Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beauty26 schreef:Ik voel me echt een slechte moeder maar ik moet me zelf echt goed beheersen om mijn zoontje van 2,5 niet aan te vliegen. Hij vertikt t soms om z'n avond eten te eten of loopt ermee te spelen. Ik kan dan echt woest worden en moet dan wat anders gaan doen anders flip ik serieus. Dit kan ik gelukkig nog controleren maar sinds ik bezig ben met de therapie en alles dus weer opgerakeld word ben ik weer extreem prikkelbaar.![]()
Wie herkent dit? Hoe ga je hiermee om?
Beauty26 schreef:Iedereen bedankt voor de lieve reacties.
Janneke: wat bedoel je? ( bordje voor beer neerzetten?) T is goed te weten dat t de leeftijd eigenlijk ook een beetje is, maar t is zo frustrerend... dan denken ik, pff sta niet voor Jan met korte achternaam in de keuken...
coldsummers schreef:Knert, nee ik vind het zeker niet gek hoor, maar ik kan er zo slecht tegen en ik voel me ontzettend schuldig.
Beauty: Ja, ik voel mij altijd heel erg schuldig en ga extra sporten en de volgende dag minder eten. Waarom ik mij zo schuldig voel, weet ik eerlijk gezegd niet echt.
Dreamy schreef:Mag ik vragen hoe jullie slapen? Ik word standaard na een uur of 4 a 5 wakker en ik weet niet of dat hiermee te maken heeft. Het is heel frustrerend en helpt niet bepaald mee momenteel.
Voel me de hele dag moe hierdoor, maar op de dag slapen durf ik niet omdat ik dan bang ben ‘s nachts helemaal niet meer te slapen. Heb al wat pilletjes geprobeerd, maar niks helpt