Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marlonFloris schreef:Heb de loreal true match foundation gehaald in rose beige nr 3. En hij brengt echt super fijn aan! Hij is alleen echt te donker voor mij![]()
Nu zit ik met 2 flesjes waarvan eruit 1, 1 pompje uit is, iemand hier die hem over wil nemen uiteraard ook voor de helft
De andere ga ik maandag wel ruilen maar met die wie open is gaat dat natuurlijk niet.
Op mijn hand kwam de kleur echt exact overeen.![]()
[ [url=m/NFQCH2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2Kwi7E.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:marlonFloris schreef:Heb de loreal true match foundation gehaald in rose beige nr 3. En hij brengt echt super fijn aan! Hij is alleen echt te donker voor mij![]()
Nu zit ik met 2 flesjes waarvan eruit 1, 1 pompje uit is, iemand hier die hem over wil nemen uiteraard ook voor de helft
De andere ga ik maandag wel ruilen maar met die wie open is gaat dat natuurlijk niet.
Een tip: bij foundation testen, kun je het beter in je hals swatchen. Je handen zijn namelijk vaak een heel andere kleur dan je hals/gezicht/buste. Als je hem in de hals niet meer ziet, is het de perfecte kleur voor je. Dan krijg je geen rare masker effecten.
Citaat:Heb de loreal true match foundation gehaald in rose beige nr 3. En hij brengt echt super fijn aan! Hij is alleen echt te donker voor mij![]()
Citaat:Een tip: bij foundation testen, kun je het beter in je hals swatchen. Je handen zijn namelijk vaak een heel andere kleur dan je hals/gezicht/buste. Als je hem in de hals niet meer ziet, is het de perfecte kleur voor je. Dan krijg je geen rare masker effecten.
Mondy schreef:Zeg shizzHeb je t zwarte nog gezien
Melati_vS schreef:Vandaag ook weer een look gemaakt, twee weken lang niks op m'n hoofd gehad want het leek wel een krater met al die droge plekken![]()
Deze week het Too Faced palette van Anc binnen gekregen en wat ben ik er blij mee en hij ruikt ook zo goddelijk![]()
Vandaag voor een rustige ooglook gegaan en gebruikt gemaakt van het Too Faced palette.
Helaas zit m'n foundation slechter dan slecht vandaag![]()
[ [url=m/Df6Uop.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TuPiq5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shiz, Elke en Mondy wat staan die donkere lippen jullie ontzettend gaaf!
LadyMadonna schreef:Sorry dat ik niet verder kom dan mooi, wauw, gaaf, etc... maar t zou raar staan als ik jullie zou gaan adviseren
Cinnepin schreef:Zo jij bent wel creatief Fenrir, waar heb je dat geleerd? Prachtig! Ik zou het zelf niet als dagelijks make-up gebruiken, maar met een feestje of fotoshoot te mooi gewoon!!
velvetblack schreef:Echt prachtig fenrir!! Doet me denken aan een indische trouwjurk. Die gebruiken vaak ook groen en goud. Echt prachtig! Was benieuwd geweest naar een totale look hiermee! Je skills zijn echt ontzettend goed.
Twig is inderdaad mooi met Soar! Ook met Dervishhet prolongwear potloodje in anticipation of in control zijn er ook mooi bij, maar deze zijn iets anders van kleur.
linoleum schreef:Bente, welke groen is dat op je ogen? Die is echt prachtig.