In het ziekenhuis geleefd op water, energiedrankjes en appelsap en nu heb ik heerlijke frisse fruitdrank met ijsblokjes

Het begint te jeuken bij de hechtingen in de wangen, goed teken maar wel vervelend.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poeltje schreef:Ik heb ook nog een week ibuprofen gebruikt toen ik thuis was.
Vooral voor het slapengaan.
Het eindresultaat duurt wel even, eerst moet je nog even als regenboog de dagen doorkomen. Was ook groen, later geel en zakte ook naar mijn nek. Ben wel benieuwd naa een foto!
nani87 schreef:@ Enniee, wat fijn dat je lekker thuis bent. Toch wel prettiger denk ik, lekker herstellen in je eigen omgeving! Wel supervervelend dat je vooral 's nachts zo'n last hebt.. En dat je daardoor zoveel slaap mist! Nu overdag helemaal geen pijn eigenlijk?? Hoe is het nu met het gevoel in je wangen en lip als ik vragen mag? Voel je daar alweer iets? En heb je al elastieken tussen de onder- en bovenkaak of komt dat later pas? Is de zwelling al wat afgenomen? Ik hoop het voor je, dan kan je ook eindelijk een beetje van het resultaat zien haha! Heb je nu ook nog erg last van die ontstoken kies?
@ Prairy, wat balen dat je een gaatje hebt zeg.. Niks aan! Heb je al een afspraak gemaakt? Wanneer mag de hyrax er ook alweer uit?
Ik ben afgelopen dinsdag bij de mondhygieniste geweest op advies van de ortho, met mijn tandvlees was het ook niet super gesteld. Nou ik heb het geweten, heb 45 min in die stoel gelegen en toen ik er vandaan kwam was mijn hele mond beurs. Ze heeft al het tandsteen verwijderd, ook wat om en tussen de blokjes zat en me met rubberen stokertjes tussen mijn tanden geragd, jemig wat een bloed. Ik moet nu iedere dag zelf die rubberen stokertjes tussen mijn tanden. Ik moet straks (14u) naar de kaakchirurg en daarna naar het pre operatief spreekuur met een verpleegkundige en anesthesist.. Ik ben benieuwd.. Zal zo nog even wat vragen op papier zetten want anders ben ik het al lang weer vergeten als ik daar ben. Ik moet wel bloed prikken vanmiddag en dat vind ik zo verschrikkelijk, ik schaam me er wel een beetje voor want er zijn natuurlijk veel ergere dingen, maar elke keer als ik een naald zie val ik bijna van mijn stokje. Woensdag moet ik naar de tandarts voor controle maar de mondhygieniste zei al dat ik gelukkig geen gaatjes had..