Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
klomp schreef:ik zag ergens de tip om voor het scheren conditioner te smeren in plaats van scheerschuim, echt een supertip!!!
Ook geen bultje meer gehad of gezien, ook mijn benen zijn al een dikke week superglad!
Riant schreef:Alster niet je krullem hebt die snel pluizen kan je het inderdaad wel beter niet helemaal uitspoelen. Het maakt niet uit of je conditioner is je haar laat zitten of dat je nu als het droog is weer iets erin doet denk ik.
suus_ schreef:klomp schreef:ik zag ergens de tip om voor het scheren conditioner te smeren in plaats van scheerschuim, echt een supertip!!!
Ook geen bultje meer gehad of gezien, ook mijn benen zijn al een dikke week superglad!
ik doe wel eens met shampoo![]()
CielitoLindo schreef:Ze hebben nu van Lancome zwarte lipglossIemand gezien wat het resultaat is?
Oamaru schreef:Sinds een paar weekjes scrub ik m'n gezicht 2 keer per week met zout. [] Geen last meer van puistjes sindsdien.
aliesjeh schreef:Oamaru schreef:Sinds een paar weekjes scrub ik m'n gezicht 2 keer per week met zout. [] Geen last meer van puistjes sindsdien.
hoe doe je dát?hihi met water gemengt ofzo?
katiavl schreef:Vodka, appelsiensap, advocaat maakt een goed haarmasker,
en yoghurt honing en muesli maakt goed huidmasker scrub
Oamaru schreef:Nee, gewoon fijn keukenzout.
xLiezel schreef:Oamaru schreef:Nee, gewoon fijn keukenzout.
Hoe doe je dat dan?
CielitoLindo schreef:katiavl schreef:Vodka, appelsiensap, advocaat maakt een goed haarmasker,
en yoghurt honing en muesli maakt goed huidmasker scrub
alcohol in je haar? Dat droogt juist onwijs uit