MSQuincyTE schreef:Dat schijnt normaal te zijn als je de pil door slikt, daarom slik ik hem ook niet 3 maand door
Ik slik echt al 4 jaar, soms wel meer als 3 maanden door..
nog nooit gehad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MSQuincyTE schreef:Dat schijnt normaal te zijn als je de pil door slikt, daarom slik ik hem ook niet 3 maand door
sweetheart schreef:50% van de vrouwen wordt bij de mirena niet meer ongesteeld en bij 80% van die andere 50, wordt het een stuk minder.
Ik word nog wel ongesteld, maar dat is echt maar 1 dag maximaal.
Gerbenfroh: voor meer informatie kan je ook op http://www.mirena.nl kijken. Is echt een hele handige site.
Met de seks heb ik er totaal geen last van. Mijn vriend vermoed hem 2 of 3 keer gevoeld te hebben, maar thats it. (Ik heb het spiraaltje nu 2 jaar).
Ziva schreef:sweetheart schreef:50% van de vrouwen wordt bij de mirena niet meer ongesteeld en bij 80% van die andere 50, wordt het een stuk minder.
Ik word nog wel ongesteld, maar dat is echt maar 1 dag maximaal.
Gerbenfroh: voor meer informatie kan je ook op http://www.mirena.nl kijken. Is echt een hele handige site.
Met de seks heb ik er totaal geen last van. Mijn vriend vermoed hem 2 of 3 keer gevoeld te hebben, maar thats it. (Ik heb het spiraaltje nu 2 jaar).
Zo'n 20% van de vrouwen wordt niet meer ongesteld (staat ook op de site van mirena). Ik ben 1 van de gelukkigenWel moet ik zeggen dat ik 2 maal nog ernstig pijnlijk ongesteld ben geweest na het zetten. Normaal had ik nooit last. Ik had besloten dat ik na nog een keer of wat zon pijnlijke ervaring hem niet meer zou willen. Gelukkig is het bij 2 keer gebleven.
Doorslikken is niet schadelijk. Het geeft bij sommigen inderdaad doorbraakbloedingen en bij anderen niet. Ikzelf kon gerust doorslikken zoner iets te merken.
Ziva schreef:Zo'n 20% van de vrouwen wordt niet meer ongesteld (staat ook op de site van mirena). Ik ben 1 van de gelukkigenWel moet ik zeggen dat ik 2 maal nog ernstig pijnlijk ongesteld ben geweest na het zetten. Normaal had ik nooit last. Ik had besloten dat ik na nog een keer of wat zon pijnlijke ervaring hem niet meer zou willen. Gelukkig is het bij 2 keer gebleven.
LePapillon schreef:
Ik heb sinds ik de pil slik (nu ruim een jaar) regelmatig buikpijn, zeker wel een paar keer per week..
Kan het zijn dat mijn pil te zwaar is? Het is bij mij nooit gecontroleerd of hij goed is.
Sonja_vR schreef:even een vraagje voor mensen die ene mirena spiraaltje hebben (gehad)
hoe bevoel het op de langere termijn?
ik heb hem nu een jaar en 2 maanden, maar de afgelopen , nou ja, zeg twee maanden , heb ik erg vaak last van mijn onderrug
en niet op spiren of botniveau, maar dieper
en echt ook zo erg dat ik af en toe gewoon niet durf te bwegen
buikpijn aanvallen komen al een maandje of drie vaker voor ,
en ook geen bekende buikpijn
ik bedoel heb prikkelbare darm en wat voedsel overgevoeligheden
maar daar zit het ook niet in ,
dus inmiddels verdenk ik het spiraaltje
Sajnne schreef:Hallo ik meld me hier even
Ik heb een vraagje aan de mensen met een mirena spiraaltje, dee dit erg zeer om te laten zetten ?
Mijn nicht heeft het verlede week laten doen en bij haar moesten ze iets inknippen omdat ze er niet bij konden, het bloede heel heftig en is er echt een week heel ziek van geweest , nu een week verder voelt ze er niks meer van!
Nu zit ik er ook aan te denken maar wou graag wat ervaringen van andere mensen weten ...
poes schreef:Nog zo'n hoge pijngrens-madamPrettig nee, maar verdraagbaar
Gewoon brufen nemen op voorhand en heel rustig blijven (en hoesten!).
Laar schreef:Ik slik nu ongeveer 3 jaar de pil. ik neem altijd op een dinsdag mijn laatste pil en word op zondag tussen 11 en 1 ongesteld.
Nu is dat ineens veranderd en word ik op maandag ongesteld. Het is echt een dag opgeschoven dus, hoe komt dat zo ineens?
Als je slecht in je vel zit, heeft dat ook invloed op je menstruatie terwijl je aan de pil bent?
poes schreef:Nog zo'n hoge pijngrens-madamPrettig nee, maar verdraagbaar
Gewoon brufen nemen op voorhand en heel rustig blijven (en hoesten!).