Ik was Wanda en Sunflower vergeten Maar verder missen Indigo, Blossom RS en Leo RS nog.
Anoniem
Geplaatst: 26-05-20 15:47
Ik ben gek op de Argussen
Mijn pakket uit Italië is nu al binnen. Hij is echt geweldig. Zou ik dan nu een keer voor eventjes stashified zijn? (vast niet)
Ik heb ook een lijstje op mijn telefoon met alle doeken, anders vergeet ik ze inderdaad
Edit:
WW Stocki Summer Twilight 6 WW GF I Wanna dance 7 PN Black Velvet Kiss 7 TT La Prairie Vanilla Sky 5 Yaro Pussycat 7 AP Leopard Mania 6 AP Argus Ö 6 WAW Mixite Blues 7 Tula ringsling LF Brown Pyrope ringsling Neko baby Inanna full b Neko toddler Alba full b
En momenteel heb ik er 3 hier op reis en zijn er 2 van mij op reis bij anderen!
Ik heb me ook maar bij de FB-groep Draagliefde aangemeld. Slecht idee Hier komen ook al zoveel mooie doeken voorbij. Ééntje mag ik er nog uitzoeken van mezelf.
Kom maar gauw een keertje langs Moon, ik verpest je wel
Duc_je
Geplaatst: 27-05-20 14:05
Als ik dat zo lees is het maar goed dat ik geen FB heb Ik kan nog steeds geen keuze maken voor een doek voor de baby straks half september. Er is zoveel!
manonutjuh
Geplaatst: 27-05-20 14:09
Britt schreef:
Pas op hoor, ze doet het echt, ik spreek uit ervaring
Anoniem
Geplaatst: 27-05-20 14:41
manonutjuh schreef:
Britt schreef:
Pas op hoor, ze doet het echt, ik spreek uit ervaring
Hahaha het is sowieso leuk om Moon weer eens te zien, we kennen elkaar al van jaaaaaren geleden. Maar heb geen idee meer eigenlijk wanneer we elkaar voor het laatst gezien hebben!
De eerste keer dat we elkaar gezien hebben, was bij die excursie naar het paardencrematorium toch? Ik vrees dat de laatste keer is geweest toen Elin nog leefde en jij nog geen mama was. Het zou zomaar 5/6 jaar geleden kunnen zijn Maar goed, ik woon dan ook al jaren geen dorp verderop meer.
@Marit: in ieder geval iets "zomers" waarin ik niet te snel begin te zweten en wat sterk genoeg is om een baby van >9 kilo goed te kunnen dragen. Hier gelukkig geen last van m'n bekken, wel van m'n rug (hoofdzakelijk door ons bed waarschijnlijk, dus daar komt nog iets nieuws voor in de plaats), dus wellicht moet ik me ook maar eens laten informeren over andere draagtechnieken dan de "Wickelkreuztrage".