Lous schreef:Zonde,je had er ook gewoon twee korte in kunnen laten zetten, en later na het slinken 1 lange.
Heb ik ook over nagedacht, maar lees dan ook veel verhalen dat de gaatjes dan niet recht onder elkaar meer zitten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifeofmarit schreef:sterreke98 schreef:Wie heeft er hier een industrial piericing?
Die lijkt me erg gaaf, wil m dan links. Stiekem durf ik m alleen niet te zetten vanwege de pijn. Hopelijk doet ie minder pijn dan mijn septum, toen ging ik door de grond hahaha.
Heb hem gehad. Erg gave piercing hoor! Het zetten is redelijk pittig.
Helaas omdat ik iets te impulsief mee ging met een vriendin (en dus bij een slechte shop uit kwam Body Care Leeuwarden raad ik nu dus ook per definitie af!!!! ) heb ik hem eruit laten halen. Staafje was veul te kort, waardoor hij in mijn oor groeide. Ook kreeg ik niet de juiste nazorg mee werd mij achteraf verteld.
Dit was hem!
https://www.instagram.com/p/_C7aWOunMj/ ... tbijdeleij
Dit is nu bijna een maand geleden. Ik laat straks een lage helix en een OC zetten. Maar eerst moet mijn oortje maar even helen
sterreke98 schreef:Wie heeft er hier een industrial piericing?
Die lijkt me erg gaaf, wil m dan links. Stiekem durf ik m alleen niet te zetten vanwege de pijn. Hopelijk doet ie minder pijn dan mijn septum, toen ging ik door de grond hahaha.
_lisaah schreef:Ja ik laat het even wetenik wou 'm echt al heel lang maar nu het zo dichtbij komt toch wel zenuwachtig
its_daantjee schreef:is het erg dat mijn ringetje na het wisselen zo pijnlijk blijft? het voelt echt NIET oke. de nieuw gezette helix voel ik nog minder.. ergens heb ik het gevoel dat het te strak zit ofzo.. het ziet er niet uit alsof het niet past en er is eigenlijk niets bijzonders aan te zien. ik kan de piercing wel draaien dus daar ligt het niet aan.. het steekt en ik was het elke dag met inicura. iemand die dit ook heeft gehad na het wisselen? en iemand die tips heeft? ik haal hem er voorlopig ook niet uit (doet ongelovelijk veel zeer denk ik) maar ik denk er wel overna om hem als het niet minder word na een maand ofzo, terug te wisselen voor een staafje...
its_daantjee schreef:is het erg dat mijn ringetje na het wisselen zo pijnlijk blijft? het voelt echt NIET oke. de nieuw gezette helix voel ik nog minder.. ergens heb ik het gevoel dat het te strak zit ofzo.. het ziet er niet uit alsof het niet past en er is eigenlijk niets bijzonders aan te zien. ik kan de piercing wel draaien dus daar ligt het niet aan.. het steekt en ik was het elke dag met inicura. iemand die dit ook heeft gehad na het wisselen? en iemand die tips heeft? ik haal hem er voorlopig ook niet uit (doet ongelovelijk veel zeer denk ik) maar ik denk er wel overna om hem als het niet minder word na een maand ofzo, terug te wisselen voor een staafje...