Imay, top bezig met bewegen! Wow, dat is best veel. Ik snap nu hoe je het uitrekent, maar het is idd waar wat Jip zegt, dat het heel lastig is om uit te rekenen hoeveel je verbrandt. Interessant stuk zeg!
Dilan, vervelend dat het even niet zo lekker ging
Lastig ook idd, dit weer. Mara, aha op deze manier. Ik snap je denkwijze, maar ik zou toch kijken of je iets hoger in kcal kan gaan zitten. Zo val je misschien wel snel weer af, maar ik vind het niet supergezond zo. Zumba vind ik tot nu toe nog steeds erg leuk! Ik kan er nog steeds helemaal niks van
maar de les vliegt voorbij en ik begin langzaam al wat dansjes te herkennen. Extra banaan is altijd wel fijn voor het sporten
Dat doe je wel snel, in het juiste ritme komen! Leonie, dat kan ik me in jouw geval heel goed voorstellen!
Jip, maar je bent alsnog een stuk slanker dan ik en iedereen vindt mij er volgens mij ook wel oke uitzien
Ik had ook graag de hele dag in bed gelegen, maar helaas had ik al heel veel dingen gepland. Dan vind ik ook wel weer, 's nachts een vent 's ochtends een vent, dus maar even doorgezet. Overigens voelde ik me na een nacht slapen pas weer helemaal oke. De opmerkingen van je moeder zijn je dus niet onbekend. Alsnog niet fijn. Gisteren een gewoon dagje gehad.
O: kwark met bosbessen fruitspread en een smoothie van een banaan, nectarine en rode druiven. (362)
L: drie boterhammen met zalm, grilworst en roomboter en halvarine met nutella. (484)
A: Italiaanse pastasalade, erwtjes, wortels, huzarensalade, rauwkost, spare ribs en drumstick (gekruid). (752)
T: m&ms peanut en cadillacs. Allebei was niet echt nodig. (234)
T: klein stukje brownie. (30)
B: 10.000 stappen, 60 minuten paarden verzorgen.
Totaal kcal: 1853.
Klinkt inderdaad als een heerlijke dag gisteren 

. Iemand had ook allemaal dozen Merci meegenomen, kreeg ook een doos in handen gedrukt. Heb er netjes 1 chocolaatje uitgehaald en de doos ergens anders neergelegd. Heb het chocolaatje heel netjes bewaard voor vanavond haha. 
Momenteel ben ik 1,68 en weeg ik rond de 58-60 kilo. Ik ben in zo'n anderhalf jaar 13 kilo afgevallen door calorieën te tellen en ik vind mezelf eigenlijk wel prima zo! Het probleem na anderhalf jaar 'dieten' is dat ik nu een slechte relatie met eten heb. Wat nu resulteert in vreselijke eetbuien. Alles wat niet mag van mezelf (koekjes, chocolade, ijs, friet etc), eet ik nu naar binnen met hoeveelheden waar je u tegen zegt. Ik heb ook nooit het idee dat ik vol zit mentaal. Fysiek wel, maar mentaal zit ik gewoon niet vol. Laatst had ik zelfs zoveel gegeten dat ik in paniek mijn moeder heb opgebeld met de vraag of je maag kon scheuren. Ik had nog nooit zoveel gegeten. Mijn maag stak letterlijk uit.