Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nagini schreef:Ach beter ben je bereid op het ergste, ja toch..
Ik vond m'n voet nog altijd het ergste.. en ik heb m'n ribben en m'n rug..
Haha zo erg zelfs dat ik m'n voet eigenlijk niet wéér wil bijwerken, vond namelijk het bijwerken toen al nóg erger aanvoelen dan het daadwerkelijk zetten.
Wellicht is het de kleur, maar godsamme.. die voet. Hahah nooit weer.
Nouja.. nooit. Tenzij ik de moed vind om 'm bij te werken.
lieveli schreef:Tof! Staat het voor iets?
Die van mij staat er ook op, klein halfuurtje werk. Over 3 weken bijwerken. Mijn pols werd heel spastisch van de naald![]()
[ Afbeelding ]
bontebonte schreef:lieveli schreef:Tof! Staat het voor iets?
Die van mij staat er ook op, klein halfuurtje werk. Over 3 weken bijwerken. Mijn pols werd heel spastisch van de naald![]()
[ Afbeelding ]
wat een gaaf ontwerp ! hoe heet deze style ?
Reusje0504 schreef:Ik heb mijn tattoo ook in thailand laten zetten. Op tripadvisor ervaringen gezocht en verschillende shops bezocht. Ik heb mijn tattoo met bamboo style laten zetten. Dat geneest sneller en zou minder pijnlijk zijn. Ik ben er onwijs blij mee en hij is strak en goed gezet!!
amandananana schreef:_Dominique schreef:Ik kom binnen vallen! Ik ga binnenkort naar Thailand en wil daar graag een tattoo laten zetten, iets in het Thais. Vind hun letters echt prachtig. En daarbij de ervaring om het dan juist in Thailand zelf te doen en niet in Nederland.
Het zal mijn eerste worden en wil dus nog voorzichtig zijn met plekken en zichtbaarheid daarbij wil ik ook niet echt dat iedereen 'm ziet, hij is gewoon meer voor mezelf.Zat te denken aan plekken zoals m'n pols, een zij bij bh handje, binnenkant van bovenarm etc.
Hebben jullie ervaring met tattoos in het buitenland zetten?
Wij hebben ervoor gekozen om niks te laten zetten in Thailand. Op elke hoek van de straat zit wel een shop, Thailand is een vies land dus wij waren bang dat als een tattoo niet ging ontsteken door een niet hygienische shop dat het dan wel zou gebeuren door de viezigheid daarvolgens mij zit er wel een bekende shop in Bangkok en zo zullen er nog wel meer zitten in grotere steden, als je het dan wil doen zou ik daar voor gaan zodat je ervaringen kunt lezen op internet.