Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladyloe schreef:Waarom doe je het niet zelf?
Ik ben ook met 1,6 begonnen en heb nu 8mm. Ik ga niet groter. Vind dit mooi zo.
xZiva_ schreef:Even een vraagje, misschien weten jullie het antwoord.
Ik heb mijn rook nu een aantal maanden, en vandeweek zaten er opeens veel kortjes aan de onderkant. Ik heb het goed laten weken in een zout/tea tree badje en toen kon ik alles goed weghalen. Daarna bleef er steeds licht rood vocht uit komen (wondvocht?) En gister kwam er opeens helder bloed uit, en aan mijn oor te zien vannacht weer
Mijn piercer zei dat dat normaal is en dat ze dat zelf soms ook heeft bij haar rook als ze er te lang op gelegen heeft..
Maar bloed lijkt me toch niet normaal eigenlijk![]()
x_tamara1b schreef:Ik heb dat ook heel lang gehad bij mijn rook! Ik heb weken lang elke dag met water en zeezout schoongemaakt en toen bleef het lelijk, dik en 'open'. Juist toen ik er helemaal niks meer aan deed is hij normaal geworden en ik heb er nooit geen last meer van gehad
Enjoyx2 schreef:x_tamara1b schreef:Ik heb dat ook heel lang gehad bij mijn rook! Ik heb weken lang elke dag met water en zeezout schoongemaakt en toen bleef het lelijk, dik en 'open'. Juist toen ik er helemaal niks meer aan deed is hij normaal geworden en ik heb er nooit geen last meer van gehad
Ohhh okee
Hebben jullie miss ook tips om er vanaf te blijven? Ik ben steeds geneigd om te korstjes eraf te krabben... :S
xZiva_ schreef:De litha methode werkt dus helaas niet bij mij![]()
Nu dus begonnen met tea tree olie en ik merk dat het al ietsje rustiger is gelukkig![]()
Kijken of ik vanavond van werk iets van zoutoplossing mee kan krijgen