Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SansaS schreef:BeFunny schreef:Nouja in principe is alles weg dus is sterkte minder op zijn plaats vind ik maar kan aan mij liggen. Er staat nu ook een afspraak telefonisch met de oncologieverpleegkundige vandaag. Stond er vanmorgen nog niet. 8 juli heb ik ook een gesprek met haar dat stond wel al gepland.
Ik heb ook mijn shokz oortjes laten liggen ergens in zh.
En de uitslag is 8 juli (nu vind ik dat weer echt spannend)
Dat weet de verpleegkundige natuurlijk niet... ze zeggen hier ook altijd steker.
Oscar schreef:Wow, wat een goed nieuws. Je ziet er ook supergoed uit. Mooi koppie met haar ook al
Oscar schreef:Dat zou super zijn, SansaS!
Ik sla even een beurt over![]()
Ben naast de immunotherapie ook begonnen aan een nieuwe serie chemo's. Heb nu 2 kuren gehad en het hakt er behoorlijk in.
BeFunny schreef:Ja door de antihormoon. Maar ik weet na de operatie toen ik weer meer ging bewegen werd dat ook minder zeg maar. Maar met bewegen moet je gewoon langzamer doen dus niet meer aan tempo denken. Dus het is in het begin lastig naar als je weer bezig bent wordt je soepeler zeg maar. Hopelijk gebeurd dat nu weer ik heb nu andere hormoonremmers en chemo en bestraling gehad natuurlijk maar door regelmatig te bewegen kan het niet anders dan dat het soepeler gaat.