Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Vandaag geboosterd en echt weer enorm pijn aan mijn arm, eerder had ik het meer dan 3 weken. Nu hebben wel meer mensen last van hun arm maar voor zover ik hoor niet zo extreem of zo lang, hoop echt dat het deze keer niet zo lang duurt.
Sheran schreef:Even tegengeluid: 1 januari geboosterd, nergens last van
MarlindeRooz schreef:Sheran schreef:Even tegengeluid: 1 januari geboosterd, nergens last van
Jij dacht New Year New Chip?
Ik heb hem vanavond om 21:00, echt super tijdstip haha. Maar heb daarna 2 dagen "vrij" (zelfstudie) dus alle tijd om een zere arm te hebben.
kiki1976 schreef:Eerste 2 prikken oke, booster hmmmmm ik weet het niet.
Maar dan in mei/okt weer 2 prikken.
Ik vraag me echt serieus af of dit wel goed is voor je, zoveel van die prikken?
Dat houd in mijn geval in, binnen 15 maanden 5 prikken.... niets best
Jildau schreef:Ik heb 'm gistermiddag gehaald maar ben toch blij dat ik vandaag vrij ben. Vorige keren ook zo geplant dat ik de dag erna vrij was. Niet dat ik ontzettend ziek ben maar wel heel erg 'blegh'.Heb 12 uur lang geslapen wat al niet heel normaal is voor mijn doen en als ik nu ga liggen slaap ik volgens mij zo weer. Ben koud en gewoon erg vermoeid. Maar zeker liever dit dan corona!
Jildau schreef:Jildau schreef:Ik heb 'm gistermiddag gehaald maar ben toch blij dat ik vandaag vrij ben. Vorige keren ook zo geplant dat ik de dag erna vrij was. Niet dat ik ontzettend ziek ben maar wel heel erg 'blegh'.Heb 12 uur lang geslapen wat al niet heel normaal is voor mijn doen en als ik nu ga liggen slaap ik volgens mij zo weer. Ben koud en gewoon erg vermoeid. Maar zeker liever dit dan corona!
Oké ik neem dit terug. Inmiddels lig ik ziek in m'n bed.. Dit hoeft van mij niet perse een paar keer per jaar.