Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renee1991 schreef:_lauraaa_ schreef:he, ik zie dat je in weert woont! best dichtbij
Waar woon jij dan?
Ik heb net maar weer eens een rondje hardgelopen en ondanks dat de drempel idioot hoog was en het niet zulk lekker weer is als gisteren, voelt het nu toch wel goed dat ik gegaan ben.
Simoonzel schreef:Slechtste weekend ooit. Ik ga niet eens opnoemen wat ik allemaal naar binnen heb zitten stouwen.![]()
En toen werd ik vanochtend ook nog begroet door een enorme puinzooi omdat de katten de moestuintjes door het hele huis hadden verspreid. En dan moet ik ook nog ongesteld worden. Halloooo dipje.
_JTM schreef:Ah balen simoonzel en HouVanUtopia.
Ik ben even trots op mezelf. Vorige week 3 keer wezen sporten, wat meer op mn eten gelet. Zojuist op de weegschaal gaan staan en ben bijna een kilo kwijt
![]()
Dadelijk weer een lesje bodypump mee doen.
Elmira30 schreef:Simoonzel schreef:Slechtste weekend ooit. Ik ga niet eens opnoemen wat ik allemaal naar binnen heb zitten stouwen.![]()
En toen werd ik vanochtend ook nog begroet door een enorme puinzooi omdat de katten de moestuintjes door het hele huis hadden verspreid. En dan moet ik ook nog ongesteld worden. Halloooo dipje.
![]()
Je mag best trots zijn op jezelf hoor _JTMGoed bezig!
Dit weekend redelijk gesnaaid maar vooral wat wijn gedronken hihi![]()
Vandaag weer BP. Druk weekje dus ik hoop minstens 2x te kunnen sporten
_JTM schreef:Ik zou willen dat ik 30 kg kon squattensuper goed hoor Gianti! Even een stapje terug is niet erg!
_JTM schreef:Ik weet niet eens hoeveel ik squat. Doe alleen squatten tijdens bodypump en doe tijdens de squat track alleen met de stang zonder gewichten
Laura: ik wil eigenlijk 5kg kwijt maar goed, zal nu hopelijk ook wat spieren opbouwen dus weeg niet te zwaar aan het gewicht maar meer hoe mn lichaam er uit ziet. Heb een buikje, flinke bovenbenen en een kont. Kont wil ik ronder hebben, bovenbenen en buik dunner en strakker.