Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Glossi schreef:Het kan idd wel maar die kans is gelukkig heel klein![]()
Vandaag mijn 1e b12 injectie weer gekregen. Vond het toch wel weer spannend haha. Toen ze eindelijk klaar was werd ik kotsmisselijk en werd het helemaal zwart voor me ogenheh aansteller dacht ik bij me zelf

Maar het viel uiteindelijk mee gelukkig. Heb toen ik thuis kwam gewoon kunnen paardrijden zonder ik er last van had. 
 Ik ga over 3 weken een wedstrijd rijden voor de fun. Dus zodra het even kan moet ik gaan rijden. Morgen een dagje rust. Denk dat ik mijn bril even weg ga brengen om nieuwe glazen in te zetten. Die zijn een halfe punt achteruit gegaan in een jaar tijd 
 hoop niet dat dat komt omdat ik hem nooit draag 
 meestal alleen met autorijden. Mischien moet ik hem toch wat vaker op gaan zetten..                                                         
 Heb het alleen 1x met bloed tappen gehad dat ik niet lekker werd, maar dat was 8 buisjes nuchter 
 Was toen wel blij dat mn vader ook net moest, kon ik mooi met hem mee rijden.
 Dit jaar voor het eerst. Ik deed altijd een zonnebril over mijn gewone bril heen 
 Maar dat vond ik toch niet zo geslaagt. Maar is idd best een duur grapje.. Ik had gehoopt dat ik de zelfde sterkte kon houden maar hij rade aan nieuwe glazen te nemen. Heb de goedkoopste glazen genomen voor mijn zonnebril. Voor het zelfde heb ik volgendjaar weer andere sterkte nodig.. Hoofdpijn krijg ik niet van het op en af zetten. Heb wel als ik de bril lang op heb dat ik hem graag afzet. Maar mischien ook omdat ik hem nooit de heledag op heb. Verder had ik ook altijd hoofdpijn bij vorige brillenwinkels. Maar het keek de eerste dagen ook altijd beroerd. Ik zit nu bij een dure winkel waar ze heel goed zijn. Het keek meteen goed en rustig en heb nooit hoofdpijn gehad of aan de sterkte moeten wennen.                                                         

Morgen kan ik mijn bril met nieuwe glazen ophalen. Ben benieuwt hoe helder ik dan weer kan zien. Ik weet ik nog wel toen ik die bril daar voor het eerst vandaan haalde. We reden in de auto en toen zei ik tegen mijn moeder: Wow wat is dat bord blauw! Is dat altijd zo? 

hihi

Anders gaat het inderdaad draaien.

(zijn nieuwe tv staat al klaar)
 Werd hier door alle brildragers om me heen (dat zijn er nogal wat) bijna uitgelachen dat ik van zo'n lage sterkte al zo veel last had met hoofdpijn. Ben maar wat blij dat ik niet naar ze heb geluisterd, ben al lang blij dat ik die bril nu iedere dag op heb, kijkt zo veel rustiger. Had in het begin wel wat moeite met het beeldscherm goed zien, dan zette ik em nog wel eens af, maar dat wende ook best snel.
 Daarna lekker doorsparen voor de uitzet (ooit 
 )                                                         
 ik zet em wel op in het verkeer hoor 
 haha                                                         

gaat een wereld open dan 
 Maar toch.. alleen in de auto 
 hahaha