[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tofferuiter

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 21:33

Wauwwww die olifant is echt zooo gaaf!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 23:00

Waaaauw die olifant! En dan ook nog een artist die hier in Auckland zit! Nu begin ik echt te twijfelen om misschien mijn volgende tattoo hier ook te laten zetten.. :)) gaat mijn portemonnee niet leuk vinden

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 12:34

Vanmiddag kennismakingsgesprek, gek genoeg ben ik daar zenuwachtig voor :+ hihi.

Die olifant vind ik niet zo, kwestie van smaak in dit geval!

Nog mensen met nieuwe dingen?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 14:39

Haha, ik was daar ook zenuwachtig voor hoor :))

Mijn arm is nu vooral echt helemaal blauw en onveveer 2 keer zo dik als mijn andere arm :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 19:15

je tattoo is leuk GA! Ikzelf zou het nooit zetten (ik vind het stiekem een beetje eng). Maar wel leuk!
blauw en opgezet vind ik wel apart... heb ik nog nooit meegemaakt...

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 19:25

Is normaal hoor.

De druk plekken, de manier van je arm vast houden bezorgd soms ook blauwe plekken en zwelling van de tattoo.
M'n rug voelde ook aan alsof die bont en blauw was (en verbrand) na m'n eerste sessie). M'n tattooeerder moest ook nog een beetje met z'n arm ''op mij liggen/leunen'' om in de goede hoek te komen, ook dat voelde ik wel.

Ik kan me herinneren dat Lieveli volgens mij zelfs koorts krijgt achter af soms.

M'n tattoo kriebels beginnen weer. Ik wil een sternum piece. Niets binnenkort ofzo... en iets met dotwork in de stijl van m'n rug. Word m'n eerste tattoo die ik echt neem ''puur voor de mooi'', das wel weer even een andere stap vind ik.. Anyhowwww.. Zal over een half jaar maar eens op zoek gaan naar artiesten die me aanspreken in het gebied waar ik dan woon. Oja. En geld sparen. Hmms.

Wellicht:
http://www.themarkofnara.com/tattoos/

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-16 20:09

Ik ben soms bont en blauw,en soms nergens last van.
Maar dat heb ik ook met de jeuk en de korstjes enzo.
En soms doet het pijn en soms niet.
Ik heb altijd dezelfde artiest,die dezelfde lijn inkt gebruikt en hetzelfde werkt.
En toch is elke keer weer anders.

Ik kan me zo goed voorstellen dat er mensen zijn die zeggen dat een tattoo geen pijn doet, omdat ik nu onderhand op elke plek op mijn arm wel getatoeëerd ben, en sommige delen echt geen pijn deden en sommige juist weer wel.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 20:19

Ik had inderdaad ook sommige delen dat ik niks voelde. En andere delen dat ik juist heel veel voelde.

Duhelo: Dankjewel :)

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 21:43

Op mijn enkel waren er ook stukken die ik bijna niet voelde, en stukken waarbij ik echt de tranen in mijn ogen kreeg (over je achillespees heen is niet zo prettig kan ik vertellen...)
Ik ging vandaag voor kennismaking en werd direct gewaarschuwd dat het wel flink pijn kon doen, ik wil hem op mijn ribben en naar mijn rug toe lopend.
Tussen de 2 en 4 weken wachten voor een schets waarschijnlijk, ik ben benieuwd :)!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:14

Ach beter ben je bereid op het ergste, ja toch..

Ik vond m'n voet nog altijd het ergste.. en ik heb m'n ribben en m'n rug..
Haha zo erg zelfs dat ik m'n voet eigenlijk niet wéér wil bijwerken, vond namelijk het bijwerken toen al nóg erger aanvoelen dan het daadwerkelijk zetten.
Wellicht is het de kleur, maar godsamme.. die voet. Hahah nooit weer.
Nouja.. nooit. Tenzij ik de moed vind om 'm bij te werken.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:22

Grappig he hoe dat verschilt, ik ging uit van het ergste en ik zat heel chill te candy crushen, zowel lijnen als kleur, zo'n 5 uur in 2en verdeeld artiest was er verbaasd over :D mijn hele voet is gedaan (uil)

Maar die op mijn onderrug en dan aan de buitenkanten en linksboven was ondraaglijk, echt ondraaglijk, ik kon wel janken, nog nooit zoiets gevoeld.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:30

Nagini schreef:
Ach beter ben je bereid op het ergste, ja toch..

Ik vond m'n voet nog altijd het ergste.. en ik heb m'n ribben en m'n rug..
Haha zo erg zelfs dat ik m'n voet eigenlijk niet wéér wil bijwerken, vond namelijk het bijwerken toen al nóg erger aanvoelen dan het daadwerkelijk zetten.
Wellicht is het de kleur, maar godsamme.. die voet. Hahah nooit weer.
Nouja.. nooit. Tenzij ik de moed vind om 'm bij te werken.

_/-\o_ :')

Linker voet ben ik leuk plaatje voor aan het bedenken. Dat word niet leuk :o
Maar als ie eenmaal staat <3

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 14:44

_Friemel schreef:
Maar die op mijn onderrug en dan aan de buitenkanten en linksboven was ondraaglijk, echt ondraaglijk, ik kon wel janken, nog nooit zoiets gevoeld.

Hoe ver ben jij inmiddels met je rug eigenlijk Friem? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 14:48

Ik vrees dat ik compleet bont en blauw ga zijn. Vroeger had ik echt nooit last van blauwe plekken. En nu vraag ik mij soms echt af hoe ik eraan kom. Amper ergens tegenaan lopen en hop blauwe plek in de meest bijzondere kleuren :')

Ik ga zo nog eens rondje googlen wie ik nu goed vind qua realistische bloemen zetten. Wie weet over een paar jaar hak ik de knoop eens door. Hoop eerder maar goed :+

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:54

astra4 schreef:
_Friemel schreef:

Hoe ver ben jij inmiddels met je rug eigenlijk Friem? :)

Mijn rug is af :j zit denk ik wel zo'n 10 uur in...

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 17:42

Wat was het ook alweer friemel?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 19:52

2 rozen, een kompas en een banner met een datum over mijn gehele onderrug.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 19:57

Ik moet mijn voet nog steeds bij gaan werken... :') Maar ik durf niet... := _O-

Die op mijn rug deed ook zeeeeer! Maar achteraf is hij ook veel te diep gezet, dus dan is dat niet zo gek.

Linker arm heb ik eindelijk weer een nieuw idee voor (sleeve to be) en rechter been ook :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 19:58

Sessie 1
Afbeelding

Sessie 2
Afbeelding

Sessie 3 en klaar! Godzijdank :')
Afbeelding

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:59

lieveli schreef:
Tof! Staat het voor iets?

Die van mij staat er ook op, klein halfuurtje werk. Over 3 weken bijwerken. Mijn pols werd heel spastisch van de naald :')

[ Afbeelding ]

wat een gaaf ontwerp ! hoe heet deze style ?

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 21:18

Jildau schreef:
Hmmm daar is 'ie sowieso te groot voor dus dat was niet mooi geworden. Het is niet dat ik het lelijk vind maar wilde hem graag laten bijwerken maar als het dan na poosje weer zo is laat ik het zo.

Daarom gebruik ik altijd BH s met een smalle rug . Dus geen bandjes over t schouder blad

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 21:21

bontebonte schreef:
lieveli schreef:
Tof! Staat het voor iets?

Die van mij staat er ook op, klein halfuurtje werk. Over 3 weken bijwerken. Mijn pols werd heel spastisch van de naald :')

[ Afbeelding ]

wat een gaaf ontwerp ! hoe heet deze style ?

Geometric :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 21:22

Reusje0504 schreef:
Ik heb mijn tattoo ook in thailand laten zetten. Op tripadvisor ervaringen gezocht en verschillende shops bezocht. Ik heb mijn tattoo met bamboo style laten zetten. Dat geneest sneller en zou minder pijnlijk zijn. Ik ben er onwijs blij mee en hij is strak en goed gezet!!

Gaaf! Heb je een foto? Wat is bamboo style precies?

amandananana schreef:
_Dominique schreef:
Ik kom binnen vallen! Ik ga binnenkort naar Thailand en wil daar graag een tattoo laten zetten, iets in het Thais. Vind hun letters echt prachtig. En daarbij de ervaring om het dan juist in Thailand zelf te doen en niet in Nederland.

Het zal mijn eerste worden en wil dus nog voorzichtig zijn met plekken en zichtbaarheid daarbij wil ik ook niet echt dat iedereen 'm ziet, hij is gewoon meer voor mezelf. :) Zat te denken aan plekken zoals m'n pols, een zij bij bh handje, binnenkant van bovenarm etc.

Hebben jullie ervaring met tattoos in het buitenland zetten?

Wij hebben ervoor gekozen om niks te laten zetten in Thailand. Op elke hoek van de straat zit wel een shop, Thailand is een vies land dus wij waren bang dat als een tattoo niet ging ontsteken door een niet hygienische shop dat het dan wel zou gebeuren door de viezigheid daar :') volgens mij zit er wel een bekende shop in Bangkok en zo zullen er nog wel meer zitten in grotere steden, als je het dan wil doen zou ik daar voor gaan zodat je ervaringen kunt lezen op internet.

Ah top dankje! Ja ik ga me nog even heel goed inlezen, (tips voor andere steden in Thailand zijn ook welkom!) over de shops. Sak yant ha taew wilde vriendlief eerst door een monnik in een tempel laten zetten, is ie toch maar van af gestapt na alle horror verhalen over een vieze naald+inkt.. :=

--
Waauw die olifant is echt heel gaaf ja! :oo

@ lieveli, gaaf! Erg fan van deze stijl!

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 21:48

Wauw friemel! supergaaf! Maar ehh die nijntje onderbroek haha

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 22:59

Joggingbroek :D