Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urona447 schreef:Ik ga helemaal stuk om die opmerking van Ayasha !Veel mensen willen aan het plaatje voldoen dat het moederschap altijd geweldig is, dat begint al in de zwangersschap. Ik heb elke dag meer dan 20 keer over gegeven en was letterlijk aan het overleven, daarna kwam ik voor 1 maand in het ziekenhuis wegens te hoge bloeddruk en had ik verplichte bedrust voor 1 maand. Maar wat er ook gebeurd volgens de maatschappij zit elke vrouw gedwongen op een roze wolk. Als ik vertelde dat het eerder een zwarte donderwolk was moest ik niet zo negatief doen.
lieveli schreef:bruintje123 schreef:Maar goed ik begrijp moeders eigenlijk nooit, dat zal het wel zijn, wie wil er nou een jank kind voor de rest van zijn leven
Mijn zwangerschap of moederschap staat hier buiten. Ik vind dat wat jij doet, afgeven op mensen met geld (met hun nieuwe auto etc), benadrukken dat jullie niet van die mensen zijn die alles moeten hebben, afgunstig overkomt. Maar dat is verder vreselijk offtopic, ik vind het gewoon apart en mijn makke is dan dat ik in de verdediging schiet, helemaal niet handig ook.
laetitia schreef:Vind het ook niet kunnen om het te filmen hoor, maar in deze tijd weet je dus echt nooit of je wel of niet gefilmd wordt.
Ben zelf ook menig keer ongevraagd met paard op de foto gezet als ik in het bos aan het rijden was. Je ziet ze al naar hun broekzak grijpen en hop snel even een kiekjeen verder wandelen.
laetitia schreef:@ ayasha: nee natuurlijk niet. Ik zou zelf geen filmpje maken van zo'n kind. Maar op youtube zijn ze zo te vinden...
En ik wilde de sfeer weer wat luchtiger maken in het topic, maar denk dat dit niet de juiste manier is geweest...snap wel wat je bedoelt namelijk
laetitia schreef:@ Jessix, nou inderdaad. Laatst zei iemand tegen me "met 40 kan ook nog hoor" (ben 40).
Alsof dat kind daar op zit te wachten...en daarnaast word je blijkbaar zo gepust om kinderen te willen dat men zelfs over een leeftijdsgrens wilt gaan waarbij het niet meer verstandig is om eraan te beginnen.
bruintje123 schreef:Zondagmiddag macDonalds doet dat ook prima
Lieveli, hoe kan jij nog zwanger zijn geraakt eigenlijk? Want de ballenbak van de ikea was ook wel echt een voorbeeld van dat je zeker ging weten nooit kinderen te willen![]()
![]()