Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Dat van dat harde herken ik ook heel erg!! Je moet eens weten hoe lang ik al op zoek was naar iets van een kokertje waar ze precies in passen![]()
![]()
Nu kreeg ik een tijd terug een folder van m'n verpleegkundige mee van druivensuiker in van die soort plastic zakjes!! Heel makkelijk mee te nemen en 1 zakje is in principe genoeg! Ik moet ze alleen nog steeds bij de apotheek halen![]()
Als het je wat lijkt, kan ik wel even kijken hoe de naam is!?
Carolinef schreef:ik heb de perfecte druiven suiker, 1e die wel lekker is en in handige bewaarkoker, krij altijd rolletje gratsis bij mijn bestelling (hermedico) ik heb zelf een navul flacon besteld;
Dex4 smaak orange
Carolinef schreef:denk dat ieder zijn eiegn smaak toch anders is, smaken verschillen sowieso, al;s ik echt n mega heftige hypo heb, eet ik er sowieso geen, lekker of niet, dan houd ik mijn kaaken stijf dicht op elkaar haha
Carolinef schreef:ik ga mijn internist verzoeken om mijn hart eens te checken, heb wel vaker steken en gevoeligheid, heb dit al eens gemeld bij HA maar dei had zoiets van; het is een spier zal spierpijn zijn, maar nu houdt het nare gevoel aan, iemand van jullie ervaringen met suikers en hart(problemen)?
Carolinef schreef:ik ga mijn internist verzoeken om mijn hart eens te checken, heb wel vaker steken en gevoeligheid, heb dit al eens gemeld bij HA maar dei had zoiets van; het is een spier zal spierpijn zijn, maar nu houdt het nare gevoel aan, iemand van jullie ervaringen met suikers en hart(problemen)?