Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikkiekikker schreef:Jaa tuurlijk zit er een surface bar in, laat m echt niet met een rechte zetten! Brrr, moet er niet aan denken zeg...
Ketaki schreef:ik heb nou een vraagje.
mijn vorige navelpiercing is er toen in india gaan zweren, en toen ik net thuis was, was me huid daaromheen ook kapot.
alles zit nou dicht, maar zit er dus weer over te denken om een nieuwe te laten zetten.
hoe denken jullie hier over, en wat zijn jullie ervaringen ermee
Water_Olivia schreef:ikkiekikker schreef:Jaa tuurlijk zit er een surface bar in, laat m echt niet met een rechte zetten! Brrr, moet er niet aan denken zeg...
Hoi, ik had gewoon n vraagje, waarom is jou ''staafje'' zo lang? Heb je daar zelf voor gekozen of is dat op aanraden van de piercer?
Ik heb zelf een surface in m'n nek, maar die is dezelfde afmeting als een navelpiercing, ik vind die van jou persoonlijk erg groot, maar dat is mijn mening hoorVind het er wel gaaf uitzien, zou het zelf ook wel op die plek willen alleen dan met een korter staafje.
Groetjes
LittleAnn schreef:Dames ik heb even een vraagje, ik ben op zoek naar een leuker bolletje voor mijn tongpiercing, maar degene die ik heb gezien overal zijn te saai en klein... iemand een tip? Het liefste zou ik een grote platte glinstersteen willen...