Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Nos bericht dat AZ het eerste en het tweede kwartaal minder leveren dan beloofd. Slechts 32miljoen in het eerste kwartaal, ipv de afgesproken 80 miljoen (in de hele EU) Dat is echt een tegenvaller voor Nederland...
Zebrastreep schreef:Ik ben blij als het achter de rug is morgen haha. Mijn zusje heeft nog even een fijne en duidelijke uitleg gegeven over het vaccin en de werking ( ze had zich duidelijk goed ingelezen). Ik ben nogal gespannen dat ik denk oh god dit gaat mis.
Mijn moeder daarin tegen kan het niet laten om te benoemen dat er heel wat mis kan gaan na zoveel jaar nog. Gaat echt in mijn kop zitten. Ik zei al ik wil alleen positieve dingen ervan horen deze week.
SusanH schreef:https://nos.nl/artikel/2365549-minder-a ... rland.html het heeft dus echt grote gevolgen. En de medewerkers uit de gehandicaptenzorg staan niet genoemd....ben benieuwd of het voor ons op de nog langere baan geschoven wordt. Lijkt er wel op.
sureido schreef:Wellicht kan NL nu meer inzetten op Janssen Janssen snel?
Bagheera_206 schreef:sureido schreef:Wellicht kan NL nu meer inzetten op Janssen Janssen snel?
Planning van J&J is pas in Q3. Dus dat zal ons nog niet zo snel gaan helpen.Ik hoop toch dat die paar druppels op de gloeiende plaat van Pfizer zal gaan helpen in Q1 als ze hebben kunnen opschalen na de verbouwing van de fabriek.
En laat ze A-Z eerst maar een goedkeuren. Enerzijds moet het goed gekeurd worden en anderzijds moet A-Z wel kunnen leveren.