[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 21:32

Lous schreef:
Zonde,je had er ook gewoon twee korte in kunnen laten zetten, en later na het slinken 1 lange.

Heb ik ook over nagedacht, maar lees dan ook veel verhalen dat de gaatjes dan niet recht onder elkaar meer zitten.

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 22:02

Ik heb er ook één! Het zetten was inderdaad even pittig, maar tot op de dag van vandaag nog erg blij mee <3

Hier net gezet.
Afbeelding

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:57

lifeofmarit schreef:
sterreke98 schreef:
Wie heeft er hier een industrial piericing?
Die lijkt me erg gaaf, wil m dan links. Stiekem durf ik m alleen niet te zetten vanwege de pijn. Hopelijk doet ie minder pijn dan mijn septum, toen ging ik door de grond hahaha.

Heb hem gehad. Erg gave piercing hoor! Het zetten is redelijk pittig.
Helaas omdat ik iets te impulsief mee ging met een vriendin (en dus bij een slechte shop uit kwam Body Care Leeuwarden raad ik nu dus ook per definitie af!!!! ) heb ik hem eruit laten halen. Staafje was veul te kort, waardoor hij in mijn oor groeide. Ook kreeg ik niet de juiste nazorg mee werd mij achteraf verteld.

Dit was hem!

https://www.instagram.com/p/_C7aWOunMj/ ... tbijdeleij

Dit is nu bijna een maand geleden. Ik laat straks een lage helix en een OC zetten. Maar eerst moet mijn oortje maar even helen :D

Indd slechte en onhygiënische shop...

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:10

sterreke98 schreef:
Wie heeft er hier een industrial piericing?
Die lijkt me erg gaaf, wil m dan links. Stiekem durf ik m alleen niet te zetten vanwege de pijn. Hopelijk doet ie minder pijn dan mijn septum, toen ging ik door de grond hahaha.

Hier ook links industrial, zetten was even pittig inderdaad maar niet door de grond zakkend bij mij iig. Nu moet ik zeggen, heb een hoge pijngrens en mijn helix niet eens gevoeld haha :P

Heb hem bij classic ink & mods laten zetten, hele fijne dames :D

zal nog even foto opzoeken hoor haha :P

marlies85

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:12

Hier ook een industrial. Vond het ook even een pittig prikje. Maar ben er na 5 jaar nog steeds blij mee

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:16

Ik ga m laten prikken als ik mijn loon heb, en als mijn conch rechts weer rustig is..
Opeens begint dat kreng korstjes te produceren als een malle.. En lijkt dat plekje ook weer wat dikker te worden :(
Ik wil m dan bij East side laten zetten in Enschede. Heb ik ook mijn septum laten zetten waar ik erg gelukkig mee ben <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:45

Pfieuw, hier echt blij met mijn brave medusa. Net mijn balletje en staafje verloren dus intense paniek. Alles er zonder pijn en moeite weer ingekregen, alleen het balletje aandraaien is een dingetje. Door alle ijs- en sneeuwproblemen hier kan ik niet even langs de piercer of de winkel, en heb geen latex handschoentjes.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 16:09

Heb je niet iets van een handdoek of iets anders waar je m evt vast kan draaien?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 19:20

Heb het met een wc papiertje geprobeerd, maar is echt onmogelijk met lange nagels. Is nu redelijk gelukt met een beetje oogschaduw. Zo gauw het kan maar langs een piercer.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 21:46

is het erg dat mijn ringetje na het wisselen zo pijnlijk blijft? het voelt echt NIET oke. de nieuw gezette helix voel ik nog minder.. ergens heb ik het gevoel dat het te strak zit ofzo.. het ziet er niet uit alsof het niet past en er is eigenlijk niets bijzonders aan te zien. ik kan de piercing wel draaien dus daar ligt het niet aan.. het steekt en ik was het elke dag met inicura. iemand die dit ook heeft gehad na het wisselen? en iemand die tips heeft? ik haal hem er voorlopig ook niet uit (doet ongelovelijk veel zeer denk ik) maar ik denk er wel overna om hem als het niet minder word na een maand ofzo, terug te wisselen voor een staafje...

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:13

Ik ga officieel donderdagavond m'n tragus laten zetten!toch wel een beetje spannend haha

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:15

gaaf! laat je weten hoe het was? ik krijg hem ook, ergens volgend jaar ofzo :+

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:16

Ja ik laat het even weten :) ik wou 'm echt al heel lang maar nu het zo dichtbij komt toch wel zenuwachtig

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:56

_lisaah schreef:
Ja ik laat het even weten :) ik wou 'm echt al heel lang maar nu het zo dichtbij komt toch wel zenuwachtig

haha niet druk om maken, t prikje is waarschijnlijk even niet fijn (is met elke piercing) maar je krijgt er iets heel moois voor terug! ik neem de pijn dan maar voor lief :+ gaat vast goedkomen!

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 10:47

its_daantjee schreef:
is het erg dat mijn ringetje na het wisselen zo pijnlijk blijft? het voelt echt NIET oke. de nieuw gezette helix voel ik nog minder.. ergens heb ik het gevoel dat het te strak zit ofzo.. het ziet er niet uit alsof het niet past en er is eigenlijk niets bijzonders aan te zien. ik kan de piercing wel draaien dus daar ligt het niet aan.. het steekt en ik was het elke dag met inicura. iemand die dit ook heeft gehad na het wisselen? en iemand die tips heeft? ik haal hem er voorlopig ook niet uit (doet ongelovelijk veel zeer denk ik) maar ik denk er wel overna om hem als het niet minder word na een maand ofzo, terug te wisselen voor een staafje...

Mijn helix vond na een jaar een staafje te hebben gehad een ringetje ook echt niet fijn. Toen nog weer een paar maanden terug gewisseld naar staafje (was blijkbaar toch nog niet genoeg genezen) en daarna ging het probleemloos met ringetje

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:59

ohh thanks! ik kijk het nog even aan en anders wissel ik hem gewoob weer terug..

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:05

Ik heb na een half jaar ook twee weken terug een ringetje in mijn helix gedaan en ben gister weer terug gewisseld naar een staafje. Hij bleef ook irriteren.

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:06

misschien stomme vraag maar hoe kan het dat een ringetje dan gaat irriteren en een staafje niet?

edit: ik had ook al wat leuke ringetjes voor mijn helix gezien namelijk

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:13

Omdat een ringetje veel meer beweegt!

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:15

ah ja dat is logisch haha hmm heb eindelijk geen pijn meer aan mn helix dus twijfel nog even of ik dat dan zal gaan doen

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:41

dat lijkt logisch, maar mijn ringetje beweegt helemaal niet zo.. ik weet zelfs niet eens hoe ik hem open ga krijgen.. en dat zonder pijn.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:07

its_daantjee schreef:

Hoe snel heb je het ringetje na het zetten van de piercing erin gedaan? Het kan zijn dat de 'wond' nog niet voldoende genezen was en een ringetje zorgt ervoor dat de boel in beweging blijft (en dus niet goed kan genezen). Ik zeg: ringetje eruit, goed schoonmaken, staafje erin. Kun je gewoon zelf doen of iemand in je gezin even vragen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:08

Zie nu dat er al antwoorden op zijn geweest.

Wat voor ringetje heb je, its_daantje? Als het een ball-closure is, dan kun je hem heel makkelijk los krijgen.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:54

als het goed is is het een click ring.. het is nu te gevoellig om et aan te komen en zeker te prutsen.. ik heb nieuwe piercings besteld bij cf en daar zitten ook knopjes bij, als ik de heb, en mn oor is minder gevoellig probeer ik hem er wel uit te halen. heb de helix sinds Maart, ongeveer 9 mnd dus..

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:37

Voor mij was een ringetje juist een opluchting, bij mij zat ie toen 4 maanden ofzo? Was eventjes rood maar trok ook zo weer weg.

Morgen komt er misschien weer eentje bij <3