Was gewoon nieuwsgierig want dat vind ik zelf eigenlijk ook.. Die lipstick kan ik beter hebben met een zachtere look en vind dit mn ogen ook verkleinen
Leverage mooi! Door jouw foto had ik gelijk zo'n 'wil ik ook' moment Wel een mooie kleur nl, maar als hij zo veel op Rebel lijkt vraag ik me af of ik het moet doen.. En zeker mooi montuur, staat je goed
Wauw, fashion revival is wel echt een hele gave kleur zeg! Nu wil ik hem ook wel, maar ik ben best heel bleek van mezelf dus vind dat dan weer lastig om zo overdag te dragen.
Nu ik het er toch over heb, ik ben op zoek naar een hele lichte fijne foundation, ik heb er 1 van Rimmel, wake me up, maar de kleur heb ik in Engeland gekocht en die hebben ze hier in NL dus niet. Balen, want verder een hele fijne foundation en goede kleur.
Drunksheep
Geplaatst: 27-10-15 11:15
Mooi montuur Leverage en vind Fashion Revival niet zo bijzonder tbh.
Ik ga overmorgen voor de LE Evening Rendezvous
Anoniem
Geplaatst: 27-10-15 11:16
Gave bril! En gave kleur, maakt me stiekem wel hebberig, maar ik heb Rebel al... en Diva... en Eugenie... Hmmmm... misschien heb ik een lichte voorkeur voor dat soort kleuren
DnT ja ik weet.. Daarom wil ik hem ook graag. Ik heb niet heel veel 'neutrale' MAC lipsticks. Maar het wordt lastig kiezen als ik er van mezelf nog maar 1 mag