Fibromyalgie, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paintless

Re: [Centraal] Fibromyalgie, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 09:25

nee zat ik mij gister ook al te bedenken Glossie. wij worden beschermd door de britse eilanden. heel vervelend vuur hun, maar wij hebben er profijt van. theoretisch kan het wel, moet er bij ijsland/groenland iets gebeuren, dan glipt het tussen GB en ons door over de noordzee en hebben wij dus 1. maar het komt 1 a 1.5 km landinwaarts, dus hou ik hier nog droge voetjes.

al die diertjes.. zijn hele boeren dorpen vervaagd.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:27

Het kan idd wel maar die kans is gelukkig heel klein :Y)

Vandaag mijn 1e b12 injectie weer gekregen. Vond het toch wel weer spannend haha. Toen ze eindelijk klaar was werd ik kotsmisselijk en werd het helemaal zwart voor me ogen 8)7 heh aansteller dacht ik bij me zelf }:0

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:50

hypochonder :=

t is maar een prikje :P

die tsunamigolven bij californie waren ook maar klein...

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:51

nou ja, klein... ze hebben wel een haven vernield... ze waren een metertje of anderhalf...

_Chendo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 23:42

Glossi schreef:
Het kan idd wel maar die kans is gelukkig heel klein :Y)

Vandaag mijn 1e b12 injectie weer gekregen. Vond het toch wel weer spannend haha. Toen ze eindelijk klaar was werd ik kotsmisselijk en werd het helemaal zwart voor me ogen 8)7 heh aansteller dacht ik bij me zelf }:0

Ahwww. kan me er iets bij voorstellen, hier nog zo'n aansteller :D

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 23:47

mietjes... :P

_Chendo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 23:49

Nou zeg! We zijn niet allemaal zo stoer :D :P

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 23:57

mietjes :P

hoef je niet stoer voor te zijn. jullie zijn gewoon hypochonders :P :P

nee hoor.. ik ken zat mensen die er niet over kunnen... ik ben gewoon een bikkel, maar kom niet aanzetten met een infuus in de pols.. nog nooit gehad, zal er ook nooit komen.. wedden :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 23:00

Haha. Naja bloedprikken vind ik dus helemaal niet erg. Zodra de naald zit kan ik rustig naar de buisjes kijken die vol bloed stromen. Maar deze komt in je kontspier en voelt niet heel lekker :Y) Maar het viel uiteindelijk mee gelukkig. Heb toen ik thuis kwam gewoon kunnen paardrijden zonder ik er last van had.

Vandaag weer met paardje gereden. Ik heb nu behoorlijk spierpijn en last van me rug := Ik ga over 3 weken een wedstrijd rijden voor de fun. Dus zodra het even kan moet ik gaan rijden. Morgen een dagje rust. Denk dat ik mijn bril even weg ga brengen om nieuwe glazen in te zetten. Die zijn een halfe punt achteruit gegaan in een jaar tijd := hoop niet dat dat komt omdat ik hem nooit draag :o meestal alleen met autorijden. Mischien moet ik hem toch wat vaker op gaan zetten..

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 23:41

Haha aanstellers :P Heb het alleen 1x met bloed tappen gehad dat ik niet lekker werd, maar dat was 8 buisjes nuchter :+ Was toen wel blij dat mn vader ook net moest, kon ik mooi met hem mee rijden.

Moet zeggen dat ik het infuus in mn hand ook maar niks vond hoor, maar ja, ze wilden me toch in slaap krijgen en daar is toch wel wat voor nodig :P

Hehe, leuk he die spierpijn. Ben nu al weer een aantal weken aan het rijden (wel maar 1x pw), maar de spierpijn blijft, wordt gelukkig wel iets minder, maar nog steeds hoor.

Krijg je geen hoofdpijn van het op en af zetten van je bril Glossi? Ja miss dat het stabieler blijft als je je bril vaker op heb. Moet eigenlijk nog voor een zonnebril met wat sterkte, maar gaat weer zo veel geld kosten en goede kans dat hij weer de boel wil opmeten, maar dat is gegarandeerd weer een stevige koppijn (vorig jaar voor t eerst n bril, op zaterdag gemeten en 1 uit gezocht, ben de rest van de avond hondsberoerd geweest van de hoofdpijn, niet zo veel zin in).

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 00:11

Heb ook een zonnebril op sterkte laten maken :D Dit jaar voor het eerst. Ik deed altijd een zonnebril over mijn gewone bril heen :P Maar dat vond ik toch niet zo geslaagt. Maar is idd best een duur grapje.. Ik had gehoopt dat ik de zelfde sterkte kon houden maar hij rade aan nieuwe glazen te nemen. Heb de goedkoopste glazen genomen voor mijn zonnebril. Voor het zelfde heb ik volgendjaar weer andere sterkte nodig.. Hoofdpijn krijg ik niet van het op en af zetten. Heb wel als ik de bril lang op heb dat ik hem graag afzet. Maar mischien ook omdat ik hem nooit de heledag op heb. Verder had ik ook altijd hoofdpijn bij vorige brillenwinkels. Maar het keek de eerste dagen ook altijd beroerd. Ik zit nu bij een dure winkel waar ze heel goed zijn. Het keek meteen goed en rustig en heb nooit hoofdpijn gehad of aan de sterkte moeten wennen.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 12:27

ik heb mijn brik ook nooit op hoor. heb het wel een poosje geprobeerd, maar kan er niet aan wennen. bovendien zie ik genoeg. :P

zonnebril op sterkte heb ik ook, die vind ik dan wel weer heel prettig. ook al zakt ie veel af. doet de andere bril ook. die zonnebril draag ik meer dan de gewone.. ook met autorijden draag ik de bril niet... errug stout.. :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:06

Zie zonder bril idd ook nog wel goed. Maar met autorijden moet ik hem toch wel opzetten. Anders kan ik de bordjes niet lezen en kan ik niet inschatten hoe breed de weg is :P Morgen kan ik mijn bril met nieuwe glazen ophalen. Ben benieuwt hoe helder ik dan weer kan zien. Ik weet ik nog wel toen ik die bril daar voor het eerst vandaan haalde. We reden in de auto en toen zei ik tegen mijn moeder: Wow wat is dat bord blauw! Is dat altijd zo? :')

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:09

FM en brillen gaan dus ook samen hier :D hihi
ik heb ook een bril, draag m nooit....
kwamen we 6 jaar geleden achter tijdens het lessen met de auto dat hij zei 'volg amsterdam' en ik zat te turen op die borden welke baan ik moest hebben hahaha
ik kan geen kentekenplaat lezen van een beetje afstand
en als ik moe ben wordt het nog erger, heb dan zelfs moeite met ondertiteling op de tv bij mn pa (die heeft nog een kleine staan)
maar ik word ook naar als ik hem maar voor een uurtje op zet, of alleen tijdens het rijden, als ik hem dan af doe draait alles.... en aangezien ik verder prima functioneer vind ik het wel ff goed zo :D

_Chendo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:45

haha je moet je bril dan ook wel even achter elkaar dragen zodat je gewend bent. :D Anders gaat het inderdaad draaien.
Heb verder mijn bril ook altijd af, maar met rijden doe ik hem wel op, wil geen mensen in gevaar brengen door mijn ijdelheid. :D
Ook met tv kijken zet ik hem gewoon op.
Verder altijd af ;)

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:50

maar dat is t m nou, waarom zou ik m vaker dragen
als ik ergens heen moet waar ik de weg niet weet, neem ik tomtom mee dus hoef geen borden te lezen
en als ik bij mn vader ben ga ik wel wat dichterbij zitten :D (zijn nieuwe tv staat al klaar)
ik zie verder alles prima op de weg, het was toen gemeten op -0,5 en -0,75 dus ook maar heel weinig

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 20:43

Haha heb ik ff mazzel dat k n goed brillenhoofd heb, heb em ook vanaf dag 1 op gehad. Alleen als het regent en ik naar buiten moet, zet ik em af, dan zie ik er toch niet beter door. Heb ook maar -0,25 en -0,5 dus stelt weinig voor, maar scheelt net het beetje.
Zal met de volgende meting wel iets meer gaan worden, dan zijn mn ogen gewend aan minder hard moeten werken.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 22:57

Ik weet mijn sterkte niet eens :') zal morgen eens vragen, maar heb ook niet een hele sterke sterkte :+

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 23:31

Haha goed zo :P Werd hier door alle brildragers om me heen (dat zijn er nogal wat) bijna uitgelachen dat ik van zo'n lage sterkte al zo veel last had met hoofdpijn. Ben maar wat blij dat ik niet naar ze heb geluisterd, ben al lang blij dat ik die bril nu iedere dag op heb, kijkt zo veel rustiger. Had in het begin wel wat moeite met het beeldscherm goed zien, dan zette ik em nog wel eens af, maar dat wende ook best snel.

Hopelijk dat ik dinsdag word aangenomen, dan kan ik eindelijk wat geld gaan verdienen en kan ik een nieuwe pc en een zonnebril op sterkte kopen :D Daarna lekker doorsparen voor de uitzet (ooit :+ )

_Chendo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 01:13

hahaha, nou ik heb dus -2,5....
:D ik zet em wel op in het verkeer hoor :D haha

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 08:24

iedereen heeft min.. ik heb +.

+ 0,5 en + 0.75

koppigheid hoort ook bij FM merk ik wel :=

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 10:39

Haha dat is geen overbodige luxe, om je bril op te zetten Chendo :P

Koppig? Hoe kom je er bij? O:)

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 18:24

Ik draag geen bril, lekker makkelijk en zie prima (heb ik van oma geerfd, die heeft tot haar 88 prima ogen gehad, dus daar ga ik ook voor :+ )

Koppigheid, die ken ik wel :P

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:13

:D

_Chendo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:20

hahaha nee he? :D gaat een wereld open dan :D Maar toch.. alleen in de auto :D hahaha

Ik ben er inmiddels zo aan gewend, dat het niet uitmaakt ;)