Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 09:49

Ik gun het je dus ik ga voor je duimen <3

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 10:15

Hier 11 dpo nog steeds negatief. Dat is nu drie ochtenden ná de bloeding. Denk toch dat het helaas van de blaasontsteking komt.

We wachten geduldig verder af, maar mijn hoop begint wel langzaam te zakken :(

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 11:33

Primavera schreef:
Hier 11 dpo nog steeds negatief. Dat is nu drie ochtenden ná de bloeding. Denk toch dat het helaas van de blaasontsteking komt.

Snap dat je hoop zakt hoor!
Maar je bent er natuurlijk ook vroeg bij, dus alles zou nog kunnen.
Hoe gaat het met je blaasontsteking?

Ik heb zelf nog helemaal niet de behoefte om te testen, ben die druk helemaal kwijt. Dus denk dat ik maandag pas een testje doe.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 11:36

Primavera schreef:

:knuffel: Het kan nog

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 11:40

Zalig Taartje, goed van je!

Het zou indd nog kunnen maar geloof er niks meer van. Heb vanmorgen weer een mental breakdowns gehad in de armen van mijn vriend... |o Ben overal zò klaar mee en die k*t rollercoaster van afgelopen maanden. Heb ffkes een flinke dip te pakken weer en overweeg zelfs om voorlopig helemaal te stoppen met proberen. *Klaagmodus weer uit*

Blaasontsteking gaat goed nu! Nog klein beetje last maar sinds de antibiotica een heel stuk beter. Moet dit ook nog drie dagen nemen dus dat komt wel goed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 11:42

Primavera: heel herkenbaar, daarom reageer ik ook niet meer zo veel in dit topic. Ben er een beetje klaar mee en heb er niet zoveel zin meer in.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 11:48

Ik lees nog steeds mee en hoop nog steeds dat iedereen in 2023 moeder mag worden!
Maar mijn hoofd is vanaf laatste uitslag sowieso niet hier mee bezig. Ik heb continu overal last en denk dan daar gaan we weer afwachten tot nieuwe afspraak voor de volgende teleurstelling.
En ik heb nieuwe baan met een 3 maanden contract dus of slim is nu met 0 uren nee?
Maar in me hoofd denk ik wel verd… kan niet te lang wachten

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 11:57

Knuffel voor jullie allemaal :knuffel:

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 12:21

Ik snap je helemaal hoor Primavera, heel herkenbaar. Je wil zo graag en dat het dan elke keer niet lukt is zo ontzettend klote.
Zeker toegeven aan al die gevoelens, en inderdaad misschien is even er niet mee bezig zijn wel gewoon beter, maarja ook dat is weer een enorm lastige overweging natuurlijk..
Gelukkig gaat het wel beter met je blaasontsteking!

Snap dat jij dat ook hebt Angela, jij hebt ook niet niks meegemaakt de laatste tijd.

Linsxdot fijn dat je een nieuwe baan hebt!
Dat jij ook in dubio zit snap ik ook helemaal.

Mandy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 16:51

Hier ook op de wachtbank weer, heb een cyclus van 25 dagen, ei rond dag 12-13.
Woensdag zit ik op dag 25.

Had gisteren wel ineens weer een aura migraine, laatste keer was vorig jaar mei toen ik met de pil gestopt ben, en wat steken in m'n buik. Mijn temperatuur blijft vooralsnog wel normaal (36) dus weer vol in de twijfels.. wel een test gegaan vanochtend die was negatief..

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 21:01

Lins, fijn dat je een nieuwe baan hebt! Logisch dat het allemaal heel dubbel is voor je..

Primavera, spannend!

Lau, wat een mooie "opbrengst". Hopelijk in maart een geslaagde terugplaatsing :D

Hier nog steeds aan het wachten tot alles eruitkomt. Nog steeds 0 voortekenen, dus we wachten nog maar even af.
Vreemd genoeg geeft de "zekerheid" ook weer wel een soort rust. Ik heb dat ook de 1e 2 weken na m'n menstruatie.. het is vervelend dat het niet gelukt is, maar de zekerheid (en niet alles als een symptoom voelen) geeft dan ook rust... Meer mensen die dat herkennen of ben ik volkomen gestoord? :+

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 21:28

Jasia schreef:
Lins, fijn dat je een nieuwe baan hebt! Logisch dat het allemaal heel dubbel is voor je..

Primavera, spannend!

Lau, wat een mooie "opbrengst". Hopelijk in maart een geslaagde terugplaatsing :D

Hier nog steeds aan het wachten tot alles eruitkomt. Nog steeds 0 voortekenen, dus we wachten nog maar even af.
Vreemd genoeg geeft de "zekerheid" ook weer wel een soort rust. Ik heb dat ook de 1e 2 weken na m'n menstruatie.. het is vervelend dat het niet gelukt is, maar de zekerheid (en niet alles als een symptoom voelen) geeft dan ook rust... Meer mensen die dat herkennen of ben ik volkomen gestoord? :+

*komt dan maar definitief onder de meeleessteen vandaan*

Nee dat is niet gek. Ik heb redelijk het zelfde. Wij zijn al een tijdje “bezig” om zwanger te raken. Elke keer hoop je er weer op, voelt elke kramp en ongemak als een “zal het…”. Als dan de menstruatie zijn aantrede heeft gedaan is het wel even ruk dat het niet gelukt is, maar kun je dat weer van je af laten glijden.

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:40

Hier ook herkenbaar!

Maar de miskraam is dus nog op gang gekomen? Hoe lang wil je wachten? Lijkt me ook best slopend :(:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:01

Wauw Lau, wat goed!
Hopelijk brengt het jullie gauw iets heel moois. :(:)

Wat rot, al die tegenvallende berichten. Een heel dikke knuffel voor jullie allemaal.

Ik heb me de afgelopen maand bewust wat afzijdig gehouden.
Ik ben uiteindelijk 4 weken ziek geweest, blijkbaar vond mijn lijf dat het even genoeg was geweest met alle stress dus ben ik me meer op andere dingen gaan focussen, waaronder goed zorgen voor mijn lijf. Ik ben weer begonnen met sporten en gezond gaan eten onder begeleiding van een coach.
Ik dacht vanmorgen nog dat ik er deze maand zo heerlijk relaxed onder was. Tot ik na het plassen zag dat ik licht bloedverlies had. Direct sprong mijn stressniveau naar 100%.
Het zou veel te vroeg zijn om ongesteld te worden, helemaal omdat ik normaal slechts 1 dag eerder of later ongesteld word. Voor een innesteling zou het qua timing kunnen maar naar mijn gevoel was het daar te veel voor en de kramp in mijn buik voelt ook de hele dag door alsof ik ongesteld moet worden. En mijn borsten zijn mega gevoelig. Ik snap er niks meer van.

Tot overmaat van ramp had ik vandaag een uitje met een vriendin die vooral heel druk was met haar baby van 8 maanden. Dus dit was echt een topdag.
Tot zover mijn relaxte maand. Ik was even vergeten hoe graag we dit ook alweer wilden.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 00:01

Oh sorry Jasia. Ik heb blijkbaar toch niet goed genoeg mee gelezen. Ik dacht dat je het over een niet gelukte bevruchting had ipv een miskraam. Mijn excuses.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 15:10

Ik kom even onbeschoft binnenvallen maar we hebben 4 embryo’s uit 7 rijpe eitjes <3
Het umc belde net ik schrok een beetje want anoniem op zondag wie op deze wereld belt mij :')

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 16:26

Wat goed! Gefeliciteerd!

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 17:10

Ooh wat fijn Lau, super goed nieuws <3

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 21:42

Dat is netjes Lau! Fijn nieuws zo op een zondag.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 21:54

Fijn Lau!

Hier opeens weer op dag 15 een positieve ovulatie test zonder oplopende vooraf :x

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 21:56

Super nieuws Lau!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 08:41

Fijn Barbabientje! Klussen maar :D

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 08:45

Lau schreef:
Ik kom even onbeschoft binnenvallen maar we hebben 4 embryo’s uit 7 rijpe eitjes <3
Het umc belde net ik schrok een beetje want anoniem op zondag wie op deze wereld belt mij :')

Wat goed!!

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 09:28

Barbabientje schreef:
Fijn Lau!

Hier opeens weer op dag 15 een positieve ovulatie test zonder oplopende vooraf :x

Ik heb ook altijd maar 1 dag een positieve test en de dagen ervoor en erna niet. Vind dat juist wel fijn dat het duidelijk is wanneer je piek is :)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 10:17

Dooortje schreef:
Barbabientje schreef:
Fijn Lau!

Ik heb ook altijd maar 1 dag een positieve test en de dagen ervoor en erna niet. Vind dat juist wel fijn dat het duidelijk is wanneer je piek is :)

Probleem is dat wij in het ziekenhuis lopen en ik hierdoor dus juist opbouw zou moeten hebben :=