Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:50

Tja, de huisarts geeft over het algemeen bijna altijd wel een doorverwijzing naar de chirurg.
Mijn HA zei ook dat ik hem niet hoefde te overtuigen maar de chirurg ;) !

Mijn chirurg zei dat ze over het algemeen niet jonger dan 18 jaar opereren.
Er zijn altijd uitzonderingen daargelaten.

En zo is elke chirurg anders.. De ene wil geen mensen met overgewicht opereren (en dan heb ik het alleen over BVK's ;) ), de andere wel.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 10:38

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 11:41

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 11:49

Ah super!
Ik las trouwens ook dat je wel kunt terug sturen? Uitgezonderd van artikelen waarvoor dat is aangegeven, maar waar kun je dat dan precies zien, want ik kan dat niet vinden. Weet jij misschien hoe dat dan zit?

Bestel wel regelmatig bij Bravissimo, maar vond bij brastop ook wel wat leuks staan!! :D

Nice die bikini Fairytail!!!! :D :D

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 12:00

leuk Fairytail!
altijd fijn om een 'jeugdige' bikini te vinden in je maat :)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 12:03

Ben er ook blij mee :D
Waar dat zou moeten staan weet ik niet. Zal eens kijken of ik het kan vinden.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 12:42

Ah oke!!
Want dit staat dus boven in Items marked as "Non-returnable" can not be returned. This does not affect your statutory rights.
Dan zou ik verwachten dat dat dan bij die BH's etc zou staan, tot nu toe nog niet gezien. Maar t akn natuurlijk ook zijn dat het op die BH's die ik wil gewoon niet van toepassing is :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 12:48

misschien alleen op dingen die in de sale zijn? dat is vaak zo (in gewone winkels ook)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 12:54

Jaa maar alles is daar in de "sale", tis beetje outlet, dus ik denk dat ik het niet helemaal goed snap :P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:30

Hoi! Fijn, een topic over dit onderwerp!
Heb zelf 75E, maar heb er verder totaal geen last van. Zou wel liever een maatje of 2 kleiner hebben gehad maargoed, is nou eenmaal zou, beter iets dan niets ;) !

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:32

bij brastop is het geloof ik zo (tenminste van de keren dat ik er heb besteld) dat je de artikelen uit de sectie 'knickers, 2pounds each' en de artikelen uit de sectie 'big bra clearance' niet kan retouren.. (dus eigenlijk de/alle artikelen waar expliciet in het rood SALE bij staat)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:33

Hai
Nou ik heb Cup D .
Maar het valt mij op dat bij winkeltjes als hunkemoller het meeste toch het beste past als je cup a b of c hebt .. De iets grotere maten zijn 9vd 10x al weg of het zit niet :(

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:41

Ik heb zelf geen creditcard en wil graag bij brastop bestellen of bijvoorbeeld bij bravissimo. Maar dan kan je dus niet bestellen daar? Want mijn moeder weigert haar creditcard ervoor te gebruiken..

Ik kom een beetje laat in dit topic, maar hoi ik ben Kirsty en ik heb cupmaat 75/80 F. (ene borst past precies in 80 F en andere borst precies in 75 F, dus ik kies meestal voor een 80. :')

Ik zag dat het sale is bij brastop! Is redelijk goedkoop daar nu zeg.. is het ook goede kwaliteit als ik vragen mag? :)

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:44

shilady schreef:
Hai
Nou ik heb Cup D .
Maar het valt mij op dat bij winkeltjes als hunkemoller het meeste toch het beste past als je cup a b of c hebt .. De iets grotere maten zijn 9vd 10x al weg of het zit niet :(

Hunkemöller is ook allemaal slappe troep. Dus met een stevige D cup, heb je totaal geen support van die bh's daar. Sommigen zien er wel mooi uit maar je hebt er niet echt veel aan.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:45

Ja hoor het zijn prima BH's veelal ook merken Panache, Freya etc. Die kun je ook krijgen bij de betere lingerie zaken in Nederland alleen is het daar veel duurder en nog steeds niet in mijn maat te krijgen.

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:49

roxiie schreef:
Ja hoor het zijn prima BH's veelal ook merken Panache, Freya etc. Die kun je ook krijgen bij de betere lingerie zaken in Nederland alleen is het daar veel duurder en nog steeds niet in mijn maat te krijgen.

Oke gelukkig. :)
Ik heb zelf nu 5 Saphh BH's, maar ik vind het ordinaire dingen en de kleuren zijn zo fel. Verder is de pasvorm wel erg fijn en zijn ze wel erg stevig. Maar ik ben meer van het lieve BH gedoe eerlijk gezegd. Beetje kant enzo bijvoorbeeld. :o
En ik heb idd al gemerkt dat het daar goedkoper is, maar het is lastig omdat ik geen creditcard heb. Vroeg me daarom af of er uberhaupt nog andere mogelijkheden zijn om te betalen.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:51

Nee volgens mij ( van Bravissimo weet ik het zeker) kun je alleen met craditcard betalen.
Ik stuur je even een PB

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:51

bij Brastop kan je in elk geval ook met PayPal betalen

maar het gebruik van een creditcard bij zowel Brastop als Bravissimo is veilig (en zeker als je ABN of Rabo hebt, want dan moet je met de random-reader je betaling bevestigen - ja ook met creditcard moet dat tegenwoordig)

de kwaliteit van de producten van beide sites zijn goed, ze verkopen merken - Freya bijv. wordt in NL bij de Livera ook verkocht.

Poppetjes_ over jou maat.. ik zou als ik jou was gaan zoeken naar bh's met maat 75FF of 75G - vooral als de omvang van de 75 je wel lekker zit heb je daar meer steun aan als aan een bh met omvang 80
Ow, en wat ook een optie is.. plan gewoon een keer een weekendje Londen met je moeder.. kan je naar de Bravissimo winkel en een pasafspraak maken - dan weet je ook zeker dat je de goede maat bh draagt..

Roxiie, beetje brutaal misschien, maar welke maat draag je? ik heb nog wat bh's liggen die mij niet passen die voor een vriendelijk prijsje overgenomen mogen worden..

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:55

Ik weet niet of je studeerd maar je kan bij de IB-groep (DUO nu toch?) een CC aanvragen heb ik een keer gehoord.

Naar een Bravissimo gaan is het echt waard trouwens!

Ik heb ook nog wat spul liggen sommige z.g.a.n. die ik wegens afvallen niet meer pas. Zal eens snuffelen voor jullie.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:35

Ben jij als eens bij een store van Bravissimo Fairytail?, ik denk er ook over om van t najaar es daar heen te gaan. Eerst nog maar even wat centjes opzij zetten :P

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:41

Kunnen we er niet een meeting van maken?
Weekendje Londen en Bravissimo leegkopen met zijn allen? :P

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:16

Haha Meavey, dan zijn we wel ineens concurrenten van elkaar :+
Roxiie al twee keer eenmaal in Londen en eenmaal in Cardiff

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:19

Heb zelf 80D, ook wel eens problemen met BH's kopen. Die van de Hunkemöller zitten voor geen meter. Die van No Romeo bij de V&D wel, maar vaak is mijn maat er al uit :=

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:20

Waarschuwen we ze vantevoren dat ze een lading hollanders kunnen verwachten. :P

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:22

Ik houd ook van de lieve, meisjesachtige bh's met kant en frutseltjes :D . Ik heb ook geen CC, is wel een heeeeeel goed excuus om mijn paps even te vragen mij te sponsoren... O:)