Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieszje schreef:Goed bezig Romeo2007!
Kon ik na werk maar zo snel in de sportschool staan, lijkt me ideaal
Vandaag een rustdagje (nouja rust heb huiswerk)
Morgenavond wil ik weer lekker sporten, weet nog niet of ik kracht ga doen..
Heb nogal een spierpijn in mijn gluteus maximus..
(In het latijns klinkt het wat netter)
LadyMadonna schreef:Dat-was-best-zwaar.....
![]()
Proefles spinning... vooral de staande stukken vind ik erg moeilijk vol te houden, maar Hey, heb een conditie van 0.0
MuSLi schreef:Wel leuk dat je gegaan bent!Hoe vond je het verder?
Ik ga twee keer per week naar spinning. En fiets daarnaast ook regelmatig (racefiets/mountainbike)
Een voordeel LM, je bouwt heel snel op hoor..
EllaBellaah schreef:Ik heb vanmorgen een virtuele groepsles gedaan. Het was een 'fit' les, we hadden voor beginners niveau gekozen en waren allebei volledig uitgeput daarnavriendin van me heeft hem niet eens af kunnen maken en het was maar een half uur. We hebben nog veel werk te doen dus
Dat wordt spierpijn!
Romeo2007 schreef:Zo vandaag weer lekker getraind.
Gewerkt tot iets voor 16.30 uur. Daarna direct omgekleed en stond om 16.40 op de loopband. Kwartiertje cardio gedaan, daarna legg press, squat, biloefeningen met de cable, vrije squat en borst oefeningen gedaan. Daarna nog even cardio. Was rond 6 uur weer klaar.
Net nog even zonnebanken gepakt en Eiwitshake gedronken. Zo lekker eten.
Iemand anders nog getraind?
Morgenavond Mn paard doen en denk ik geen tijd om te trainen.
Lieszje schreef:Goed bezig Romeo2007!
Kon ik na werk maar zo snel in de sportschool staan, lijkt me ideaal
Vandaag een rustdagje (nouja rust heb huiswerk)
Morgenavond wil ik weer lekker sporten, weet nog niet of ik kracht ga doen..
Heb nogal een spierpijn in mijn gluteus maximus..
(In het latijns klinkt het wat netter)
Supervixen schreef:Zeker, ook meteen na het werk door naar de sportschool. 45 min krachttraining bovenlijf en 15 min variotrainer. Ging lekker! Morgen rustdag, woensdag kracht bovenlijf en er staat 7km hardlopen op het programma. Ligt aan het weer of ik dat buiten doe of op de loopband.
Brittjuh97 schreef:Wat is iedereen goed bezig!
Ik ben ondertussen 4 weken bezig met pt en mn trainer wilt alles elke week weer zwaarder maken omdat ik het 'te makkelijk' oppak![]()
Heb mijn doel al behaald, want ik ben sinds 2,5 week pijnvrij![]()
![]()
tuurlijk voel af en toe mn schouder en pols nog wel. maar begin het gevoel te krijgen dat ik weer kracht heb en t is geen pijn pijn meer
Dus ik heb weer nieuwe doelen gesteld.
Binnen 3 maanden weer op t paard kunnen en trainen ( rij nu wel maar niet trainen..)
en Binnen 6 maanden weer wedstrijden kunnen rijden
Romeo2007 schreef:loez schreef:Even een vraagje voor de dames die een schema hebben op spieren op te bouwen.
Waaruit bestaat jullie schema?
Ik train altijd met split schema maar wil graag een nieuw schema maken voor mezelf om er meer uit te kunnen halen
Ik begrijp je vraag ook niet precies. Wat wil je graag weten?
annikeee19 schreef:Ik ben vanochtend voor het eerst geweest