oooh okee, jah dat is ook lastig.. k heb ook geen tip voor je.. volgens mij kan je alleen maar oplaten vullen.. je kan niet je nagels langzamer laten groeien ofzo volgens mij haha
vooral niet zelf aan lopen trekken en smeren, koop bij je nagelstyliste een flesje nagelriemolie en hooguit je eigen nagelriemen terugdrukken(1x per week) en elke dag van olie voorzien. Zo hou je je kunstnagels het langst mooi! Ik ben zelf nagelstyliste heb een salon aan huis in Meppel (drenthe) en ik zie regelmatig klanten die zelf aan hun nagels gaan vijlen, hierdoor ontstaat er meestal alleen nog maar meer lucht waardoor de kunstnagel loslaat van de nagelbed. Heb je echt heel erg uitgroei en kun je niet 3 weken wachten op het opvullen, vraag dan een vijlbehandeling aan kost ongeveer 15 euro en je kunt nog eens 2 weken vooruit met je nagels. Het bespaard uiteindelijk geld en je kunt langer genieten van je mooie nagels.
__Esther__
Geplaatst: 11-06-09 11:54
^^ Ik heb daar nooit last van hoor. Als ik uitgroei krijg meestal met 2,5 week ongeveer dan vijl ik de 3de week de randjes een beetje bij van de uitgroei. Daarna met een zachtere vijl (polijstvijl ofzo?) nog even en dan blanke lak. Nagelriem olie gebruik ik ook van de nagelstyliste en dat houd ze iets beter maar die uitgroei die krijg je toch op den duur
Mijn nagels redden 4 weken meestal met gemak op deze manier.
maar ligt t er ook aan dat t je eerste set weer is sinds lange tijd? (dat zij ze iig, het is me collega die t gedaan heeft t was dr examen)
kan niet zo heel goed met r opschieten en ze gaat ons ook verlaten dus wil dan andere nagelstyliste. maar bevoorbeeld op me duimen is t t ergst echt de hele bovenste rand zit lucht onder. bij andere nagels maar een klein stukje.
wonderworst_
Geplaatst: 11-06-09 14:21
Paardje_13 schreef:
is die laatste van essence? want die heb ik ook gehad dacht iid dat dat bruin was.
ja dies van essence, maar dat bordeaux vind ik erg mooi en chique... k zal vanavond foto's van de meloentjes plaatsen, k had vandaag wel hele leuke reacties erop, hoewel een aantal mensen dachten dat het AARDBEIEN waren
Ik ben benieuwd naar een foto. Als ik het leuk vind aap ik je na.
Ik wilde zo graag naar de kruidvat nieuwe lakjes ed kopen... Maar het regent super hard en ik kan niet van huis af... Maar ik wil wel een nieuw patroontje erop. Denk dat ik het vandaag maar moet doen met de lakjes die ik heb.
DyMarvel
Geplaatst: 11-06-09 14:25
oehh leuk ben benieuwd
ik heb zojuist op mijn werk doorzichte nagellak laten vallen en helaas ben ikz o stom om het af te vegen met een theezakje.
gevolg groene vegen op mijn buro. ppffff en de schoonmaker komt morgen avond pas