Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
E_J schreef:Ik ben vandaag aan de beurt voor mijn eerste tattoo in Sittard (tatoeerder is @jane.kissa op instagram), en man man man ik vind het spannend. Ik ben echt een miet wat pijngrens aan gaat, heeft iemand misschien tips om het goed lang vol te houden met stilzitten?
Mand schreef:idinn schreef:Die is lief! Maar voor mijn gevoel heeft het een paar poten teveel?
Twee paar zelfs... Een hommel heeft 6 poten.
Charisma schreef:Stille meelezer meldt zich weer! Hier mag ik 8 januari weer onder de naald!
Ga uit mijn normale stijl treden (realisme) en ga de neo-traditional toer op!
Het worden 2 warhorses...ofwel op mijn armen ofwel op mijn voetenmeningen over wat het mooist is zijn gewenst! Ik kom er echt niet uit... Ik wil mijn bovenbeenpiece (realisme) eventueel nog laten uitbreiden naar een volledige legpiece...dan zijn mijn voeten natuurlijk niet handig...maar ik wil eventueel ook nog een sleeve links...dan zijn mijn armen weer niet handig
![]()
Rug en sleutelbeenderen staan al vol, eveneens als mijn re bovenbeen dus...
Ook gaan we een neo-traditional underboob zetten, een scarabee.
Knappe tats komen er weer voorbij!
Pepper: ik zou me nog niet te druk maken, lijkt me een gewoon genezingsproces. Als het een infectie was zou het veel roder, opgezetter zijn en meer vies vocht produceren. Het gewoon 2x daags smeren en wat water laten overgaan met douchen. Niet teveel zeep gebruiken ofzo.