Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Bah wat is het toch een nare test![]()
Sorry voor de mensen die nog moeten. Gelukkig vinden ook heel veel mensen hem meevallen maar ik had het idee dat hij met de neusswab op dezelfde plek zat als de keelswab, zo diep
![]()
Op de terugweg ging ik bijna van m'n stokkie, precies toen ik met veel snelheid (bergafwaarts) onder de spoortunnel door ging. Zag alleen nog maar gekleurde vlekken.
Edit: sorry, heleboel typo's
tokedri schreef:lieflampje schreef:Heb net ook maar een test aangevraagd. Vandaag uit het niets benauwd. Heb ik nooit last van gehad. Gelukkig kan ik morgen al terecht en ook nog in de buurt ook.
Kortademig? Verder geen klachten? Hopelijk is het geen corona
Sterkte
tokedri schreef:lieflampje schreef:Heb net ook maar een test aangevraagd. Vandaag uit het niets benauwd. Heb ik nooit last van gehad. Gelukkig kan ik morgen al terecht en ook nog in de buurt ook.
Kortademig? Verder geen klachten? Hopelijk is het geen corona
Sterkte
Il0na schreef:Ik had vanmiddag nog steeds niks gehoord,
zelf gebeld en de uitslag was gewoon binnen?
Positief helaas..
Ik mag na minimaal 7 dagen uit quarantaine vanaf de eerste ziektedag, mits ik 24 uur klachten vrij ben..
Maar vanaf dat moment moeten mijn partner en dochtertje nog 10dagen! extra in quarantaine..
Pittig dus! Ik vind het vrij heftig..
Zebrastreep schreef:Il0na schreef:Ik had vanmiddag nog steeds niks gehoord,
Positief helaas..
Ik mag na minimaal 7 dagen uit quarantaine vanaf de eerste ziektedag, mits ik 24 uur klachten vrij ben..
Maar vanaf dat moment moeten mijn partner en dochtertje nog 10dagen! extra in quarantaine..
Oei veel beterschap en sterkte! Vriendin van mij zit in hetzelfde verhaal zodra haar moeder weer 24 uur klachten vrij is nogmaals 10 dagen. Toch bijzonder dat iemand met klachten na 7 dagen en 24 uur weer naar buiten mag , maar een gezinslid gemiddeld 20 dagen binnen moet zitten. Ik denk dat de meesten al wel ziek worden binnen de dagen dat diegene die het virus als eerste had...
Hopelijk valt het verloop voor jou mee!
Zebrastreep schreef:Il0na schreef:
Oei veel beterschap en sterkte! Vriendin van mij zit in hetzelfde verhaal zodra haar moeder weer 24 uur klachten vrij is nogmaals 10 dagen. Toch bijzonder dat iemand met klachten na 7 dagen en 24 uur weer naar buiten mag , maar een gezinslid gemiddeld 20 dagen binnen moet zitten. Ik denk dat de meesten al wel ziek worden binnen de dagen dat diegene die het virus als eerste had...
Hopelijk valt het verloop voor jou mee!
Sja die maatregelen zijn zo omdat je theoretisch op je laatste ziektedag nog een gezinslid kan besmetten, dat dan binnen 10 dagen nog ziek kan worden.. Heel naar, maar op zich begrijp ik wel waar het vandaan komt..![]()
Als je binnenshuis afstand kan houden van gezinsleden, gaan die 10 dagen overigens in bij het laatste contactmoment, en niet per se pas wanneer jij klachtenvrij bent.
lieflampje schreef:Heb net ook maar een test aangevraagd. Vandaag uit het niets benauwd. Heb ik nooit last van gehad. Gelukkig kan ik morgen al terecht en ook nog in de buurt ook.
lieflampje schreef:_Karlijn schreef:Dat gevoel heb ik idd ook. Alsof je niet onderin je longen komen ofzo
Precies dat ja! Irritant![]()
Voor de rest gelukkig (nog) geen klachten.
lieflampje schreef:_Karlijn schreef:
Precies dat ja! Irritant![]()
Voor de rest gelukkig (nog) geen klachten.
Kan ook een verkeerde manier van ademhalen zijn. Ik heb chronische hyperventilatie en heb dit vaak. Even goed op mijn ademhaling letten en dan gaat het weer weg.
Matheno schreef:Bij zoiets twijfel ik niet eens over corona
Il0na schreef:Ik had vanmiddag nog steeds niks gehoord,
Positief helaas..