Hartverscheurend... wil jullie heel veel kracht wensen! Vind het zo knap hoe je ermee omgaat!
Percy
Geplaatst: 09-02-19 00:04
Ik hoop zo dat jullie nog wat goede tijd krijgen met zijn drietjes. Dat gun ik jullie zo hard.
esje01
Geplaatst: 09-02-19 00:06
Knap hoe dat je dit deelt. Ik herken het proces. Samen leven naar het einde. Het is immens zwaar. Maar ook hopelijk een tijd waar je straks op een goede manier op terug kan kijken. You only live once Wrong ......you only die once. Maar hoe definitief het afscheid ook lijkt in de herinneringen en de kleine dingen blijf je bij elkaar.
Ik heb zoveel respect voor jullie, en hoe raar het ook klink, geniet hiervan. Geniet van alles wat je met elkaar kunt regelen, wees blij met alles waar je nog samen de regie over kunt hebben, het wordt zo waardevol als je lief er straks niet meer is. Diepe buiging voor jullie. En hoe graag had ik jullie een andere toekomst samen gegund. Heel veel sterkte.
Zo heftig, hard en hartverscheurend dit. En dat stomme geregel met een begrafenisondernemer... maar het moet. Zo oneerlijk. Onwijs veel sterkte en ik hoop dat jullie zoveel mogelijk pijnvrij een fijne herinnering kunnen maken bij de ballentent.
Wat erg dat hij zo hard achteruit gaat en ook al zoveel pijn heeft. En dan al die dingen die je geregeld wilt hebben, maar aan de andere kant nog helemaal niet mee bezig wilt zijn.
Hopelijk vandaag een goede dag en kunnen jullie nog met zijn drietjes even genieten in de ballentent
Wat gaat het in een keer snel... Ik hoop dat er een klein wondertje is waardoor hij toch nog even wat opkrabbelt en jullie nog een klein beetje meer tijd hebben met zijn 3en. Veel sterkte
Tosadog
Geplaatst: 09-02-19 16:20
Ik lees regelmatig je updates en vind het zo dapper dat je het allemaal hier plaatst..we leven natuurlijk allemaal mee maar totdat je zoiets daadwerkelijk overkomt hebben wij geen idee waar je emotioneel ook allemaal doorheen moet. Vreselijk dat het einde zo snel in zicht komt, ik had gehoopt dat jullie meer "goede" tijd samen zouden hebben. Veel sterkte voor de komende tijd en diep respect voor jullie allemaal.
Wat gaat het opeens allemaal hard meid. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en neem alle tijd met zijn drieën die je samen kunt zijn.
Sterkte
Figo88
Geplaatst: 10-02-19 10:41
Jeetje meis.. Ook ik ben hier echt stil van en heb tranen in mijn ogen.. Het is echt hartverscheurend waar jullie doorheen moeten.. Ik hoop ook echt dat jullie nog wat langer de tijd krijgen met elkaar, maar dat vooral de kwaliteit van die tijd nog redelijk/goed is. Helaas kan ik niks anders dan je een hele dikke virtuele knuffel geven en ontzettend veel sterkte en kracht wensen
ach Angelique... wat een verdriet,het gaat nu ineens zo hard , je bent ook zo machteloos...
wat verschrikkelijk... echt ik heb het met jullie te doen.
Ik kan niet anders zeggen als geniet van elkaar , en van de tijd die jullie nog gegund is , ik hoop dat ze de pijn onder controle kunnen krijgen ,zodat de laatste tijd voor Wolter toch nog leefbaar wordt .
hee ts...hoe is het? Ik hoop dat jullie een beetje een goed weekend hebben gehad. Hebben jullie de gesprekken nu gehad met de begrafenisondernemer etc? Hoe gaat het met je kleine moppie? Heeft ie door wat er gebeurd?