[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:51

Is niet goed voor je littekens Jolijntje! Mijn chirurg benadrukte t van de week nog extra! Je verliest alle pigment, en daardoor vallen ze alleen maar meer op! ;=

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 12:15

Na een jaar mag je er toch wel mee in de zon??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 11:01

Okey, bedankt! Dan blijf ik er braaf uit met mijn tietjes Knipoog

Index

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:34

Jammer dat ik dit topic zo laat op merk.... Ik heb inmiddels al weer 10 jaar geleden een borstverkleining gehad en ben er nog steeds elke dag blij om....
Al die enge verhalen over drains enzo ken ik gelukkig niet.. Haha!
Ik ben geopereerd door dokter Molenaar.... De zoon van de bekende Dr Molenaar die zoveel BNers heeft geopereerd. Via de anker methode.. Het is super gegaan en er is bijna niets meer van te zien..
De enige nadelen waren toen de pijn en het op de rug slapen.... Drama... maarja dat had ik er wel voor over.....

Het is volledig vergoed dus heeft me geen geld gekost..

Het allermooiste was toen ik ongeveer 10 weken na de operatie een bruiloft had van iemand en ik mee kon dansen en springen zonder dat mijn bortsen in de ronde hupsten....

Ik kan het echt iedereen aanraden die te grote borsten heeft en er last van heeft.........

En voor de dames die net allemaal een verkleining achter de rug hebben....

Ik hoop voor jullie een voorspoedig herstel en dat de wonden snel en mooi helen.....

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 16:21

Leuk dat je hier komt kijken en zelfs na zo'n lange tijd zijn adviezen altijd welkom Haha!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 09:33

Nog max 7 maanden, dan ben ik aan de beurt en dan worden mijn borsten ook eindelijk verkleind Haha!
Heb der zolang op moeten wachten en zo mijn best voor moeten doen Haha!

Ik kan echt niet meer wachten, liever vandaag als morgen Nagelbijten / Gniffelen

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 09:29

Mijn pc adviseerde zon om de littekens te activeren om verder te helen Knipoog Bij mijn hypertrofische littekens 3 jaar na de operatie. Wel insmeren met factor 20.

Zabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 12:15

hallo, ben nieuw in dit topic, maar overweeg ook een borstverkleining te laten doen. Ik ben 29 jaar, en de laatste paar jaren door medicijngebruik erg aangekomen, oon zijn mijn borsten daardoor flink gegroeid, en van een 80 C naar een 95D/90E gegaan. Helaas heb ik onlangs een niertransplantatie achter de rug, en vrees ik dat ik in verband met infectiegevaar voorlopig geen operatie mag laten doen.

Ik ga het binnenkort wel met mijn internist overleggen, want ik begin steeds meer last te krijgen van m'n zware borsten.

Ik zal dit topic zeker in de gaten houden !

naffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:55

Ik wordt half oktober geopereerd aan een BVK. Ik probeer er niet teveel over na te denken. Toch krijg ik het wel een beetje benauwd als ik er aan denk.
Ik heb erg lang over gedaan om de stap te zetten en toen ik het eenmaal in gang had gezet er ook wel blij mee.Toen kon ik ook niet wachten tot het zo ver zou zijn. Maar eigenlijk krijg ik het gevoel dat ik het af wil blazen hoe dichterbij het komt omdat ik niet durf. Herkennen jullie dit gevoel ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:01

Dat gevoel is herkenbaar Naffie...

Ik ben er toch echt mee doorgegaan, omdat ik er zo hard voor geknockt had... En ik wist dat het erna echt zoveel fijner zou zijn Ja

naffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:10

Oke Robijntjah. Dat is wel even fijn om te horen dat jij het ook had. Dat geeft weer steun voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:17

Gewoon nu leuke dingen gaan doen, en daarna naar het ziekenhuis en je daarna lekker laten verzorgen Lachen

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:37

Ik had het ook maar zou nu niet meer terug willen hoor ! het was al stress en zenuwen waard (voor mij dan)

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 17:32

Voor mij is het nu een jaartje geleden dat ik mijn BVK heb laten doen. Het enige waar ik spijt van heb, is dat de stap niet jaren eerder heb gezet!
Ik ben nu pijnvrij en een stuk zelfverzekerder, kortom lekker in mijn velletje! Ik geniet veel meer van het paardrijden.

Echt, naffie, het is het dubbel en dwars waard! Mijn operatie is me 100% meegevallen, ook de pijn erna was niet noemenswaardig. OP pagina 67 van dit topic staat een verslag van mijn operatie.

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 17:33

@Sajnne: wat heb jij een enge avatar zeg! Ik krijg er gewoon kippevel van Haha!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:03

hahahah Schijnheilig

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 21:36

naffie schreef:
Ik wordt half oktober geopereerd aan een BVK. Ik probeer er niet teveel over na te denken. Toch krijg ik het wel een beetje benauwd als ik er aan denk.
Ik heb erg lang over gedaan om de stap te zetten en toen ik het eenmaal in gang had gezet er ook wel blij mee.Toen kon ik ook niet wachten tot het zo ver zou zijn. Maar eigenlijk krijg ik het gevoel dat ik het af wil blazen hoe dichterbij het komt omdat ik niet durf. Herkennen jullie dit gevoel ook?

Oh ja, zo herkenbaar Haha! Ik wilde de avond van tevoren alles nog afblazen Clown Want het viel allemaal best mee Huilen van het lachen ROFL Als ik nu toch naar mijn voorfoto's kijk...Nagelbijten / Gniffelen

naffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 12:13

Wat fijn om te horen dat jullie het ook hadden. Ik begon al aan mijzelf te twijvelen. Ik dacht al dat ik het toch maar beter niet doen kan. Ik kan wel wat steun gebruiken.
Maar ik zag mezelf even op een filmpje op wedstrijd. Vreselijk die galop en dat met 2 BH over elkaar heen. Ik heb nu een H cup en het wordt D cup.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 12:17

Krijg je hetzelfde als mij ik wil nooiiitt meer terug!!

Ik wilde de dag zelf nog alles afblazen kwam aan in het ziekenhuis en moest bloedprikken heb gejankt als een kleuter whaha
Vindt dat zoooo vreselijk maar alles viel mee was t bangste voor t infuus en daar kreeg ik een verdovings zalfje voor en niks gevoelt!!

Nu ben ik blij met mijn Boobies whaha Huilen van het lachen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 13:30

Hier nog een Haha!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 15:02

Haha, heerlijk die herkenbaarheid! Ja Ik had het ook VEEL eerder moeten doen, en me niet moeten laten beïnvloeden door mensen om mij heen. Dit is een hele persoonlijke kwestie, een keuze die je alleen voor jezelf maakt!

Echt niet bang zijn, de pijntjes die je na de operatie nog even zult hebben staan in schril contrast met de chronische klachten waar je al veel langer mee loopt. Waar word je geholpen? (welk ziekenhuis?) Oke, er zullen littekens en misschien wat gevoelloze plekjes overblijven, maar al was alles gevoelloos gebleven had ik het nogsteeds gedaan! En mogen ze tijdens een zwangerschap (ooit he Knipoog) weer een loopje met me nemen, neem ik een sprint richting de kliniek waar ik me heb laten helpen, dat kan ik je verzekeren!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 15:06

Petulan schreef:
Haha, heerlijk die herkenbaarheid! Ja Ik had het ook VEEL eerder moeten doen, en me niet moeten laten beïnvloeden door mensen om mij heen. Dit is een hele persoonlijke kwestie, een keuze die je alleen voor jezelf maakt!

Echt niet bang zijn, de pijntjes die je na de operatie nog even zult hebben staan in schril contrast met de chronische klachten waar je al veel langer mee loopt. Waar word je geholpen? (welk ziekenhuis?) Oke, er zullen littekens en misschien wat gevoelloze plekjes overblijven, maar al was alles gevoelloos gebleven had ik het nogsteeds gedaan! En mogen ze tijdens een zwangerschap (ooit he Knipoog) weer een loopje met me nemen, neem ik een sprint richting de kliniek waar ik me heb laten helpen, dat kan ik je verzekeren!

Sluit ik me 200% bij aan

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 16:51

veel succes ermee. Ik hoop dat het voor je mee zal vallen.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:38

Küt..

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat allebei de stukken litteken richting mn rug (buitenkanten) ernstige afspraken aan het maken zijn om samen de naam hypertrofisch te gaan dragen Scheve mond Ze worden steeds dikker, roder, jeukeriger en vooral pijnlijker! Moet er echt niet op duwen ofzo, mèn!

Heb er even snel een mail net uitgedaan met uitleg van de situatie, en of er dan iemand contact met me wilde opnemen.. Zo'n consult wordt dan toch ook gewoon vergoed ofniet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:44

Lisette: Draag je BH's met beugel?
Als ze dan net op je litteken zitten, kan dat hetzelfde geven, had ik namelijk op de binnenkant juist... Die bepaalde BH's meteen de deur uit gedaan!