germie schreef:Je bent nog altijd eigen baas, dus als jij dat ding wilt houden, ook al werkt het niet geheel zoals men zou wensen, dan lijkt me dat totaal geen probleem, dan zetten ze er maar een batterij in. Soms moet je even hard zijn hoor. Ik heb hier met mijn vader ervaring mee (ging niet over een operatie, maar niet willen geloven wat er gebeurd was en ik was toch echt de eerste direct getuige en eerstehulp verlener).
het scheelt je al 1 keer katheteriseren per dag, dat is ook 1 keer minder kans op een blaasontsteking. Je bent van 100ml al naar 300 ml gegaan. Dat is al 3 keer zo veel. Zien ze dat dan niet?
Geven ze heel duidelijk aan wat ze dan wel willen zien? zo nee, dan kunnen ze jou niets kwalijk nemen. Moet het 365ml worden? Prima, dan gaat het je lukken, maar zonder een exacte waarde zijn ze niet duidelijk en kun je dus ook niets he. Zo moet je het ook gaan brengen. Dat zou ik dus ook zeggen.
Persoonlijk geloof ik niet in cranio sacraal, want ik ben namelijk ook een cranio sacraal therapeut en ook tevens chiropractor en osteopaat. Het zijn namelijk vrije beroepen. Een chiropractor kan in sommige gevallen wel helpen voor rugpijn, maar cranio sacraal en osteopathie zijn gewoon te soft om iets te doen is mijn ervaring. Je kunt het 1 keer proberen, geen verschil, dan niet meer gaan. Het zijn van die dingen die je probeert en als er niet direct resultaat is kun je het weer aan de kant zetten. In jouw geval zou ik inderdaad 1 afspraak maken en dan wil je ook direct resultaat zien. Zoek dan wel eentje met goede referenties (en referenties waarbij mensen zeggen dat het na 1 keer al helpt).
Ik zou in fysotherapie eerder geloven. Het rare is ook dat die vaak goedkoper zijn per uur dan die therapeuten. Maar goed, 1 sessie zal een 75 euro kosten gok ik zo. Als het werkt, dan is het mooi, anders heb je 'slechts' 75 euro weggegooid. Ik zou het dus niet meerdere keren proberen.
En hier ligt sta ook een grote verantwoordelijkheid bij jezelf. Als je naar zo therapeut op zoek bent dan moet je er eerst in verdiepen oa of er een beroeps vereniging is en wat de eisen zijn om hier bij aan te sluiten. En dan is het bv goed om te kijken of de websue van de therapeut of die bij een beroeps vereniging aangesloten is wat voor vooropleiding etc. Dan kan je al de goede uitzoeken. En hoeveel behandelingen is ook echt aan jezelf .
En wat je schrijft als jij dat ding wilt houden dan houdt je hem gewoon. Helaas werkt het zo niet en heb heb je hierin weinig te eisen. Er zijn gewoon protocollen wanneer iets werkt en wanneer niet (voldoende)
Voldoe je hier niet aan dan is het gewoon helaas dikke Pech en wordt de vervolg operatie die nodig is niet gedaan en dus ook niet vergoed door je verzekering.
Hoop ik natuurlijk voor ts dat het met een ander programma als nog goed gaat werken.
Maar hoe simpel jij het brengt is het echt niet.
Heb jij sowieso een apart beeld van de gezondheidszorg dat heb ik al vaker gelezen .
Het is niet altijd Als je maar hard genoeg schreeuwt dat ze doen wat jij wilt (gelukkig !!!)