Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kentaro schreef:Dat van dat harde herken ik ook heel erg!! Je moet eens weten hoe lang ik al op zoek was naar iets van een kokertje waar ze precies in passen![]()
![]()
Nu kreeg ik een tijd terug een folder van m'n verpleegkundige mee van druivensuiker in van die soort plastic zakjes!! Heel makkelijk mee te nemen en 1 zakje is in principe genoeg! Ik moet ze alleen nog steeds bij de apotheek halen![]()
Als het je wat lijkt, kan ik wel even kijken hoe de naam is!?

(i know... slecht!!)
stom is dat eigenlijk!

Carolinef schreef:ik heb de perfecte druiven suiker, 1e die wel lekker is en in handige bewaarkoker, krij altijd rolletje gratsis bij mijn bestelling (hermedico) ik heb zelf een navul flacon besteld;
Dex4 smaak orange

Carolinef schreef:denk dat ieder zijn eiegn smaak toch anders is, smaken verschillen sowieso, al;s ik echt n mega heftige hypo heb, eet ik er sowieso geen, lekker of niet, dan houd ik mijn kaaken stijf dicht op elkaar haha
de rest lust ik ook niet

Carolinef schreef:ik ga mijn internist verzoeken om mijn hart eens te checken, heb wel vaker steken en gevoeligheid, heb dit al eens gemeld bij HA maar dei had zoiets van; het is een spier zal spierpijn zijn, maar nu houdt het nare gevoel aan, iemand van jullie ervaringen met suikers en hart(problemen)?
, kreeg op een gegeven moment ook steken wat leek rond de hartstreek. Dat bleek dus daar mee te maken te hebben
(en inderdaad, toen ik met dat pilletje mocht stoppen, was het ook gauw over!)Carolinef schreef:ik ga mijn internist verzoeken om mijn hart eens te checken, heb wel vaker steken en gevoeligheid, heb dit al eens gemeld bij HA maar dei had zoiets van; het is een spier zal spierpijn zijn, maar nu houdt het nare gevoel aan, iemand van jullie ervaringen met suikers en hart(problemen)?

)