Diagnose BK en verder.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

thequeensmum

Re: Diagnose BK en verder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 11:35

Maak je geen zorgen. Kreeg ooit eens een scan om te checken op uitzaaiingen in mijn botten. Toen de scan klaar was pakte de dame die me geholpen had me bij mijn arm, keek me ernstig aan en zei: heel veel sterkte.
Nou ik heb de meest vreselijke week van mijn leven gehad. Uitslag: niets te zien
Vergeet het maar snel

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 11:52

Geen zorgen BeFunny, dat wordt hier zeer vaak gebruikt en dan bedoelen ze idd gewoon sterkte met je traject, niets speciaal. Maar ik geloof direct dat je bloednerveus wordt als er ineens een extra afspraak in je agenda staat.

Sterkte met het wachten op de uitslag, dat kan zo slopend zijn, ook al verwacht je eigenlijk niks slechts.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-25 12:13

SansaS schreef:
BeFunny schreef:
Nouja in principe is alles weg dus is sterkte minder op zijn plaats vind ik maar kan aan mij liggen. Er staat nu ook een afspraak telefonisch met de oncologieverpleegkundige vandaag. Stond er vanmorgen nog niet. 8 juli heb ik ook een gesprek met haar dat stond wel al gepland.

Ik heb ook mijn shokz oortjes laten liggen ergens in zh.

En de uitslag is 8 juli (nu vind ik dat weer echt spannend)

Dat weet de verpleegkundige natuurlijk niet... ze zeggen hier ook altijd steker.

Ze stond bij de radioloog in de ruimte dus ik weet niet of ze dat niet weten ;)

O de oncologie verpleegkundige zou het niet moeten weten maar de oncoloog misschien wel en die kan doe afspraak erin gezet hebben.

Hoeft niet hoor. Misschien hebben ze de oortjes zien liggen en willen ze dat laten weten of is het puur om te vragen hoe de scan gegaan was.

Maar iets in de manier waarop ik de zaal uitging, ik weet niet heb daar een vreemd gevoel bij.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 12:22

Hoe laat heb je de bel afspraak vandaag? Hopelijk snel.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-25 12:27

Staat geen tijd

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-25 13:29

Gesprekje met verpleegkundige was toeval ze wilde vertellen dat ze niet aanschuift bij de oncoloog op 8 Juli ivm een afspraak met andere oncoloog en dat was toevallig op deze dag omdat ze niet de uitslag van de scan al wil weten als ze mij sprak.