Bellatrix schreef:Ik vind alle wonden interessant.Hoe meer je kan zien in de wond hoe beter.
Ben ik nou raar?
In dat geval ben ik ook raar
 . Alleen ik vrees dat dat de waarheid is, dus of dat je nou echt geruststelt
. Alleen ik vrees dat dat de waarheid is, dus of dat je nou echt geruststelt   
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Oké, wel nep maar ze lijken echt.
 Oké, wel nep maar ze lijken echt.                                                         
Eline_S_S schreef:Oh heerlijke foto’s! Zo heb ik 15 jaar geleden mijn duim tussen de deur gehad. Nagel eraf en topje bot helemaal versplinterd. Splinters eruit gehaald en nagel weer terug op z’n plek genaaid. Er groeide een nieuwe nagel onderlangs die uiteindelijk die oude eraf heeft geduwd
Helaas wel permanente schade in de groei van het nagelbed, waardoor het er nog altijd zo uitziet;
[ Afbeelding ]
Helaas gaat er altijd snel rommel onder zitten wat ik er moeilijk onder weg krijg. Al helemaal met een paardenhobby. Nog altijd goed in de gaten houden of het niet gaat ontsteken en af en toe even laten weken in een waspoeder badje.

). Ik was toen ook verbaasd dat ze ze gehecht hadden, maar ze zijn echt veel mooier hersteld dan mijn middelvinger, die ik tussen een autodeur had gekregen. Dus ik snap inmiddels wel dat ze het zo gedaan hebben, hoop dat het voor jou ook zo uitpakt! Een teen zonder nagel is veel gevoeliger voor de rest van je leven dan een teen met nagel.
). Ik was toen ook verbaasd dat ze ze gehecht hadden, maar ze zijn echt veel mooier hersteld dan mijn middelvinger, die ik tussen een autodeur had gekregen. Dus ik snap inmiddels wel dat ze het zo gedaan hebben, hoop dat het voor jou ook zo uitpakt! Een teen zonder nagel is veel gevoeliger voor de rest van je leven dan een teen met nagel.                                                         

maar door de kalk/schimmel viel een deel van die nagels er toch al half af.
 maar door de kalk/schimmel viel een deel van die nagels er toch al half af. maar ik heb in ieder geval al een paar jaar geen pijn meer!
 maar ik heb in ieder geval al een paar jaar geen pijn meer!