Ik heb hier ooit een post geplaatst, maar zou graag even mijn hart willen luchten over mijn gewicht en eetgedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ItsMe2 schreef:Is er iemand die ik even een pb mag sturen?
Ik heb hier ooit een post geplaatst, maar zou graag even mijn hart willen luchten over mijn gewicht en eetgedrag
Steeph schreef:LoveUggs schreef:Hier bijna 6 weken bezig en bijna 6 kilo kwijt.Bijna mijn eerste doel behaald
nog 0.4 gram
Daarna weer door!
jouw weegschaal is accuraat, doe mij er ook eentje!
Eloya schreef:Gecondoleerd gaucho!
Welkom its me!
Goed bezig butteffly!
Ik heb gelukkig geen gips. Wel drukverband en woensdag mogelijk een brace.
Ben wel flink misselijk van de pijnstillers die ik neem. Anavkns ook weer moeten overgeven. Paracetamol en diclofenac of ibuprofen. Slik er al maagbeschermer bij. Maar zonder pijnstillers word ik naar van de pijn wat resulteert in bijna flauwvallen
Dus is wel beetje vervelend en heb ook moeite met eten erdoor..
Butterfly schreef:Justkid, ik mis idd ook een aantal mensen. Dus mochten jullie meelezen omdat je in een dipje zit (ik was ook nogal guilty daaraan) : meld je vooral weer.
Pivione, welkom! Klets lekker mee![]()
Dustinlover, weet je ook waar het slecht gaat? Wat je valkuilen zijn?
Zo had ik laatst een keer trek en was het blehhh en weet ik veel, toen heb ik een zakje Engelse drop gekocht. Op het moment zelf wist ik al: dit is niet slim. Toch gedaan en uiteindelijk genoot ik er helemaal niet zo van.
En nu heb ik vooral zoiets van: is het me over het hele geheel gezien nou echt waard om die drop te gaan zitten (vr)eten? Of die chips, of noem maar op. Als ik dan aan het moment denk dat ik in een kledingwinkel sta en ik bekijk mezelf in de spiegel met kleren een maat kleiner, of meer maten kleiner, weegt het daar dan tegenop?
En die knop weer om krijgen is heel moeilijk, zo spreek ik dan met mezelf af dat ik 1 tussendoortje mag op een dagdeel en dan probeer ik me daar ook aan te houden. Bij wijze van spreken leg ik hem al in het zicht klaar.
Roosch schreef:Hier ook geen dipje maar gezellige druktewoensdag beginnen met de challenge plus iemand heeft mijn nieuwe aanwinst voor me werkend gekregen.
een rasechte abtrainer, zo eentje van tellsell weet je wel.