Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoop niet dat ik in het gips moet want ze zetten mij vanwegen me reuma vaak in het gips bij onstekingen maar ja kan ook wat anders zijn nu dus afwachten.
Ik hoop voor je dat je snel opknapt want prednison is inderdaad troep
Hoop ook dat je niet in het gips moet, lijkt me zó vreselijk!
, maar gewoon gegaan. Toch een paar keer een minuut gelopen alleen mijn moeder liep me er echt vol uit. Die begon net op gang te komen toen ik echt niet meer kon. Zag na 3 stappen al sterretjes.
Maarja, misschien valt er nog wat aan op te bouwen... MissPromiss schreef:Pff lekker danIk hoop voor je dat je snel opknapt want prednison is inderdaad troep
Hoop ook dat je niet in het gips moet, lijkt me zó vreselijk!
Hier gaat het ook bagger.. vanochtend meteen al heel moe en sinds gisterenavond al emotioneel.. Het wordt gewoon even allemaal te veel.. constant moe, wil dingen doen maar kan niets (rondje lopen van 20 minuten en mn benen waren helemaal verzsuurd en stond te trillen op mn benen) en de spanning van de testen met de uitslagen..
Nog eventjes afwachten.. woensdag mag ik naar Amsterdam..

Laten we het daarop houden...
Hoop dat je er niet al te lang ziek van bent

Die feestweek in het dorp is maar 1 keer per 5 jaar, dus ik kan nog 5 jaar bij komen tot de volgende
Bleugh.

Moet vandaag weer werken, dus vanavond zal het wel het zelfde verhaal zijn!
Gelukkig, anders had ie vanaf maandag iedere dag 30 km heen en 30 km terug moeten fietsen naar z'n werk!
Ik ga richting mn werk, heel veel sterkte iedereen en succes!
Dan is het er uit en dan is het weer goed.) Hopelijk snel ook weer wat fitter zodat je naar het paardebeest kan!
en leuk nieuwe kleren kast! En veeeeel succes met al je plannen....