ik heb zonet het hele blog van de resue veulens van chikiboy gelezen en al bijna in tranen, en im mijn gedachten aldoor bij pieteritus,

Pieteritus, schreef het al op je topic, heel veel sterkte meid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lammie2701 schreef:wat betreft migraine...hier geen last van, alleen dik de griep...
zit nu met koorts op mijn werk...vanmorgen overgegeven, flauw gevallen en koorts, maar ziekmelden staat niet snel in mijn woordenboek...al had het er vandaag beter wel in kunnen staan...
Had ik maar naar mijn vriend geluisterd...
Erretje schreef:Sterkte, Pieteritus!
Wat betreft Migraine: Ik las in de krant dat ze het (defecte) gen gevonden schijnen te hebben dat verantwoordelijk is voor het ontstaan van migraine, en dat een nieuw medicijn dat gen zou moeten activeren. Zou het dan toch.....
Overigens loop ik best aardig op een onderhoudsdosering Topamax (2x 25 mg)! Heb nog wel aanvallen, maar die zijn veel minder scherp en nog veel beter te behandelen en minder. Zo goed als geen last van bijwerkingen meer na bijna 3 maanden.
Citaat:Wat voor bijwerkingen had jij?? En erge migraine?
Ik heb het idee dat ik niet echt migraine heb, maar hoofd knalt wel continue uit elkaar. Na 4 dagen knallende koppijn vanmorgen weer naar huisarts gegaan, maar werd me doodleuk verteld dat ik er niks te zoeken heb omdat ik die topamax niet slik. Ben zowat in tranen uitgebarsten, zit er zo doorheen na dagen koppijn. Dus zit te dubben wat nu....
Jullie ervaringen met alternatieve geneeswijzen?
Meld dit bericht
simodi schreef:lammie2701 schreef:wat betreft migraine...hier geen last van, alleen dik de griep...
zit nu met koorts op mijn werk...vanmorgen overgegeven, flauw gevallen en koorts, maar ziekmelden staat niet snel in mijn woordenboek...al had het er vandaag beter wel in kunnen staan...
Had ik maar naar mijn vriend geluisterd...
Beterschap!
Erretje schreef:Sterkte, Pieteritus!
Wat betreft Migraine: Ik las in de krant dat ze het (defecte) gen gevonden schijnen te hebben dat verantwoordelijk is voor het ontstaan van migraine, en dat een nieuw medicijn dat gen zou moeten activeren. Zou het dan toch.....
Pinacolada schreef:Hielp dat Joyce?
Mijn Maxalt is op en ze wou me geen nieuwe voorschrijven, bel zo zelf wel apotheek wel om vervolgrecept. Ben 1x bij neuroloog geweest en die kwam dus met die Topamax aanzetten. Maxalt heb ik als een idioot om moeten zeuren bij huisarts, moest maar paracetamol nemen. ..dus ik weet t echt niet meer
Pinacolada schreef:Hielp dat Joyce?
Mijn Maxalt is op en ze wou me geen nieuwe voorschrijven, bel zo zelf wel apotheek wel om vervolgrecept. Ben 1x bij neuroloog geweest en die kwam dus met die Topamax aanzetten. Maxalt heb ik als een idioot om moeten zeuren bij huisarts, moest maar paracetamol nemen. ..dus ik weet t echt niet meer
Citaat:Sta je onder controle van een neuroloog? Die van mij wordt altijd boos op huisartsen, want hij zegt altijd: 'die geven je een pilletje en denken dan dat het over is'.
Citaat:Paracetamol werkt alleen pijnstillend en koorstverlagend. Ibuprofen werkt pijnstillend, koorstverlagend en ontstekingsremmend. Blijkt echter dat deze ibuprofen onvoldoende pijnstilling geeft dan mag hierbij paracetamol worden gebruikt. Let wel op de dosering, daar bij combineren van deze middelen men niet meer uit mag gaan van de maximum dosering van 6 tabletten paracetamol, omdat men dan ook al een bepaalde dosis van de ibuprofen heeft ingenomen. 2 tabletten paracetamol naast de ibuprofen is geen enkel bezwaar en zelfs aan te raden indien er onvoldoende pijnstilling optreedt.