[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myryana

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 17:43

Dan ben je eigenwijs heel stom bezig.. Aangezien in sterilon alcohol zit en alcohol houd de wond open. Maar goed je moet het zelf weten, het beste is altijd nog zeezout soaks doen..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 17:49

@ myryana : Sterilon is idd niet goed, maar je hoeft niet iedere keer te stijgeren als iemand de woorden 'piercing' en 'sterilon' in 1 zin noemt.Sorry maar dat moest er gewoon even uit.

Maar weer even on-topic : Is er misschien een goede website met wat informatie over septums?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:23

maar het ontsmet wel even de boel goed.
heb liever geen dichte wond als er een ontsteking zit. Clown

en aangezien ik al ervaring heb met piercings vanaf toen jij nog maar 5 jaartjes oud was, hoef je mij heus niet de les te gaan lezen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:35

NEEEE KAILY niet doen, echt, ik vind die horseshoe echt geweldig en ik heb een hekel aan die ringen. Huilen van het lachen

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:40

Mag ik mij ook melden hier?
Ik ga over een tijdje een tongpiercing laten zetten Ja ( eerst een operatie aan mijn kin, tenzij ik de piercing in mag houden, maar ik verwacht van niet)

Heb nu al een navel en neuspiercing!
Ik ga trouwens naar BodyMX.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:42

Welkom sunshine, tuurlijk ben je welkom!Ik denk dat je beter met je tongpiercing kunt wachten, de kans is heel erg groot ( 99.99%) dat ie uit moet

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:01

marlies85 schreef:
Welkom sunshine, tuurlijk ben je welkom!Ik denk dat je beter met je tongpiercing kunt wachten, de kans is heel erg groot ( 99.99%) dat ie uit moet

Dankje !!
Ik denk idd ook dat hij eruit zal moeten, en aangezien tongpiercings snel dicht groeien zie ik dat niet zitten.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:19

Tongpiercing moet idd uit en dan is het zonde als je hem dicht hebt zitten dus nog even geduld Knipoog

Ik ga roze tunneltjes kopen voor mijn onderste gaatjes! Mijn gaatjes heb ik al 32 jaar (ja echt) en zijn nu al zó uitgelubberd dat er met gemak al stretches in kunnen, zonder eerst te stretchen zeg maar.
Verder twijfel ik nog steeds tussen een tragus en een industrial... moeillijk hoor!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 10:37

Jammer eigenlijk dat ie eruit moet.
Zou hem het liefst nu meteen willen laten zetten *LOL*

Is iedere tong trouwens geschikt ?
En waar aan kun je dat zien ?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 10:49

niet iedere tong is geschikt voor een tongpiercing.Meestal is dan het tongriempje de boosdoener.Als het tongriempje 'te kort' is willen de meeste piercers hem niet zetten.Als je het toch graag wil kun je het riempje door een arts laten inknippen.Maar meestal is het zo, dat als het tongriempje een heel klein stukje te kort is, de piercer hem ernaast pierct.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 10:52

Klopt helemaal... ik ben dus zo iemand met een korte tong.. of eigelijk een kort stukje tongriem...
Ik ben naar de piercer geweest en in eerste instantie wou ze hem niet zetten, maar na overleg toch besloten dat het wel kon..

Hij is dus nu bij mij net naast mijn tongriem gezet en schuin naar achter zegmaar... zie je verder niks van dat ie scheef zit.

Ik zou dus bij de piercer binnenlopen en even laten kijken of je tong er geschikt voor is Haha!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 10:53

De mijne zit idd ook ietsiepietsie scheef.Maar dat zie ik alleen zelf als ik de onderkant bekijk in de spiegel.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 11:03

Tongriempje is zeker niet te kort bij mij, die is paar jaar geleden ingescheurd Bloos
Door een stoeipartij met iemand, degene pakte mijn tong vast, ik trok hard terug, en ineens hoorde ik "PATS".... ooh wat heeft dat een pijn gedaan Clown

Maar ik dacht dat het ook met adertjes te maken had ?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 11:06

Adertjes heb je niet zo gauw last van.Maar het kan wel daarom moet je bij een goede piercer ook even je onderkant van je tong laten zien.Als je 'venoms' wil, dan moet er wel heel goed gekeken worden.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 13:30

Nadia_Mocca schreef:
Ik heb geen baan en ik vind dat ze daarover niet moeten discrimineren. Ik loop btw nu stage in een winkel. En hoef mijnn piercing ook niet uit te doen..

Over die eskimo; als ik er een nee, doe ik er gewoon een staafje in, ringetje lijkt me helemaaaaal lastig zo in het midden van je lip.

Tja, met zoenen enzo is ie wel lastig. Ik denk dat ik binnekort maar een foto ga shoppen om te kijken of het staat Huilen van het lachen

ik heb er een ringetje ingehad, maar tis idd irri
ook met drinken , zoenen , alles eingelijk, dus ben ook weer heel snel terug gestapt op een staafje

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 14:14

@Suze_ Ik gebruik ook altijd sterilon voor m'n tragus. Zodra hij iets ontstoken is. Werkt inderdaad perfect. Hoef het er maar 2x daags op te doen en het is weer over.. Dan maar eigenwijs Haha!

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:33

voor je oor kan je wel strerilon gebruiken ivm. het kraakbeen....

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 19:14

ik gebruik voor alle gaten zoutoplossing...sterilon is irritant want het prikt Clown

edit, behalve voor stretch, daar gebruik ik tea tree olie voor

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 19:16

Ik gebruik voor de stretch UniCura, werkt ook erg goed moet ik zeggen. Lachen
Over 2/3 weken ga ik naar de 6/7 Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:04

Wat vinden jullie hiervan ;
wilde eigelijk zo snel mogelijk mijn Tragus laten zetten Lachen
Alleen kwam ik vanmorgen van de dokter af, blijkt dat ik weer tegen een voorhoofd/bijholte-onsteking aanga (en mijn trommelvliezen staan naar binnen geklapt .. Iets in die richting was het Knipoog Waardoor ik aan een oor een beetje 'hol' hoor.) Gelukkig ben ik het voor dat het echt een onsteking wordt en heb ik nu Antibioticum gekregen.
Dus binnen een week moet alles weer goed zijn Haha!

Maar, is het wel een slim idee om een Tragus te laten piercen omdat ik én aan dat ene oor 'hol' hoor (en mijn trommelvlies dus naar binnen staat) én omdat ik voor een weekje aan de antibioticum moet. Of kan het geen kwaad Knipoog?
Heb geen last aan de buitenkant van mijn oor, maar ik hoor gewoon een beetje hol.
(Ik dacht eigelijk dat mijn oor verstopt zat, maar het komt gewoon doordat mijn holtes weer een beetje dicht gaan zitten.)
Dus Haha! ?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:13

Ingeklapte trommelviezen maakt in ieder geval niet uit voor een tragus. Alleen is je weerstand wat minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:17

Saskiaatje schreef:
Ingeklapte trommelviezen maakt in ieder geval niet uit voor een tragus. Alleen is je weerstand wat minder.

Ohh okee, bedankt Lachen Tjaa kan natuurlijk wel eventjes wachten tot nadat ik mijn kuur heb afgemaakt .. Maar vroeg me af of het kwaad kon, niet zo heel veel dus.
Het is natuurlijk wel beter als mijn weerstand weer opitimaal is Lachen Begrijpelijk Knipoog
Maar het is niet zo dat als ik toch die Tragus laat piercen de medicijnen dan vreemde dingen kunnen veroozaken ?
(Klinkt misschien wat gek, maar misschien heeft die Antibioticum misschien juist ook zijn voordelen .. Ik bedoel met infecties dan en bacteriën. Of toch niet ?)

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:19

Ik zou gewoon even wachten... Die kuur is denk ik gewoon 7 tot 10 dagen? Dat is wel te overbruggen toch? Knipoog

Liever een paar dagen te lang wachten dan 1 dag te snel piercen en dan weer met de ellende zitten. Je weerstand is gewoon minder nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:20

Barmat schreef:
Ik zou gewoon even wachten... Die kuur is denk ik gewoon 7 tot 10 dagen? Dat is wel te overbruggen toch? Knipoog

Liever een paar dagen te lang wachten dan 1 dag te snel piercen en dan weer met de ellende zitten. Je weerstand is gewoon minder nu.

Daar kan ik me helemaal in vinden Knipoog
Ik wacht wel totdat het helemaal goed is Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:41

Unicura heb ik ook, daar was ik piercings altijd mee Ja

MD is na 2 daagjes sterilon weer helemaal rustig trouwens Haha!