Hallo ik zou graag wat advies van jullie willen. Im graag nu al 6 weken nonstop gellak. Ik doe het bij mijzelf en haal het er na 2 weken vanaf. Nu zijn ze voor mij al heel lang. De nagels komen iete over mijn vingertoppen. Nu wil ik deze lengte houden maar hebben jullie tips tegen het afbreken? Ben daar zo bang voor haha
Netjes Waarmee raak je zoveel tijd kwijt dan? Ik zet een nieuwe set gp over het algemeen in 45/50 min, afhankelijk wat de klant wil (incl verwijderen met de frees)
Het verwijderen en vijlen van de nagels ben ik altijd wel even mee bezig. Vind het lastig om te zien of ze gelijk zijn gevijld. En ook het lakken gaat nog niet super snel.
Shenavallie
Geplaatst: 30-11-18 09:16
LadyMadonna schreef:
Ik volg je wel hoor, ik heb het ook eigenlijk alleen bij haar. Ze is ook nog vrij beweeglijk, maakt het ook niet makkelijker
Dat had ik steeds bij mijn moeder, omdat ze ongecontroleerd bleef trillen met haar handen (reactie van haar ziekte en medicatie). Gelukkig gaat de nagellak er na een dag of 1, 2 vanzelf weer af door het huidvet, maar het liefst zou je ze gelijk goed willen doen. Overmacht, kun je niets aan doen. Ik denk dat veel mensen met onrustige handen maar wat blij zijn dat er iemand is die hun nagels evengoed willen doen en daar ook gewoon voor willen betalen.
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-18 15:21
Voor het eerst een babyboom gemaakt dmv aeropuffing. Nog niet volledig naar m’n zin, maar voor een eerste keer ben ik er blij mee
Wat mooi LadyMadonna! ik vind babyboom zo met lekker veel wit veel mooier dan die naturel niks kleur hoe ze het vaak maken leuk zo met die glitters!! Inspiratie voor kerst!
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-18 17:15
Ja, ik vind dit ook wel mooi, vind alleen de overgang nog wat te hard naar m’n zin
Ja ach ik vind het niet heel storend, contrast lijkt ook groter door de kleurverschillen. Als het wat uitgroeit lijkt het ook alweer anders
Libiris
Geplaatst: 30-11-18 22:17
leuk met dat goud op het rood Welmoed! Je schoonmoeder zal er wel blij mee zijn!
LM leuk die babyboom en idd mag een wat rustiger overgang hebben, maar voor de eerste keer erg leuk! Ik heb dat ook laatst gekocht, maar nog niet gebruikt, binnenkort ook maar eens proberen. Ik heb nog nooit babyboom geprobeerd, wil t een keer met acryl proberen
ik heb zojuist french gezet...pfff weer ff wennen 4 uur over gedaan. Maar was ook gezellig dus dat kost ook tijd
dit is mijn set, heb nog wel wat dingetjes na de foto bijgewerkt...
Laatst bijgewerkt door Libiris op 30-11-18 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Oooh ik ontdek dit topic nu pas! Heb gister nog meerdere kleurtjes gekocht. Ik heb zelf sterke en snel groeiende nagels van mijzelf, dus dat scheelt. Ik vind de vorm van libiris haar nagels heel mooi. Ik probeer al een tijdje mijn nagels in dsze vorm te vijlen, maar ze worden vaak of te puntig of te ovaal
Ik heb gewoon bijna 2 gelijke kleuren in huis zie ik... zonde haha
Libiris
Geplaatst: 30-11-18 22:51
vec schreef:
Wow heel erg mooi!!!
dankje!
Muntdrop ik vind dat ook het moeilijkste en elke keer als ik het van een andere kant bekijk, bevalt t mij niet helemaal
herken mij helemaal in jouw berichtje!
Libiris
Geplaatst: 30-11-18 22:51
vec schreef:
van Pink? ik heb een dubbele kleur...
muntdrop
Geplaatst: 30-11-18 22:54
Ik vind ze echt heel mooi hoor! Vind het sowieso de mooiste nagelvorm persoonlijk, ben niet zo van die rechte.
Weet iemand hier misschien een fijne site waar ik losse glitters kan bestellen? Liefst ergens in nl waarbij de glitters ook fijn verpakt zijn (niet dat de helft al uit het potje is gevlogen wanneer ze aankomen )
Anoniem
Geplaatst: 30-11-18 22:55
Libiris schreef:
vec schreef: