Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Wat een herkenbare dingen allemaal![]()
Hier ook nog meer emotie eters die soms kampen met eetbuien? Het gaat bij mij al een stuk beter dan ooit, maar af en toe word ik er echt nog flink door ingepakt en vind ik het daarna heel moeilijk om de draad weer op te pakken.
Citaat:Zonnetje81 en Zerena, ook heel herkenbaar. Voel jij ook niet meer goed wanneer je vol zit? Dat heb ik. Vaak zeggen mensen om mij heen pff, ik heb echt genoeg. En dan denk ik, als het moet, vreet ik zo nog heel die plank leeg. Ik voel dat echt niet.
Mandarijn schreef:Renee1991 schreef:Wat een herkenbare dingen allemaal![]()
Hier ook nog meer emotie eters die soms kampen met eetbuien? Het gaat bij mij al een stuk beter dan ooit, maar af en toe word ik er echt nog flink door ingepakt en vind ik het daarna heel moeilijk om de draad weer op te pakken.
Dit heb ik de laatste maanden ook, voorheen kreeg ik altijd geen hap meer weg bij stress of veel emoties maar dat is nu precies andersom. Geen idee waarom het is veranderd, maar ik baal er wel van.
En na een jaar met veel stress en chaos in de familie en daarnaast een niet goede zwangerschap die ik heb moeten afbreken, wilde dat wel helaas.
Renee1991 schreef:Ja ik heb daar ervaring mee. Lang gedaan, vond het niet echt bijzonder. Enige wat nu is blijven hangen is dat ik pas rond 11u ontbijt. Maar dat is vooral omdat mijn (prikkelbare) darmen dat heel erg kunnen waarderen.
Citaat:Naam - Streefdoel - Progressie
Ania -18 kg - 0,8 kg
BusyMissy - 5kg - 0 kg
Chubby - 20 kg - 0 kg
Dancyy - 8,3 kg - 1,4 kg
DideH - 9 kg - 0 kg
Faringo - 5kg - 0 kg
Indy_Mouse - 15kg - 0kg
Kitty - 15 kg - 0 kg
Mandarijn - 15kg - 0kg
MarlindeRooz - 15kg - 0 kg
Moestuin - 40 kg - 0 kg
Renee1991 - 10 kg - 0 kg
xPearl - 15 kg - 0 kg
Zerena - 40 kg - 0 kg
Zonnetje81 - 15 kg - 0 kg
Chubby schreef:Hi!
Hier ook een afvaller. Ik ben vandaag begonnen met het oude Cambridge dieet, maar dan wel stap 4. Dus ontbijt en lunch een maaltijdvervanger. Wel zuivel en fruit en voor het avondeten veel groenten, vlees of vis maar geen aardappelen of rijst of pasta.
Twee jaar geleden was ik al te zwaar, maar na mijn scheiding ‘gunde’ ik het mezelf om nergens op te hoeven letten. Thuiswerken en ‘s avonds verplicht thuis blijven ivm de kinderen én moe van de dag - dat gaf mij iets teveel kans op snoepen en snackenDus nu moet er 20 kg af.
Komende zomer gaan we op vakantie naar een heerlijk Grieks eiland. Een rib uit mijn lijf en enorm veel zin om te zwemmen in de infinitypool, te gaan snorkelen en leuke uitstapjes te maken met mijn kinderen en zus (die meegaat). Goede stok achter de deur dus om die 20 kg kwijt te zijn!
Hebben jullie ook zo’n stok?
Chubby schreef:Hi!
Hier ook een afvaller. Ik ben vandaag begonnen met het oude Cambridge dieet, maar dan wel stap 4. Dus ontbijt en lunch een maaltijdvervanger. Wel zuivel en fruit en voor het avondeten veel groenten, vlees of vis maar geen aardappelen of rijst of pasta.
Twee jaar geleden was ik al te zwaar, maar na mijn scheiding ‘gunde’ ik het mezelf om nergens op te hoeven letten. Thuiswerken en ‘s avonds verplicht thuis blijven ivm de kinderen én moe van de dag - dat gaf mij iets teveel kans op snoepen en snackenDus nu moet er 20 kg af.
Komende zomer gaan we op vakantie naar een heerlijk Grieks eiland. Een rib uit mijn lijf en enorm veel zin om te zwemmen in de infinitypool, te gaan snorkelen en leuke uitstapjes te maken met mijn kinderen en zus (die meegaat). Goede stok achter de deur dus om die 20 kg kwijt te zijn!
Hebben jullie ook zo’n stok?
Faringo schreef:Mijn stok is een reis naar Canada in juni. In het najaar nog naar de Dolomieten. Dus reden genoeg om even door te pakken. Eindelijk weer eens wezen sporten vanavond. Vond het heerlijk.