Petpa schreef:senna21 schreef:Ts kan dit soort zaken prima bespreken met haar huisarts.
Wat is dan nog het doel van dit topic?
Steun en uitlaatklep voor TS. Niet meer, niet minder.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Ik heb nog nooit meegemaakt op bokt of elders dat hulp vragen aan een professional werd bestempeld als iets negatief of zelfs potentieel gevaarlijk.
Citaat:Er zit imo veel meer potentieel gevaar in de situatie te laten zoals die is, zonder het zelfs nog maar te proberen.
Tieneke schreef:Psychologische ondersteuning zou ook heel gewoon moeten zijn. Voor iedereen. Net zoals gezonde voeding, voldoende beweging. Het hoort evenveel aandacht te krijgen als alle andere aspecten die bijdragen aan gezondheid. Maar daar wordt hier net een olifant van gemaakt, zo zie je maar dat het een taboe blijft. Ook op Bokt.
pien_2010 schreef:Wat een onzin Tienele/ Achterom om het antwoord van paar mensen hier dat afwijkend , is als die van jou / jullie en anderen, te koppelen aan dat die mensen een taboe zouden hebben met hulpverlening.
Hahahahaha zo bizar. Ik ben nota bene psychosociale hulpverler geweest mijn leven lang. En weet als geen ander hoe goed dit kan werken.
pien_2010 schreef:Wat een onzin Tienele/ Achterom om het antwoord van paar mensen hier dat afwijkend , is als die van jou / jullie en anderen, te koppelen aan dat die mensen een taboe zouden hebben met hulpverlening.
Hahahahaha zo bizar. Ik ben nota bene psychosociale hulpverler geweest mijn leven lang. En weet als geen ander hoe goed dit kan werken.
Tieneke schreef:Psychologische ondersteuning zou ook heel gewoon moeten zijn. Voor iedereen. Net zoals gezonde voeding, voldoende beweging.
Citaat:Dat er vragen gesteld worden etc, helemaal prima, maar ondertussen word alles wat ik zeg uitvergroot om moeilijk over te doen..
senna21 schreef:Citaat:Dat er vragen gesteld worden etc, helemaal prima, maar ondertussen word alles wat ik zeg uitvergroot om moeilijk over te doen..
Ik citeer nog even TS van een tijdje geleden...
Helaas is het moeilijk grenzen respecteren voor sommigen.
Eén zin van TS,, en vervolgens allerlei aannames en conclusies waar TS op dit moment niks aan heeft.