mnka; wat verschrikkelijk zuur dat je er zo'n last van krijgt, maagontsteking is ook niet wat je wil. Werkt ook om af te vallen, maar niet echt de bedoeling

Thanks for sharing Dees! Jij hebt nu Mounjaro toch?
Ik heb net mijn 2e spuit Mounjaro gezet. De eerste week is me zó enorm meegevallen. Ik was enorm bang voor bijwerkingen, maar afgezien van af en toe een beetje flauw voelen en constante dorst heb ik eigenlijk nergens last van. Ik vind het vooral een hele bizarre ervaring om niet constant met eten bezig te zijn en trek te hebben. Toen ik gisteren in de Kruidvat was en langs de chocolade liep heb ik er echt geen moment over nagedacht om iets mee te nemen. Heb ook die 'dopamine rush' niet meer die ik had als ik iets lekkers at. Vind mijn eten nu 'wel lekker', maar daar blijft het ook bij.
Ik merk weinig verschil in mijn hongergevoel, had de eerste dagen echt totaal geen trek, vandaag iets meer maar ook niet dramatisch. Hoop dat dat zo blijft en dat ik gewoon op de 2,5mg kan blijven zitten

Ik ben nu in 1 week precies 1kg kwijt, valt me ergens een beetje tegen want ik eet 1300-1400kcal op een dag en kom van de 105,8kg, maar het begin is gemaakt