachten.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:34

Pff lekker dan := Ik hoop voor je dat je snel opknapt want prednison is inderdaad troep := Hoop ook dat je niet in het gips moet, lijkt me zó vreselijk!

Hier gaat het ook bagger.. vanochtend meteen al heel moe en sinds gisterenavond al emotioneel.. Het wordt gewoon even allemaal te veel.. constant moe, wil dingen doen maar kan niets (rondje lopen van 20 minuten en mn benen waren helemaal verzsuurd en stond te trillen op mn benen) en de spanning van de testen met de uitslagen..

Nog eventjes afwachten.. woensdag mag ik naar Amsterdam..

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:06

@Hermlein; 1 keer in de 2 weken is dan juist ideaal toch? Of kom je dan financieel niet rond?
@MK; Balen joh, hopelijk geen MRSA en valt je arm mee. :(:)
@MP; Sterkte tot woensdag. Hopelijk hoor je dan oplossingen!

Ik heb hardgelopen (?) met m'n moeder want ik dacht dat mijn conditie wel te meten is aan een 53-jarige die nooit heeft gesport. Na de trap te zijn opgelopen om m'n hardloopbroek te pakken was ik eigenlijk al moe :oo , maar gewoon gegaan. Toch een paar keer een minuut gelopen alleen mijn moeder liep me er echt vol uit. Die begon net op gang te komen toen ik echt niet meer kon. Zag na 3 stappen al sterretjes. :+ Maarja, misschien valt er nog wat aan op te bouwen...

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:12

MissPromiss schreef:
Pff lekker dan := Ik hoop voor je dat je snel opknapt want prednison is inderdaad troep := Hoop ook dat je niet in het gips moet, lijkt me zó vreselijk!

Hier gaat het ook bagger.. vanochtend meteen al heel moe en sinds gisterenavond al emotioneel.. Het wordt gewoon even allemaal te veel.. constant moe, wil dingen doen maar kan niets (rondje lopen van 20 minuten en mn benen waren helemaal verzsuurd en stond te trillen op mn benen) en de spanning van de testen met de uitslagen..

Nog eventjes afwachten.. woensdag mag ik naar Amsterdam..

hopen dat ze wat voor je kunnen doen.ja ik baal zo erg ik zit heel vaak in het gips maar nu was ik net een beetje aan het opknappen gaat me reuma weer vervelend doen. :(

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:13

hardlopen pff hopen dat je morgen geen harde klap krijgt :7

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:49

Pff kijk maar uit Paula.. straks zit je weer 3 weken als een hoopje ellende thuis :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 06:56

Sja, Paula, ik ken het.. Het is het woord 'hardlopen' dan eigenlijk niet eens waard bij mij altijd :D

Jeetje MP, ik hoop echt dat je snel opknapt!! Succes woensdag!

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 07:58

@paula: dan red ik het financieel niet, ik krijg van de ib-groep ook maar het minimale en moet daar dus ook nog eens bijleggen, en ik heb samen met mijn vriend een auto. Dan nog de zorgverzekering en mijn gsmabonnement (7.50 maar, dus die is gelukkig niet zo hoog) en nog de contributie van het duiken.
Ik moet iedere maand zeker 230 euro hebben. (zonder dingen voor school).
Daar kom ik niet aan met 1 keer in de 2 weken werken.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:44

Paula, hardlopen, gaat het verder goed ;0) ?

Hier wel OK, beetje moe maar gaat zijn gangetje :)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 10:33

'Hardlopen' had ik niet. moeten. doen. %) Laten we het daarop houden...

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 10:37

:= Hoop dat je er niet al te lang ziek van bent :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 12:52

Paula, wat balen!!

Ik ga de komende weken ook heel dom doen. Er staan een aantal dingen op de planning waarvan ik nu al weet dat dat totaal niet slim is! Vanaf morgen beginnen de zomerfeesten 15 km verderop met iedere avond diverse artiesten. Woensdagavond komt o.a. Wolter Kroes en zaterdagavond o.a. Nick&Simon en daar wil ik wel heel graag naar toe. Gelukkig komen ze al om 8 uur en 9 uur en vaak toch maar een half uurtje.
Verder begint 28 augustus de feestweek bij ons in het dorp, tot 5 september. Dat betekent dat het hele dorp verlicht is, ieder straat z'n eigen thema (altijd erg mooi) en iedere avond feest in het dorpshuis. Waarvan een avond gekostumeerd bal, dus ik wilde heel graag met vriendinnen daar naar toe. Zijn al volop aan het kijken naar pruiken enzo :D
En verder wil ik stiekem die week nog wel vaker proberen te gaan :=
Ach, ik ga iedere avond tegenwoordig om 11 uur naar bed en die feesten beginnen om 8 uur, dus als ik dan al ga, ben ik het om 10 uur ook wel zat..
En dan 11 september is het proud to be fout party in het dorp van m'n vriend, waar ik ook wel heel graag heen wil en ook ga proberen te gaan.. Pff, m'n lichaam wordt al moe bij de gedachte ;)
Achja, we zien allemaal wel hoe het loopt :) Die feestweek in het dorp is maar 1 keer per 5 jaar, dus ik kan nog 5 jaar bij komen tot de volgende :P

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 09:22

Ik heb de halve nacht wakker gelegen en ik was juist zo moe. :\ Bleugh.

Wel leuke dingen Marilla! Hopelijk gaat het allemaal lukken.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 09:24

Pff ik heb ook de afgelopen nachten iedere keer dat ik wakker lig... ging om 10 uur naar bed en was er om 10 uur uit, dus je zou zeggen lekker lange nacht maar heb nog een dik uur wakker gelegen en juist die onderbreking breekt me op :=

Hoe is het nu Paula?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 09:26

Ook ik heb erg slecht geslapen vannacht, maar was dan ook zenuwachtig, omdat vriendlief af moest rijden om 8 uur :o
Maar verder ben ik afgelopen nachten ook vaak wakker geweest.

Hoe is het met jullie?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 09:28

En, hoe is het gegaan???

Mijn keel bgint weer op te spelen, gisteren lag ik dus al om 9 uur in mn bed maar heb nog ff tv gekeken want 9 uur vond ik echt te gek := Moet vandaag weer werken, dus vanavond zal het wel het zelfde verhaal zijn!

Weetje wat me misschien nog wel het meeste pijn doet? Ik ben gewoon al 3 weken niet meer bij mijn paard geweest, omdat ik savonds flinke koorts heb en gewoon moet nadenken hoe ik moet lopen...

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 09:29

't Was geen goede nacht dus...

Ik lag er ook om 10 uur op en ben er net uit. Maar ik denk dat ik niet voor 4 uur in slaap ben gevallen... En om 6 uur was ik er ook al weer eventjes uit. Dus voel mij ook behoorlijk brak...

Is 'ie geslaagd Marilla?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 09:30

Hij heeft het gehaald :D Gelukkig, anders had ie vanaf maandag iedere dag 30 km heen en 30 km terug moeten fietsen naar z'n werk!

Ja, dat is wel heel vervelend zeg! Ik hoop voor je dat het werken vanmiddag wel gaat. En ach, ik ging zo vaak om 9 uur naar bed, als je het nodig heb moet je je er gewoon aan over geven ;)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 09:32

Ah, super! Gefeliciteerd! :D

Echt balen MP, ook rot dat je je paard zo weinig ziet. Hopelijk hoor je morgen wat!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 09:35

Gefeliciteerd :D

Ik ben wel lekker aan het klagen hier de laatste tijd... normaal ben ik daar helemaal niet zo van := Ik ga richting mn werk, heel veel sterkte iedereen en succes!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 09:54

Ik ga zo een kledingkast kopen! Al die shirtjes van tegenwoordig moeten opgehangen worden en ik heb geen hangkast. En heb nu veel kleding in de kast hangen bij m'n ouders en die worden ook niet blij ;)
Dus ga ik er eentje kopen waar je ook kleren in kan hangen.

MP, is niet erg joh, logisch toch :(:)

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:02

En ook hier 2 dagen slecht geslapen (lig steeds minstens een uur wakker, lang leve mijn iPod).

Succes met werken MP!! (En hier even lekker klagen betekent voor mij dat mijn familie/vrienden geen geklaag horen ;) Dan is het er uit en dan is het weer goed.) Hopelijk snel ook weer wat fitter zodat je naar het paardebeest kan!

Marilla - gefeli :) en leuk nieuwe kleren kast! En veeeeel succes met al je plannen.... :Y)

MissKippie - Wat een gedoe zeg! Hoop erg voor je dat het geen MRSA is (als dat het wel is, ik las laatst ergens dat dat beest niet tegen oregano nogwat (olie?) kan, even googlen? Weet alleen niet meer of dat met preventie of behandeling te maken had..)