Kreeg vandaag van mn instructrice de opmerking dat ik te slank voor mn zadel wordt
wat n ellende hè
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat n ellende hè

)
). Ik ben al meer krachttraining gaat doen maar ik heb een beetje het idee dat het helemaal stil staat. Als ik weer low carb zou gaan eten wordt dat laatste vetrolletje waarschijnlijk wel aangesproken maar kan dat wel in combinatie met krachttraining? En ik ben bang daardoor ook weer in gewicht omlaag te gaan...
ILoveJip schreef:@Melanie_92 Krijg je voldoende eiwitten binnen voor de hoeveelheid dat je kracht traint? Eiwitten zijn bouwstenen die nodig zijn voor de spieren, misschien dat je hier iets in kunt veranderen. Ik zou zeker niet gaan 'diëten', gezien je gewicht.
Hoeveel train je in één week en hoe zwaar is deze training? Wanneer je net begint kun je per spiergroep 12 - 15 herhalingen doen, 2 - 3 series, 60 seconden rust ertussen, 2 tot 3 keer per week.
Tango1979 schreef:@melanie klinkt alsof je niet moet afvallen maar wel je vetpercentage iets omlaag wil? Dan zou ik denken niet teveel cardio maar kracht trainen. Vooral niet te laag in kcal gaan en wat ILJ zegt: goed naar je eiwitten kijken.
. Weet ook eigenlijk niet wat een goede calorie inname voor mij zou zijn, ik kom nu meestal op de 13-1500 calorieën denk ik.
Ik weeg er zelf niet te veel aan, voel mij beter en fitter. Als ik meer zou afvallen zou ik in de gevarenzone komen, heb daar wel om moeten lachen want dat is absoluut niet aan mij te zien maar goed.
maar het lukt jou vast ook wel
Supermotiverend om me te blijven inzetten voor die anatomie, ik ga er wel komen! 
tuurlijk ik eet niet elke dag 3 zakken chips en 5 chocolade repen. Maar helemaal niet ongezond eten en alleen maar gezond eten en sporten dat hou ik nog geen week vol. Is dit erg? heeft dit negatief effect op het sporten?
Ik heb het zelfde haha. Lees wel mee maar zo druk dat ik weinig meer reageert heb.