Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MuSLi schreef:Ik heb ooit eens een keer gehad dat m'n horloge gereset was (zelf niet door gehad) en de instellingen op imperial waren gesprongen. Ik ging net een cross duathlon in. Serieus nog nooit zo fiets lang over een "kilometer" gedaanwas helemaal gefrustreerd doordat het allemaal niet leek te gaan enzovoorts. Tot ik erachter kwam wat het probleem was
Lisitano schreef:Lopen met de honden is zo leuk!
Heb je al een heupgordel, Kim? Dat loopt een stuk prettiger met de honden.
KimD schreef:Lisitano schreef:Lopen met de honden is zo leuk!
Heb je al een heupgordel, Kim? Dat loopt een stuk prettiger met de honden.
Zeker! Alleen die is niet geschikt voor het rennen. Twee keer omgedaan en had na het hardlopen in de douche een ware speurtocht om mijn schaamlippen terug te vinden. Geen succes dus. Aangezien onze honden 90% van de tijd loslopen heb ik hem (nog) niet nodig.
Heb wel al een nieuwe besteld, eentje die geschikt is voor canicross. Meer richting AE wil ik wel het aangelijnd oppakken zodat, naast het steppen, bij het rennen de commando's ook erin zitten.
Probeer ook zoveel mogelijk zonder 'hulp' van hun te leren hardlopen want dan is straks alles met hun alleen maar mooi meegenomen.![]()
Ze zaten vandaag aan de riem omdat de boswachter niet blij was met me. Hij heeft uiteraard gelijk en als hij me ipv een waarschuwing een boete had gegeven had ik die vriendelijk aangenomen. Maar dan ga ik het lot niet tarten en ze direct weer loslaten. Ze hebben de laatste 800 meter ongeveer vast gezeten.
Edit: Met honden is inderdaad gezellig!
Dit is normaal mijn uitzicht vanaf de gordel.
[ Video ]