[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:09

Thanks Friem, ga ze eens bestellen!

Sharmila, doe ik inderdaad normaal ook onder de wenkies alleen ze zijn een ware hel op het moment en ik kan er niet tegen als ik door de concealer mijn haartjes nog zie. _O- Volgende week worden ze weer getemd dus dan zal het er weer top uit zien. :D Waterlijn zal ik eens voor kijken, doe ik eigenlijk nooit dus wie weet staat het wel leuk. :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:48

Superleuk die rainbow look Shizzel :)!

En Linoleum, wauw echt zo mooi die look en wat kom jij goed weg met die lipstick zeg!

Ik heb de starters kit oogschaduw kwasten van real techniques gekocht :) iemand hier ervaringen mee? Zag ze liggen bij onze etos dus dacht toch eens proberen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:53

Ik heb 'm en is mijn favoriet! De deluxe crease brush is geweldig om in de crease mee te blenden en aan te brengen! Brow brush gebruikte ik met mijn browpowder ook altijd en de accent brush voor concealer bij mijn wing/wenkbrauwen. Enige die ik minder gebruik is de base shadow brush maar die is niet slecht, gewoon niet helemaal mijn ding. :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 00:19

Ik gebruik een fan brush voor het aanbrengen van highlighter. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 01:58

Heb eindelijk de tijd gehad om Nikkie en Jeffree's highlight videos te kijken... dat bracht me bij een punt. Ik begin misselijk te worden als ik zie hoeveel Jeffree (en andere beauty youtubers) op hun gezicht sprayen, ik zie de euro's al op m'n gezicht knallen als ik zo vaak weer 'n nieuwe moet kopen.... :=

Voor iedereen die settingspray gebruikt dus de vraag: hoeveel sprayen jullie? _O-

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 02:02

Ik gebruik eigenlijk helemaal geen setting spray en met de juiste producten ziet het er na een dag nog hetzelfde uit.. waarvoor dient een setting spray?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 02:33

Geluksvogel. _O- _O- Settingspray is voornamelijk om smelten en smudgen van make up te voorkomen en je hebt er ook die je make up mat laten uitzien en zo. :) Ik heb het bijvoorbeeld echt nodig want anders heb ik aan het eind van de dag geen foundation meer op mijn hoofd zitten. _O- Ik doe het ook echt alleen in een X en T vorm (dus 4x een streep eigenlijk) maar als ik zie wat hun over hun gezicht sprayen... pfoe.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 03:17

Ik spray twee keer: 1x links en 1x rechts en voor het stappen en op deze warme dagen is een 3e of 4e keer ook wel lekker verfrissend :j

*kruipt weer onder meelees-steen*

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 03:29

Ik doe 3/4 keer :j
Zonder setting spray is het voor mij ook echt geen doen, is geen makeup meer af te halen dan. Met setting spray heb ik nog Foundation om te verwijderen, enige waar ik nog steeds mee struggle is mn oogschaduw. Heb echt al veel oogschaduwbasis geprobeerd maar alles verdwijnt als sneeuw voor de zon.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 08:27

Ik moet eigenlijk wel een setting spray hebben, aan t eind van de dag is m'n highlighter namelijk weg en m'n ogen smudgen soms.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 08:57

*steekt vinger op*
Schuldig!

Ik spray me net zo onder als Nikki en Jeffree :=

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:27

Ik heb geen setting spray, alleen de mac prep n prime maar die doe ik 3x ongeveer
Nikkie sprayde wel meer dan normaal zei ze in de video :)

Murthul: heb je paintpot al geprobeerd?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:33

Ik spray 3x, dus 3x op dat pompje drukken. En dan van boven naar beneden zegmaar. Van links naar rechts.
Die vloggers spuiten zoveel, omdat hun make up anders mega erg erop ligt. Hun smeren echt liters foundation, contour en highlight etc erop, dus die spray hebben ze wel nodig 8)7 sowieso zijn hun van dichtbij volgens mij echt een cakeje

Ik zou die look van shizzle juist niet te strak maken. Dit is lekker zomers, losjes en speels.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:02

Helemaal geen spray :D Heb het niet eens..

Ietwat teleurgesteld over de Cheek pop blushes van Clinique. Prachtig hoor, maar wat klein :oo
Dan toch echt liever MAC :+

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:30

Ik had eerst ook geen spray. Maar heb bij de etos voor een paar euro hun huismerk spray gehaald en ik moet zeggen, het werkt echt heeel goed. Het blijft zoveel beter zitten gewoon en het ruikt ook nog eens heerlijk dus dan ben ik meteen van die muffige make up geur af.
Ik ben fan inmiddels :j

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:34

Ik heb die van UD besteld, ben erg benieuwd naar hoe dat bevalt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:43

Mijn favoriet is All Nighter van UD, maar die is al tijden uitverkocht.
MAC Fix + vind ik ook fijn, maar toen ik die wilde kopen, was hij ook op -O-

Dus nu maar als noodoplossing de vitamine e van The Body Shop :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:54

Ik hoor altijd goede dingen over de setting sprays van UD, maar de All Nighter is idd altijd uitverkocht. Toen ik zag dat ze de 'Chill' versie hadden ben ik voor die gegaan. Leek me met mijn 24/7 zweethoofd en droge huidje wel een goede voor mij. Ik ontvang 'm dinsdag, dus ben benieuwd. Heb ook de Fix+ spray gehad, maar ben die op magische wijze verloren bij mijn vriend thuis. Die deed vooral alleen de make-up wat mooier laten zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:57

DnT _O- _O- Ga jij snel door een busje heen of valt dat wel mee?

Djilna, viel hij zo tegen?

Ik vind die make up geur juist heerlijk. _O- Vooral die van MAC foundation, hmm. <3

velvetblack schreef:
Ik spray 3x, dus 3x op dat pompje drukken. En dan van boven naar beneden zegmaar. Van links naar rechts.
Die vloggers spuiten zoveel, omdat hun make up anders mega erg erop ligt. Hun smeren echt liters foundation, contour en highlight etc erop, dus die spray hebben ze wel nodig 8)7 sowieso zijn hun van dichtbij volgens mij echt een cakeje

Ik zou die look van shizzle juist niet te strak maken. Dit is lekker zomers, losjes en speels.

Ah, vandaar. Ik krijg zowaar een hartaanval wat zij erop sprayen. -O-

Die van Urban Decay ben ik zooo blij mee, heb de All Nighter en dat is hemels. Heb nu de travelsize van de de-slick erbij, ben benieuwd hoe die gaat zijn. Om maar te bewijzen hoe goed mijn settingspray is: gister om 12 uur mijn make up gedaan, ben om 5 uur 's nachts in slaap gevallen en alles zit er nog steeds goed op, zelfs oogschaduw zit nog geweldig. :') Ik ga het er zo maar eens afhalen want dat was niet de bedoeling om het op te laten. _O-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-06-16 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:00

Suus___ schreef:
Ik heb geen setting spray, alleen de mac prep n prime maar die doe ik 3x ongeveer
Nikkie sprayde wel meer dan normaal zei ze in de video :)

Murthul: heb je paintpot al geprobeerd?

Paintpot is een van de weinige die ik nog niet geprobeerd heb, maar nog wel op mn to try lijstje staat. als die niet meewerkt weet ik het ook niet meer :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:08

Shizzel, ja maar 3,5gram. En kost wel 25 euro. Nou ja nu had ik met 15% korting, maar vindt het prijzig voor zo'n kleine blush..

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:20

Hallo ik zou hier graag mee willen kletsen, ik ben een noob qua make-up (behalve mascara enzo) en zou graag willen experimenteren met make up dus ik hoop dat ik hier de juiste tips en tricks kan vinden. :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:34

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:56

Moet eerlijk bekennen dat ik soms ook een beetje over de top kan gaan met mijn fix+. Oeps.....

Ik heb mijn nieuwe lipstick op van Jeffree!!! Mooie look gemaakt met mijn Vice reloaded ook gelijk.

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 13:00

Djilna schreef:
Shizzel, ja maar 3,5gram. En kost wel 25 euro. Nou ja nu had ik met 15% korting, maar vindt het prijzig voor zo'n kleine blush..

Oh wauw... en het is nou ook niet echt een blush die je leven veranderen zal of wel? -O-

fjordjes, welkom!

Jodie _/-\o_ _/-\o_

Mooi hoor Sharmila :)