Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:DideH schreef:Was je een sprintje aan het trekken dan ofzo? Of dat ook nieteens?
Ik nam een doorloopbal. Vraag me ook echt niet hoe ik dit voor elkaar kreeg.moesten met z’n 3en 25 doorlopers scoren en bij een van de laatsten was het pang. Echt bijzonder. Voelt nu als enorme spierpijn.
Flying_Angel schreef:Die waren onderdeel van de warming-up haha! Ja, zaterdag wedstrijd idd. Hopelijk is het dan over.
Jij ook hè? Tegen wie spelen jullie?
Flying_Angel schreef:Hier helaas verloren met 12-16. Ons vak draaide in begin van geen kant. Onduidelijk en twee heren als kip zonder kop. Te weinig gecommuniceerd. Op gegeven moment in de 2e helft werd ik gewisseld, nou helemaal prima. Iedereen zei wel huh waaromvervolgens moest ik in het andere vak erin om aanvallend wat te betekenen, maar dat is echt niet aan mij besteed
heb wel de 2-4 gescoord en heb twee keer verdedigd meegekregen, ik krijg dat echt nooit
Flying_Angel schreef:Gefeliciteerd met de punten! Hoe is het met je knieën? Echt een lange dag inderdaad.
Nou de laatste zaalwedstrijd speelden we tegen hen, dat was de enige die we op het veld verloren hadden. Nu dezelfde, maar dan nog wel wat meer jongere spelers erbij. Maar al met al was het best een makke wedstrijd, die we gewoon hadden moeten uitspelen. We gaven in ons vak ook aan dat wij als dames in de punt wilden. Zegt de heer ja, maar dan moet er wat gebeuren. Maar dat hoefde niet. 1 dame van ons hoefde maar één beweging naar binnen te maken en ze gingen vol op haar waardoor ik gelijk vrij sta. Daar was verder weinig actie voor nodig. Maar heren waren echt spring in het veld, maar hadden gewoon mak korfbal moeten spelen, dan hadden we kunnen winnen.
Flying_Angel schreef:Coach hebben we niet echt. Een geblesseerde speler deed het nu.
Gelukkig van je knieën, echt ellende dat het steeds weer openbarst.